Cemal Can'dan
kucağımda lunayla aşağı indim.
nisa: cemoooo
can: efendim aşkım
nisa: ayakkabımı bağlasana
can: e daha karnın büyümedi bile doğru düzgün sen neden bağlamıyorsun?
sinirle bana baktı. ben ise çoktan lunayı yere oturtup ayakkabısını bağlamaya başlamıştım.
nisa: bir kere sen hep diyosun kendini yormaman gerek diye
can: evet haklısın bitanem gel çıkalım
burnunu öpüp elini tuttum. birlikte yürüyüşe gidiyorduk.
nisa: cemo canım çikolatalı pasta çekti
can: o zaman pastaneye kadar yürüyelim ondan sonra pasta alıp dönelim
nisa: tamam anlaştık
lunayı gri kanguruyla kendime sabitledikten sonra kapıya doğru yöneldik.
can: niso çok ince giyinmişsin ama
nisa: neden? kalın sweat var işte
can: donasın böyle dışarda kar var hem 2 canlısın sen
ona kendi kalın montumu giydirdikten sonra dışarı çıktık. yaklaşık 1 saatlik yürüyüşün ardından pastamızla geri döndük. nisa montunu ve ayakkabısını çıkardıktan sonra yukarı üstünü değişmeye gitti. bende lunayı yatırıp kamerayı elime aldım ve odanın kapısını kapatıp çıktım. nisa üstünü değiştikten sonra aşağı vitaminlerini almaya gitti. bende kendi üstüme değişip kamerayı elime aldım ve yanına indim. kamerayı sehpaya koyduktan sonra elime beyaz pofuduk battaniyeyi alıp koltukta uzanan nisanın üstüne örttüm. mutfaktan nisaya pastasını getirip eline verdim.
nisa: ay teşekkürler
can: rica ederim güzelim
burnundan öptüm ardından battaniyenin altına girip nisanın beline sarıldım. bir yandan karnını okşuyordum bir yandan da havadan sudan konuşuyorduk.
nisa: cemo doydum
can: aşkım zaten 3 dilim yedin
elindeki tabağı alıp sehpaya koydum. arkamı döndüğümde bana sinirle bakıyordu.
nisa: lokmalarımı mı sayıyorsun?
can: haydaaa... aşkım ne alakası var?
nisa hala daha bana tip tip bakıyordu. bir süre daha tatlı kavgamıza devam ettik.
1 AY SONRA;
Cemal Can'dan
nisanın son zamanlarda sancıları çok oluyordu. doktor her seferinde normal olduğunu söylese de her seferinde kendini bişey olcak korkusuyla strese sokuyordu.
nisa: cemom
can: efendim aşkım
nisa: kahve yapabilir miyim?
can: kafeinsiz?
nisa: kafeinli
can: kafeinsiz?
nisa: kafeinli
can: tamam kafeinsiz yapıyorum
nisa: ya ama cemooooo
can: aşkım söz doğumdan sonra sana sınırsız kahve hakkı vercem
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Olalım-Cemnis
Romancesurvivor yarışması bitti, peki ya birbirlerine gizli olarak duyguları olan 2 yarışmacı buluşursa?