özel bölüm-1

643 28 4
                                    


14 sene sonra

(luna 17, deniz 16, kayla ise 14 yaşına girmiş. çocukların oyun odası artık birlikte arkadaşlarıyla yada birlikte takıldıkları oda olmuş. luna buz pateni, yüzme, voleybol ve kayak yapıyor. deniz basketbol, yüzme, kayak ve voleybol oynuyor. kayla da bale, yüzme, kayak ve voleybol oynuyor. luna ispanyolca, Ingilizce, türkçe, çekçe, fransızca biliyor; deniz ispanyolca, fransızca, Ingilizce, türkçe biliyor. kayla ispanyolca, fransızca, Ingilizce, türkçe ve çekçe biliyor. üçü de fransız okulunda. alp, aras, Mia da aynı okulda. alp ve aras 14, mia 17 yaşında. mia, aras ve alp aynı dilleri biliyor: ispanyolca, ingilizce, fransızca, türkçe. mia voleybolcu, aras ve alp de basketbolcu. ayrıca yüzüyorlar.  bu dipnotları vermek zorunda değildim ama verdim lütfen linçlemeyin. mia, luna, kayla acayip zayıf ve sporcu vücudunda-bunları aklı vızda şekillensin diye veriyorum- alp, aras ve deniz de aynı şekilde. kayla ve luna açık kahverengi saçlı, ve uzun. lunanın saçı dalgalı, kaylanın düz ve yeşil gözlüler. deniz ise canın nerdeyse aynısı. alp ve aras ela gözlü, açık kahverengi ve kıvırcık saçlı. mia da ela gözlü, saçları uzun ve dalgalı, açık kahverengi.)

Cemal Can'dan

yaz sabahıydı. kahvaltımızı yapmış bahçede oturuyorduk. laleler evlerinin bahçesine voleybol filesi koymuştu dolayısıyla bütün günümüz onlarda geçiyordu. 

lale: alp dövme kardeşini!

berkan bağıra bağıra şarkı söylemeye başlamıştı yine. 

lale: evin annesi olarak sana susmadı emrediyorum aşkım

nisa: güzel beyaz bir elbise giymişti. bende ona uyumlu olmak için beyaz şortum ve beyaz gömleğimi giymiştim. lalenin yanına gittikten sonra bende nisanın yanına gittim ve belinden tuttum. çocuklar da o sırada voleybol oynuyordu.

nisa: bişey sorcam bizim dördümüzün de saçında hala 1 tel beyaz saç çıkmaması normal mi?

can: bir de bir tane bile kırışıklık olmaması

berkan: bir de hala baba göbeğimiz yok cemo

lale: aman aman maşallah diyin, nazar değmesin

luna: napıyosunuz gençler?

luna yanımıza gelmiş, su içiyordu. lunanın omzuna kolumu attım.

can: güzelim benim

yanağından öptüm.

luna: oy babişim

nisa: hey!

luna: maminka nebude závidět, ale je moje (anne kıskanma ama o benim)

can: çekçe konuşmaya başlamayın kavga çıkar

berkan: babako sen hala öğrenemedin dimi çekçeyi?

can: çekçe dışında her dili öğrendim ama çekçeyi hala öğrenemedim

nisa: Uvidíme se doma Luna (seninle evde görüşücez luna)

luna güldükten sonra yanağıma öpücük kondurdu.

kayla: abla hadi gel ağaç olduk!

luna: Kayla alarm gibi ötme geliyorum

luna nisanın da yanağından öpüp voleybola geri döndü.

lale: hadi yemek yiyelim sonra biz de başlarız oynamaya

nisa: bu yaşta?

lale: nisa kaç yaşındayız biz? 

nisa: 37 

Sonsuz Olalım-CemnisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin