Nisa'dan
lale beni eve bırakmıştı. ama eve girmedim. lale eve girdiğimi sansın diye kapıyı açar gibi yaptım. görüş açımdan uzaklaşınca da hemen taksi çağırıp avm'ye gittim. bebek mağazasından beyaz bir kutu, beyaz üstünde 'mommy's love' yazan bir bebek bodysi, emzik ve biberon aldım. taksiyle tekrar eve dönünce hemen yukarı çıktım. Cemal Can beni görmedi bile. hemen giyinme odasına girdim ve kutunun içine önce body'yi sonra emzik ve biberonu koydum. en alta da bebeğimizin ultrason fotoğrafıyla test sonucunu koydum. kutuyu odamıza götürüp yatağımızın üstüne bıraktım. ama bırakmadan önce kutuyu süsledim renkli kalemlerle süsledim ve üstüne 'open' yazdım. eve yeni gelmiş gibi cemal can'ın yanına indim. mutfaktaydı. hemen arkasından sarıldım. irkilerek bana döndü.
can: sevgilim, ne zaman geldin?
nisa: şimdi geldim; salona bi gelsene konuşmamız lazım
can: iyi misin?
nisa: gel bi konuşucaz
onu salonda koltuğa oturttum.
nisa: yukardan bişey almam lazım burda dur
yukarı hızlıca çıkıp kutuyu tekrar kontrol ettim. elimi karıma koyup derin bir nefes aldım.
cemal Can'dan
sanki nisa benden ayrılmak istiyomuş gibi hissediyorum. öyle bişey olursa hayatım biter. onsuz bir hiçim ben.
nisa: CEMAL KOŞ ÇABUK BURAYA GEL
Nisa'nın sesiyle korkarak hemen yukarı koştum. basamakları 3 er 3 er atlıyordum, ona bişey oldu sandım.
can: nisa?
yatak odamıza girdim. nisa orda değildi. ama yatağımızın üstünde bir kutu gördüm. hızlıca oraya yöneldim. kutuyu nisanın yaptığı belliydi. kutuyu açtım.
can: umarım yanlış şeyler anlamıyorumdur
arkadan bir kapı sesi geldi. gayet sakin bir şekilde nisa yürüyerek yatağa oturdu.
nisa: en altlara bak
emziği, biberonu ve body'yi çıkardım bir şeyler anlıyordum fakat emin olamıyordum. gözyaşlarımın bu kadar hızlı akması yüzünden hiçbişey göremiyordum. gözlerimi iyice silip elimdeki zarfa baktım. zarfın içinden test çıktı. pozitif. nisa hamileydi. kutunun içinde de ultrason fotoğrafı. Nisa'ya baktım. o da ağlamaya başlamıştı.
can: hamile misin?
nisa başını olumlu anlamında salladı.
nisa: içimde küçük bir Canseven büyüyor
sıkı sıkı sarıldım ona. ikimizden bir parça geliyordu dünyaya. sadece Nisa'dan ve benden oluşan bir bebek. nisa beni ayırdı. gözyaşlarımı sildi ve dudaklarımdan uzun uzun öptü.
can: seni çok seviyorum
nisa: ben de seni çok seviyorum
2 GÜN SONRA
Cemal Can'dan
yine nisadan önce uyanmıştım. hamilelikten dolayı günde 25 saat uyuyor kalanında da kusuyordu. bugün akşam yemeğine hem onun hem de benim ailem geliyordu. yardım için berkan, lale, evrim ve aycan da olcaktı. hazır nisa uyuyorken bende bebeğimle konuşmak istedim. elimi nisanın karnına koyup konuşmaya başladım.
can: babacım... nasılsın? eğleniyor musun orda? seninle buluşmamıza tam olarak 8,5 ay kaldı. anneni yorma olur mu? beni istediğin kadar yorabilirsin ama anneni yorma... aşkım benim...
nisanın karnından bebeğimizi öptüm ve biraz daha karnını sevmeye devam ettim. o sırada nisa uyanmış olacak ki elini elimin üzerine koydu.
nisa: bebeğim babanı yorma o yeterince yoruluyor zaten
can: günaydın bitanem
nisa: günaydın sevgilim
can: miden bulanıyor mu?
nisa: evet
nisa hafifçe dikleşti ve yatakta oturur pozisyon aldı. ben de öyle.
can: o kadar mutluyum ki...
nisa: ben de öyle
bir süre konuştuktan sonra aşağı indik. nisanın yürümesine izin vermediğim için kucağımda koltuğa götürüp yatırdım.
nisa: canım böyle olmaz ama belin kötü olcak
can: sen iyi ol ben iyi olurum zaten
nisa: sen nasıl bana yürümeyi yasakladıysan bende beni heryere taşımanı yasaklıyorum
can: ama senin yorulmaman gerek
nisa: evet aşkım biliyorum, yorulmamam gerek ama emin ol bebeğimizi ben de en az senin kadar düşünüyorum ve bu bebeğin sağlığı için hareket de etmem gerek bide unutma bu bebeğin sağlıklı bir babaya ihtiyacı var
can: tamam haklısın özür dilerim fazla abarttım
dudağımdan öptü.
nisa: problem değil, aslında hoşuma da gitmedi değil ama benim olduğu kadar kendi sağlığına da dikkat emelisin. gel öğlen oldu akşam için yemekleri hazırlayalım.
can: tamam gel
AKŞAM BÜTÜN MİSAFİRLER GELİNCE
Nisa'dan
herşey hazırdı, herkes gelmişti. üstüme kırmızı bol bir elbise giydim. sadece cemalcan, ben ve lale hamile olduğumu biliyorduk. herkes yerini alınca önce havadan sudan sohbetler oldu. sonrasında yemeğin ortasında Cemal Can sanki benden konuya girmek için izin ister gibi baktı. kafamı yavaşça salladım. boğazını temizleyip dikkati üstüne çektikten sonra masanın üstünde duran elimi tuttu.
can: bizim size söylemek istediğimiz bişey var
nisa: bir bebeğimiz olucak
alkışlar, tebrikler havada uçuşurken en son rukiye teyzeyle annemin ağladığını hatırlıyorum. herkes bir anda sarılmak için üstüme atladı. en son babam geldi. elini karnıma koydu ve benimle gurur duyduğunu söyledi. o zaman gözümden bir damla yaş düştü. sonrasında bütün gece bebek muhabbeti geçti sofrada. en son hem benim ailem hem de cemal can'ın ailesi gitti. uzun zaman sonra ilk defa bu kadar huzurluyduk.
////
şuan çok az kişi okuyorum ama zamanla çoğalcağını düşünüyorum... takipte kalın sizi seviyoreeee<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Olalım-Cemnis
Romancesurvivor yarışması bitti, peki ya birbirlerine gizli olarak duyguları olan 2 yarışmacı buluşursa?