Medya: ikizlerrr🥰
Elimdeki diger valizi de kapının oraya taşıdım.
"akşın direk gardolabını getirseydin." diye laf attı alper.
"sen ne anlarsın hepsi ihtiyaçım olan şeyler bir kere." diye kendimi savundum, ki öyleydide.
"evet akşın o valizlerden birine yastık bile koydu. Cok haklı gittigimiz yerde yastık yoktur. Diger koyduklarından bahsetmiyorum bile" aptalın yanına canta hazırlarsam böyle olur. Verecek cevabım olmadıgı icin salona ilerledim.
"ah hadi toplanın bakalım bitmedi mi işiniz." dayımın cagırmasıyla herkes salonda toplandı.
"cocuklar büyük halanızı üzmeyin tamam mı zaten bizde 1 hafta sonra gelir biraz kalır döneriz. Ucagınızı kacırmayın şimdi son hazırlıklarınızı yapın 20 dakika sonra sizi bıraksın Ahmet abiniz." hepimiz onaylayıp dagıldık.
Adımlarım beni üst kata 2 haftadır ugramadıgım odanın önüne getirdi. Kapıyı tıklatıp iceri girdim odasında yoktu banyodan ses geliyordu. Yavaşca ilerledim ve kızacagı bir şey yapıp dolabını actım ve buram buram kokusunu icime cektim.
Hislerimden emin degildim evet ama yinede bencillik yapıp yanında olmak benim olmasını istiyordum.
Siyah tişörtlerinden birini alıp tişörtümün icine koydum tam o anda banyonun kapısı acıldı ve iceri savaş girdi. Yakalanmanın verdigi utancla yüzümün kızardıgına emindim.
"ne işin var burda?"
"savaş gidiyorum görüşürüz demeye gelmiştim." dedim masumca.
"görüşmeyelim akşın şimdi cık odadan." diye sertce tersledi beni.
"savaş Allah aşkına daha ne kadar olmuştuki bunu duyuracaktık. Ben birbirimizden emin olalım sonra acıklarız diye düşünmüştüm." dedim onu sakinleştirmek adına.
Yavaşca yaklaştı bana vücudumu bir heyecan kapladı, kulağıma egildi ve "akşın artık istemiyorum" diye fısıldadı.
Duydugum cümleyle sinirim tavan yaptı, hızla geri cekildim ve omzundan ittim onu "bana bak demekki istemiyordun buda senin İcin bahane oldu boş yere gurur yapıyorsun savaş senden emin olmadan ben kimseye bir ilişki açıklayamazdım heleki daha yakın arkadaşlarıma bahsetmeden sen aileye söyleyelim dedin bu sendeki bir anlık heves diye düşündüm ama sen cidden ciddiye almışsın. İstemiyordun zaten buda sana tuzu biberi oldu. " nefes nefese cıktım odadan.
Nasıl olurduda böyle kanabildim ona nasıl tek bir cümlesinin canımı bu kadar acıtmasına izin verdim. Aptal kafam işte ne olacak.
Odamdan sırt cantamı aldım ve evden cıktım. Herkes kapının önünde beni bekliyordu anlaşılan. Hepsiyle vedalaşıp arabaya bindik. Havaalanına gidene kadar kimseyle konuşmadım.
"kanka valize sıgmadıda karnınada mı tişört doldurdun." dedi gülerek alper.
Elim karnıma gidince savaşın tişörtünü fark ettim. Hızlıca cantama koydum onu "son anda alasım geldide unuttum."
Havaalında inince hepberaber işlemleri halledip ucaga bindik. Yerime oturur oturmaz gözlerimi kapattım.
&
Ellerimizde valizler 10 dakikadır büyük halanın cifliginin önünde alpay yüzünden bekliyorduk.
Beyefendi kendini ne zaman hazır hissederse o zaman girecekmişiz.
"ya aptal mıyız bırakalım onu biz girelim o kendini ne zaman hazır hissederse o zaman girer iceri." dedim sinirle.
"ya akşın anlamıyorsun kadın tam bir erkek düşmanı bittik biz biraz alışayım." dedi aglamaklı sesle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANSIZIN
Chick-LitAkşın yıllar önce annesini kaybetmiş aile sevgisinden yoksun büyümüştü. Yıllarca babasının peşlerine taktıkları borclarla ugraşmış 18 yaşında genç bir kızdı. Ama bir gün karşısına çıkan bu zamana kadar varlığını bile bilmediği dayısı onun bu z...