11

920 29 1
                                    


Nisa'dan

kızlar, berkan, ben ve Cemal Can kalmıştık. hep birlikte mutfağa girmiştik. aycan ve evrim bulaşıkları, lale ve bende kalan yemekleri küçük tabağa alıp streçleyip dolaba koyuyorduk. Cemal Can yorulup yorulmadığımı izlemek için geldi dolayısıyla berkan da burdaydı. onlar konuşurken bizde iş yapıyorduk.

Lale'den

birlikte nisayla iş yaparken nisa bir anda durdu. gülen yüzü düştü ve bir eliyle karnını tuttu diğer eliyle de tezgaha tutundu. hemen nisayı tuttum.

lale: nisa? iyi misin?

Cemal Can hemen baktı ve yanına gelip belinden tuttu.

can: nisa? noluyor gel otur?

hemen sandalyeye oturttuk. Cemal Can bir yandan nisanın karnını ovuyordu bir yandan da elini tutuyordu.

nisa: kasıklarıma çok fena bi ağrı girdi

berkan: babalatte sakin ol

evrim: derin nefes al

aycan: cemo yukarı mı çıkarsan nisayı?

Cemal Can tek hamlede nisayı kucağına almıştı. en son duyduğum şey cemal can'ın bana seslenişiydi.

can: lale bi araştırır mısın lütfen bu olayı?

Cemal Can'dan

nisayı o halde görmek beni bitirmişti. tek duam bebeğimize ve nisaya bişey olmamasıydı. nisayı yatağa yatırdığımda hala daha acıyla kıvranıp ağlıyordu. karnını tekrar okşadım.

can: güzelim masaj yapmamı ister misin?

hala ağlarken zorlukla kafasını olumlu olarak salladı. yavaş yavaş mesaj yapmaya başladım. biraz daha sakinlemişti.

kasıklarına masaj yapmaya devam ettim. en sonunda karnına minik bir öpücük kondurdum.

can: geçti mi?

nisa: evet daha iyiyim

üstüne örtüyü örtüp biraz daha karnını ovdum. 

nisa: cemo doktoru arar mısın?

can: tabi hemen arıyorum

hala daha nisanın karnını ovuyordum. elini benim elimin üstüne koydu ben hala karnını ovmaya devem ederken. doktoru aradım ve olanları anlattım. doktor gayet normal olduğunu ama tedbir amaçlı yarın sabah bizi görmek istediğini söyledi. 

can: nisom ben aşağı inip haber vercem zaten iş bitmiştir giderler şimdi senin de yanına gelcem hemen tamam mı?

nisa: tamam canım

bi koşu aşağı indim.

lale: nasıl oldu?

can: iyi iyi... doktoru aradık normal olduğunu söyledi ama tedbir amaçlı yarın gidicez

aycan: oh bee

berkan: babako çok geçmiş olsun

evrim: cemo biz işeri bitirdik çıkıyoruz şimdi

can: tamam... ya kusura bakmayın bırakamicam sizi nisayla kalmalıyım

aycan: kafayı mı yedin kal tabi 

lale: düşünmene bile gerek yok bunu biz bırakırız kızları

can: tamam saolun

yukarı nisanın yanına çıktım. herzaman giydiği tişörtümü çıkardım. nisa hala uyumamıştı.

can: fıstığım neden uyumadın hala?

nisa: seni istiyorum

yanına gidip sarıldım.

can: üstünü değişmemiz lazım

nisa yavaşça dikleşti ve yatak başlığına sırtını dayadı. elbisesini yavaşça çıkarıp tişörtümü giydirdim. makyaj çıkarma mendiliyle makyajını çıkarıp saçını taradım. kendi üstümü de değişip yanına yattım. hemen bana sokuldu. birbirimize sıkı sıkı sarılıp uyuduk.

SABAH HASTANEDE

Nisa'dan

dünkü olaydan dolayı kontrole gelmiştik. ikimiz de bebeğimize bişey olmasından korkuyorduk. doktor ultrasonla karnıma bakıyordu. Cemal Can ise bir yandan elimi tutuyor bir yandan da ağlıyordu. ilk defa gelmişti kontrole çünkü.

Cemal Can'dan

doktor deniz: bebeğiniz gayet iyi, ara sıra hamilelikte olur böyle bebek rahime yerleşmeye çalıştığı için oluyor arada kanama da olabilir yine gelirsiniz kontrol ederiz, ben şimdi biraz daha bakıp emin olcam herşeyin iyi olduğundan

can: tamam... saolun

doktor bir süre daha bakınca durdu

doktor deniz: kalp atışlarını dinlemek ister misiniz?

ikimiz de heyecanla kafamızı olumlu olarak salladık. kısa süre sonra bütün odayı bebeğimizin kalp atışları doldurmuştu. bu sefer nisa da benim gibi ağlıyordu. hastaneden çıkıp evimize döndük. nisa hamilelikten dolayı çok çabuk yorulduğu için koltuğa uzanıp üstüne battaniye örttü. bende yanına gittim, birlikte film izledik.

LALE VE BERKAN'IN DÜĞÜN GÜNÜ

Nisa'dan 

can: bak aşkım çok hareket etmek yok anlaştık mı?

nisa: anlaştık bitanem anlaştık

aynı uyarıları 25 bininci kez yapıyordu. düğüne gittik nikah şahitleri bizdik. üzerime uzun mavi bir elbise giymiştim. ayağıma ise topuklu giymek için yalvarsam da Cemal Can izin vermediği için beyaz spor ayakkabı giymiştim.

nisa: ya cemo daha 1 aylık hamileyim bu kadar yasağa gerek yok

can: evet ama dikkat etmeliyiz biliyosun bunu

nisa: yani evet de... neyse boşver haklısın sanırım

can: tamam özür dilerim çok üstüne geldim bunu düğünden sonra konuşalım olur mu?

nisa: olur tamam

birbirimize güldük. nikah kıyılmış eğlenceye geçmişti olay. yavaş şarkılarda cemalle birlikte dans ediyorduk. arada yorulunca kafamı cemalin omzuna yaslayıp gözümü kapatıyordum. 

can: yorulduysan kalkalım bak baya kişi kalktı.

nisa: olur kalkalım.

cemo berkanlarla konuşunca biz de kalktık zaten önümü görmüyordum uykusuzluktan. arabaya binince kemerimizi bağlayıp yola çıktık. bende laleye hemen mesaj attım.

nisa: lalem, mutluluklar dilerim size, bir an önce sen de hamile kal da bizimki yalnız büyümesin. kusura bakma kendimi kötü hissettiğimden gelemedim yanına bir ömür mutluluklar dilerim

mesajı gönderip dışarıyı izlemeye başladım. trafik ışıklarında durduğumuzda karnımda bir el hissettim.

can: yorulmuş mu benim kızım?

nisa: kız? belki erkek?

can: ben kız gibi hissediyorum

nisa: bende erkek gibi hissediyorum

can: sağlıklı olsun da

nisa: aynen, cinsiyeti önemli değil

elimi cemal canın elinin üzerine koydum.

////

nasıl gidiyooo? merak etmeyin artık yavaşlıyorum olaylarda... takipte kalınnn<3

Sonsuz Olalım-CemnisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin