Ano, byl v pasti. Připadal si jak zvrhlík, jak se nedokázal přestat dívat na všechny ty lidi, kteří zřejmě netrpěli vůbec žádným studem ani zábranami. A proč by taky měli, tenhle klub byl přece o tom. Byl o sexu, o vášni, o nespoutanosti, o shození masky... samozřejmě obrazně řečeno, všichni měli na tvářích masky, působilo to tak mysticky, jako nějaká sekta. Prostě byl o všem, jen ne o konzervativnosti a předsudcích, které si sebou přinesl Tommy.
Pohyb za zády ho přivedl zpátky k vědomí a to krátké setkání kůží, i přes látky šatů, mu prohnalo tělem elektrický náboj. Tak silný, že se téměř postavil na špičky. Cizinec zajal jeho lokty a natiskl si ho na sebe. Poté mu zašeptal do ucha:
„Můžeme spolu dělat tohle všechno, nebo ještě víc..." To bylo poprvé, co Tommy slyšel jeho hlas. V lázních na sebe vůbec nemluvili. Zdálo se mu, že je jakoby zkreslený, ještě to šeptání... ne, nepřišel mu povědomý. Nechápal, proč ho napadlo, že by měl ten hlas znát a jeho majitele také. Asi se pořád nedokázal smířit s tím, že se ho dotýká úplně cizí chlap.
Ale nebylo to v závěru jedno? Už ho honil a taky udělal pusou, už si nebyli zas tolik cizí.
A kruci, co když to bude chtít oplatit, zhrozil se Tommy.
„Proč se neuklidníš? Nic ti tu nehrozí. Nemusíš dělat vůbec nic," zašeptal podmanivý hlas.
„Je to... s-sexy," zakoktal se Tommy. Chtěl dát najevo, že to co vidí před sebou, ho ani trochu neodpuzuje, a hlavně, nezneklidňuje. I když to nebyla vůbec pravda.
Hrozně se bál. Měl tak šílený strach, že se ani nedokázal soustředit na to, čeho se vlastně tak moc bojí. Na začátku to byl strach z neznáma, z toho, že nechá nějakého muže, aby se ho dotýkal. Jenže tohle už měl přece za sebou, a teď, když byl tady, si mohl konečně naplno přiznat, jak to bylo úžasné a jak moc si to užil.
„Pojď," vyzval ho muž ještě zastřenějším hlasem. Tommy udělal krok dopředu. Musel se vyvarovat prudkých pohybů, protože všude kolem něj byli lidé. Hekání se mu začalo pořádně zavrtávat do bubínků. Nechtěl nikoho moc očumovat, hlavně v intimních partiích, ale stejně se tomu nevyhnul, jak ho cizinec tlačil pomalu kupředu a Tommy musel dávat pozor, aby na nikoho nešlápl. V jednu chvíli procházeli i kolem třech mužů, kteří si to spolu rozdávali. V první chvíli Tommymu blesklo hlavou, jak je to nechutné, ale tahle myšlenka se okamžitě zprotivila i jemu, protože ji neshledával pravdivou.
Dva z mužů se líbali, jeden ležel na malém gaučíku na zádech a druhý se mu přirážel na klín. Najednou se Tommy od toho obrázku ztrácejícího se penisu v zadku nemohl odtrhnout. Jak hladce klouzal dovnitř a ven, jak o sebe pleskaly jejich kůže. Třetí muž stál u hlavy ležícího milence a nechal se jím laskat a sát. Náhle odstoupil a přešel k jeho nohám. Když si klekal mezi roztažená stehna za mladíka na jeho klíně, stiskl mu pořádně boky. Tommy se sám od sebe zastavil. Nechtěl uvěřit tomu, co teď nejspíš uvidí.
Jenže, opravdu se to stalo. Třetí muž začal toho uprostřed líbat na záda, zlíbal celou jeho páteř a přitom do něj vstoupil taky. A že byl opravdu obdařený. Milenec, ležící na spodu, mladíka uklidňoval šeptáním a drobnými polibky, kterými zahrnul celou jeho tvář. Tommy vytřeštil oči a několikrát nasucho polkl.
„Líbí se ti to?" zeptal se muž za jeho zády.
„Ne!" vyhrkl Tommy. Pak se rychle rozhlédl, jestli ho někdo neslyšel. Nechtěl mezi všemi těmi lidmi, kteří sem přišli z vlastní vůle, vypadat jak vetřelec.
„Ne-nechápu, jak je to možný," opravil se rychle. Dva údy v místech, kam by on nepustil ani jeden. Prostě šílenost. Nešlo o nějaké závratné pohyby, v podstatě to ani nebylo možné, ale už jen vidět, jak se do takového úzkého otvoru mohou vejít... a ještě jsou poměrně dost vyvinutí...
ČTEŠ
90 dnů & 90 nocí /Adommy/ ✔️
FanfictionTommy už má Adamova bohémského života dost. Zajímavá výzva ho z počátku nadchne, než si uvědomí, že si možná ukousl až moc velké sousto. Povídka nese podtitul Celibát, což mnohé napoví, oba hlavní hrdinové se ale s danou lhůtou budou muset poprat po...