Adam byl štěstím bez sebe. Měl co dělat, aby udržel své oči na publiku. Tommy stál pod podiem z levé strany, v obležení bodyquardů, takže pokud se na to místo chtěl zaměřit některý z diváků, uviděl pouze několik holých hlav a obrovská ramena v černých tričkách. Adam neměl v úmyslu dělat všem divadlo, nebo na sebe nějak upozorňovat, ale ani nechtěl Tommyho schovávat, když už za ním přijel. Teď patřili k sobě, tvořili pár.
Při songu Killer Queen to na chvilku nevydržel a podíval se. Tommy stál pod jevištěm s produkční, která do něj při Adamově pohledu drbla laškovně loktem. To gesto znamenalo něco jako: podívej se, co máš za hřebce a jak na tý sofa vypadá sexy. Hned bych s tebou měnila, tak si ho koukej hlídat.
Pravdou bylo, že v každém, kdo Adama a Tommyho aspoň trochu znal, stále přetrvávala jakási představa toho, že spolu chodí už hrozně dlouho a teprve teď s tím vyšli na světlo. Že Sauli byl jen zástěrka, stejně tak poslední holka, se kterou Tommy chodil. Proto všichni, se kterými za ten měsíc přišli do styku, neskrývali takové pohledy. Přímo naznačovali: Proč jste to neřekli dřív? Na co ta léta schovávání?
Produkční se podívala podobně. Na Adama to působilo jako varování a také pokárání, že jestli má Tommy v plánu Adama ještě někdy zapírat, tak se do toho vloží sama.
Samozřejmě to byl jen pocit, ale přesně před tím Adam Tommyho varoval. Až se do toho všichni opřou, protože se budou stále častěji objevovat na veřejnosti spolu, nebude to procházka růžovým sadem. Určitě si toho ještě hodně vyslechnou a přečtou.
Jakmile zazněly poslední tóny přídavku a kapela včetně zpěváka se vydala do zákulisí, ochranka odvedla i Tommyho. Blondýn občas v davu zaslechl své jméno, jak kolem něj procházel. Rozhodl se to ignorovat, alespoň prozatím.
„Tak co, jaký jsme byli?" přivítal Adam Tommyho objetím. Většina pohledů se soustředila na ně, protože takhle vstřícní k sobě ještě nebyli. Ani při snídani, to se drželi zpátky.
„Úžasný," vydechl mu Tommy do ramene. Když se od sebe odtáhli, pořád se drželi za ruce. Tommy cítil Adamův pot, trochu ulpělo i na něm. Zpěvák byl celý udýchaný a uřícený, ale jemu to nevadilo. Byl na to zvyklý z jejich vlastních vystoupení a ať si to chtěl přiznat nebo ne, i takhle mu Adam voněl.
„Vy dva jste spolu úžasný, už jsem ani nedoufal," zavrtěl Brian hlavou. Adam se na něj podíval a Tommy také.
„To by mě zajímalo, odkdy v to vlastně doufáš," přivřel Adam oči.
„Pár let to bude," pokrčil Brian rameny. Přesně jak si Adam myslel. „Vlastně od chvíle, co tě znám. Sice jsme se s Tommym nesetkali nikdy předtím osobně, až při našich zkouškách, ale když jsem vás náhodou zahlédl někde spolu, tak... Prostě k sobě patříte," pousmál se Brian spokojeně. Ano, teď je to přesně tak, jak to má být, říkal jim svýma bezelstnýma očima.
Víc se k tomu nikdo nevyjadřoval.
Adam si dal ve své šatně rychlou sprchu, oblékl se do civilního oblečení a pak s Tommym vyrazili do hotelu. Blondýn byl trochu v šoku, když ho jeho přítel táhl místo k nouzovému východu z haly k tomu hlavnímu. Určitě venku čekalo ještě hodně lidí, kteří doufali, že zahlédnou některého ze svých idolů.
„Vážně to chceš udělat?" zeptal se ho. Adam se zastavil proti němu.
„Máme už fotky z policejní stanice v New Yorku a z letiště v LA, tak proč si nepořídit i nějakou z Bostonu?" ušklíbl se. „Mimochodem, pořád o tom mlčíme, možná bychom měli některý věci uvést na pravou míru," navrhl.
ČTEŠ
90 dnů & 90 nocí /Adommy/ ✔️
FanfictionTommy už má Adamova bohémského života dost. Zajímavá výzva ho z počátku nadchne, než si uvědomí, že si možná ukousl až moc velké sousto. Povídka nese podtitul Celibát, což mnohé napoví, oba hlavní hrdinové se ale s danou lhůtou budou muset poprat po...