Adam pustil Tommyho do svého bytu jako prvního. Ne, že by Tommy u Adama doma ještě nebyl, ale nikdy za takových okolností.
„Jestli máš na něco chuť, nebo žízeň, koukni do ledničky," pobídl ho Adam. Tommy přikývl a odebral se do kuchyně. S plechovkou coly se vrátil do hlavního obývacího pokoje, kde se Adam mezitím uvelebil na pohovce.
„Asi bychom to měli říct někomu třetímu," navrhl Adam. Tommy se posadil na druhý konec gauče.
„Souhlasím. Nemůžu tě uhlídat sám."
„Pokud jsem s tím souhlasil, dodržím to. Odměna je víc než lákavá," mrkl na Tommyho. Blondýn zvedl obočí a protočil panenky.
„Říkal jsem, že nejsem k mání. Vlastně jsem to říkal už tak osm set padesát šestkrát."
„To sis teď vymyslel, ne?" ušklíbl se Adam. Tommy mávl rukou a postavil plechovku na stolek.
„Takže pravidla, musíme si stanovit jasný podmínky a nejlíp je i někam zapsat."
„Zavolám bráchovi, bude náš svědek," rozhodl Adam. Tommy se chvíli rozmýšlel, než přikývl. Neil byl sice Adamův bratr, ale když došlo na věc, dokázal být spravedlivý. Hodně spravedlivý.
„Tak jo."
Neil dorazil za necelou hodinu. Onen čas strávili Adam a Tommy sledováním televize a lelkováním. O sázce se ani jednou nezmínili.
„Tak co je tak důležitýho, že jsem musel odejít od své drahé polovičky v půlce nicnedělání?" Neil napochodoval do obýváku a usadil se uprostřed pohovky. Adam se postavil před něj a Tommyho a vložil si ruce do kapes.
„Já a Tommy jsme se vsadili. Potřebujeme rozhodčího," vysvětlil bratrovi stručně. Neil se podíval na kytaristu a pozvedl obočí.
„Vsadili? A v čem ta sázka spočívá?" zeptal se. Jeho tvář naznačovala prvky opravdového zájmu. V podstatě byl Neil pro každou špatnost.
„Tommy si myslí, že nevydržím tři měsíce bez sexu," řekl to Adam na rovinu. „Prostě mi nevěří, že bych nedokázal dát devadesáti denní celibát."
Neil pro změnu přivřel na bratra oči a ušklíbl se.
„Tomu nevěřím ani já."
„Tak díky," odfrkl si Adam.„Sorry, brácho, jsem jen upřímnej." Pokrčil Neil rameny. „Spíš by mě ale zajímalo, jak jste k něčemu takovýmu došli. Proč jste se vsadili? A o co?"
Adam se podíval na Tommyho. Až teď mu došlo, že bude muset Neilovi říct pravdu o mimořádných testech na HIV. Už ho slyšel, jak mu nadává stejně jako předtím Tommy a doktorka.
„Měl jsem nechráněný sex, přibližně před třemi měsíci. Dneska jsem si byl pro výsledky testů. Mimochodem, byly negativní..."„Děláš si prdel?" Neil vystřelil z pohovky, prsty zaťaté do pěstí. „Chceš, abych ti jednu natáhnul?"
„Zase se mě snažíš vychovávat?" zavrčel Adam. Tommy jen zalapal po dechu.
„Když to jinak nejde!" rozčílil se Neil. Tommy se pro jistotu postavil taky a poplácal Neila po rameni.
„Už jsem mu vynadal, Neile," pokusil se ho uklidnit.
„A vrazil jsi mu i pár facek?" zasyčel ještě bratr, než povolil ruce a sedl si zpátky na pohovku. „Byl jsi takhle nezodpovědnej, Adame? Ty?" probodl Neil sourozence vyčítavým pohledem.
„Je to složitý, Neile, nechtěj po mně podrobnosti," Adam se také posadil a po něm i Tommy. Neil tedy seděl mezi nimi. Jediný člověk, který bude o jejich sázce vědět.
ČTEŠ
90 dnů & 90 nocí /Adommy/ ✔️
FanfictionTommy už má Adamova bohémského života dost. Zajímavá výzva ho z počátku nadchne, než si uvědomí, že si možná ukousl až moc velké sousto. Povídka nese podtitul Celibát, což mnohé napoví, oba hlavní hrdinové se ale s danou lhůtou budou muset poprat po...