özel bölüm-2

473 16 27
                                    


nisa'dan

yarın lunanın yarışması vardı. buz pateni yarışması. şuana kadar 15 senedir sayısız, yurtiçinde ve yurtduşında yarışmalara gitmişti ve sayısız şampiyonluk almıştı. ama hala daha her yarışmada sanki ilk yarışmasıymış gibi stres oluyorduk hepimiz. özellikle de cemal! şuan saat akşam 10'du ve lunayı antrenmandan almak için pistin orda bekliyordum. kısa sürede luna çıkınca beni gördü ve hemen yanıma geldi. 

luna: annişim!

elleri dolu olduğu için ve terli olduğu için sarılmadı ama gelip yanağımdan öptü. 

nisa: heycan var mı?

luna: çok!

nisa: tamam hadi gel o zaman, eve gidelim sana babanın sürprizi var

luna: anne babama yarın ve bu akşam yatarken sakinleştirici falan verir misin? bir gün yarışmada kalpten gidicek diye çok korkuyorum.

nisa: inan aklıma gelmedi değil.

gülerek arabaya bindik ve eve geldik. luna duşa girdikten sonra bende cemalin yanına gittim. normalde bu saatte antrenörü her ne kadar izin vermese de cemal sırf lunayı rahatlatmak istediğinden en sevdiği yemeği, yada tatlıyı yapıyordu. genelde beceremediğinden de sipariş ediyordu. luna duştan çıkıp aşağı indiğinde mutfakta denizi, kaylayı, cemali ve beni görünce biraz şaşırdı.

luna: konsey falan mı var noluyor?

kayla: sana sürprizimiz var!

cemal: kızım sürprizimi çalma, benim sürprizim o.

deniz: neden olduğunu sorabilir miyim baba?

cemal: hayır soramazsın.

lunayla ben konuşulanlara gülerken cemal arkasında sakladığı hamburgeri çıkardı.

cemal: SÜRPRİZ!

luna: yine mi?!

hamburgerin üstüne mum da koymuştu. 

nisa: aşkım o mum ne orda öyle?

cemal: dilek mumu sevgilim o.

anladığımı belirtircesine kafamı salladım. luna gelip mumu üfledikten sonra hepimize cemal sipariş ettiği hamburgerleri verdi ve yemeye başladık. yemek işimiz bittikten çok kısa bir süre sonra kayla, deniz ve luna yatmaya hazırlanırken bende bizim odaya, cemalin yanına gittim.

cemal: güzelim.

kollarını belime bağladıktan sonra beni yatağa yatırıp dudaklarımdan öptü.

nisa: cemal in üstümden çocuklar gelicek.

cemal: offf... 

üstümden zorla indi ve yanıma yatıp kolunu üzerinde durdu ve bana döndü.

cemal: çocuklar yattıktan sonra yapsak mı bişiler bu gece?

nisa: sevgilim yarın erkenden kalkmamız gerek.

cemal: ya ama nisa...

eli boynumda dolanmaya başlayınca tekrar ayağa kalktım ve ona dil çıkarıp odadan çıktım. ilk olarak denizin odasına girdiğimde uyuduğunu görüp hafifçe tebessüm ettim ve ışığıyla kapısını kapatıp kaylanın odasına geçtim. kayla odasında boş boş yürüyordu. bende odaya girdim.

nisa: heeey, küçük cadı!

kayla: anne?

nisa: hadi uyuman gerek.

Sonsuz Olalım-CemnisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin