Nisa'dan
lale: luna şuan burda değil berkanla dışarı çıktılar ama geldiklerinde ararım istersen
nisa: olur tamam
lale: minik oğlan napıyor
nisa: uyuyor
yanımda mışıl mışıl uyuyan denizi gösterdim.
lale: of çok tatlı ya
nisa: cemale gerçekten çok benziyor
lale: evet ama luna da senin kopyan; 3. de ikinizin karışımı olur
nisa: bu ne ya herkesin dilinde bir 3. çocuk? yok 3 falan
lale: peki tatlım... bak berkan da geldi dur lunayı getiriyim
kısa süre içinde luna kamerayı eline geçirmiş koşmaya başlamıştı.
nisa: lunişkom
luna: anneeeee
luna bağırıp duruyordu. en sonunda berkan lunayı yakalayıp kucağına aldı ve telefonu tuttu. o sırada can yüzünü traş köpüğüne boca etmiş şekilde geldi.
can: lunayla mı konuşuyorsun?
nisa: evet gel bak
berkan: babako köpüklü latteye benzemişsin
can: çok komiksin berkan
bir süre daha konuştuktan sonra telefonu kapattık.
nisa: kızımı özledim
can: bende
dudağımdan öptü ve heryerim traş köpüğü oldu. Cemal Can bunu fark edince benden kaçmaya başladı. hemen arkasından gittim.
nisa: ya cemo
koluna vurdum.
nisa: deniz uyuyor ses çıkarma
can: oy özür dilerim aşkım
tekrar beni öpmeye çalıştığı sırada kendimi geri çektim. banyoya girip yüzümü yıkadım ve odaya geri girdim. denizin uyandığını ve yatakta debelendiğini fark edince kucağıma alıp onunla ilgilenmeye başladım.
2 GÜN SONRA
Cemal Can'dan
lunayı daha fazla dayanamayıp eve getirmiştik. deniz de bütün gün uyuduğundan lunadan daha kolay bir bebekti, dolayısıyla hem lunaya hem de kendimize daha fazla vakit ayırıyorduk. nisa kucağında denizle bahçedeki hamakta uzanıyordu, bende bahçede lunayla koşturuyordum.
nisa: cemo çok koşturma kızımı
can: tamam aşkım
Nisa'dan
hamakta uzanıyordum, bir yandan da koşuşturan cemalle lunayı izliyordum. kucağımda da deniz uyuyordu. bir yandan daha tam çıkmamış sarı saçlarını okşayıp, bir yandan da minik ve yumuşacık kafasını öpüyordum.
can: koş anneye
luna bana doğru gelmeye başlayınca elimi hamaktan sarkıttım tutsun diye. luna yanıma gelip elimi tuttuktan sonra Cemal Can gelip onu kucağına aldı.
nisa: hadi nöbet değiştirme vakti şimdi lunayla ben oynuyorum
can: emredersiniz kraliçem
denizi kucağımdan aldıktan sonra Cemal Can aynı pozisyona geçti. bende lunayla oynamaya başladım. akşama kadar bahçede zaman geçirdikten sonra içeri girip çocukları uyuttuk. daha erken olduğundan bizde içerideki sinema odasına girdik. en sevdiğimiz filmi açıp izlemeye başladık.
Cemal Can'dan
filmin sonlarına gelmiştik, nisa göğüsümde yatıyordu. film bittikten sonra derin derin nefes aldığından uyudu mu diye yüzüne baktım. uyumuştu. onu yavaşça kucağıma alıp yatağa yatırdım ve üstünü örttüm. yanına yattıktan kısa süre sonra bende uyumuşum.
2 HAFTA SONRA
Cemal Can'dan
hergünümüz aynı geçiyordu, deniz 1 aylık olmuştu bile. luna da artık koşuyor, az çok konuşuyordu. mia da öyle. aralarında 2 ay fark olmasına rağmen mia lunadan hızlı büyümüştü dolayısıyla şuan çok iyi anlaşıyorlardı.
nisa: cemom...
gelip belime sarıldı.
nisa: çocuklar uyudu... uyandıklarında annenlere bırakalım mı?
can: neden?
hala sarılıyorduk.
nisa: başbaşa zaman geçiririz
can: diyosun...
nisa: diyorum...
hemen nisadan ayrıldım.
can: ben çocukların çantasını yapıp geliyorum
nisa: şapşal
nisa koltuğa oturup telefonuna bakmaya başladığı sırada bende yukarı çıkıp çantaları hazırladım.
Nisa'dan
yaklaşık 2 saat sonra bebekler uyanmıştı. Cemal Can lunayı hazırlarken bende denizi hazırladım. ardından çocukları babaannesine bırakıp arabayı eve doğru sürdük. arabadan inip evin içine girdik.
smut silindi.
SABAH
Cemal Can'dan
kalktığımda nisa yanımda uyuyordu. saçlarını okşayıp dudağından öptüm ve duş almak için banyoya girdim. çıktığımda nisanın hala uyuduğunu fark edip yanına gittim. saçlarından kokulu bir öpücük aldıktan sonra yanağını okşamaya başladım.
can: nisam...
nisa yavaşça uyandı.
nisa: oy cemom
boynuma sarıldı.
can: canım 1 gecede anadolu kadını mı oldun?
nisa: ya cemo saçmalama
gülmeye başladı.
yanağından öptüm ve üstünden kalktım.
can: gel tantanasız bir kahvaltı yapalım
nisa gülüp ayağa kalktı.
nisa: emredersiniz
birlikte kahvaltımızı yapıp bahçeye çıktık. bahçede uzun zaman sonra ilk defa başbaşa takılmaya başladık...
////
hello! bikaç ayı atlicam ki olay çıkarabileyim haberiniz olsun... bir de aldatma, güven problemi gibi bi olay yapamam bu çifte onun için nasıl kaos çıksın fikir önerinnnnnnnnn ama BOLCA fikir verin. takipte kalın, sizi seviyorum<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Olalım-Cemnis
Romancesurvivor yarışması bitti, peki ya birbirlerine gizli olarak duyguları olan 2 yarışmacı buluşursa?