13. kapitola

307 29 4
                                    

Než Adam druhý den zasedl k snídani, podal Tommymu UV skener a postavil se jen v županu přímo před něj. Pak ho roztáhl do stran a zahlásil:

„Přísahám, že jsem se sám sebe ani nedotkl. Od začátku naší dohody jsem neměl ani jeden orgasmus, dvakrát jsem byl v pokušení, ale odolal jsem a moje mysl v oblasti sexu pracuje na..." na okamžik se zamyslel. „Sedm procent," dodal s úsměvem. Tommy ho mezitím přejel skenerem a pak ho odložil na stůl.

„Jen na sedm?" podivil se. Adam se posadil na své místo a nalil si čaj.

„Na konci budu úplně na nule, cítím to," ušklíbl se.

„Čekal jsem, že se to bude spíš zvyšovat," přiznal Tommy.

„Naučil jsem se tě nevnímat," pokrčil Adam rameny. V Tommym hrklo. Jakže? Adam ho nevnímá? Nebo jak to myslel?

„Takže když si s tebou povídám, tak mě ani neposloucháš?"

„To těžko, vždyť bych ti nemohl odpovídat. Naučil jsem se tě nevnímat jako objekt mých sexuálních představ a snů. V noci jsem o tom přemýšlel, než jsem usnul a je pravda, že si za to můžu sám. Ty mě nechceš a nikdy chtít nebudeš a šlo jen o to, si to připustit."

Tommy na Adama zíral jak na zfetovanou prostitutku, co se právě rozhodla stát jeptiškou. To si z něj dělá blázny?

„A sázka?" vydechl.

„Nechme ji tak. Sám jsi řekl, že bych si mohl dokázat, že to zvládnu. Tak to chci zkusit."

„A ty jsi řekl, že po mně toužíš. Jak tě něco takovýho může přejít přes noc?" rozčiloval se Tommy. Adam přivřel oči a olízl si koutek rtu.

„Nevadí ti to, že ne? Já si říkal, že bys mohl být nakonec i rád. Dám ti aspoň pokoj s těma svýma sexistickýma řečma. No ne?" pousmál se. Pak vzhlédl ke dveřím, nad kterými visely hodiny. Popadl hrnek s čajem a postavil se.

„Jdu se podívat na telku. Dneska by měli v dopoledním zpravodajství dávat upoutávku na turné. Ještě jsem ji neviděl." Hned na to se vypařil jak pára nad hrncem. Nebo aspoň Tommmymu to tak přišlo. V jednu vteřinu Adam v jídelně byl a v další ne. V jednu vteřinu do něj byl zamilovaný a chtěl ho a v další ho ignoroval.

Tommyho přešla chuť na všechno. Na snídani, na kytaru značky Vox, na to být v tomhle bytě a vlastně být i kamarádem Adama. Jestli ho přestal vnímat jako muže, se kterým by měl rád sex, tak ho musel přestat vnímat úplně. Vždyť jím byl posedlý už kolik let a za celou dobu nepovolil. Pravda, narážky nebyly tak časté jako poslední měsíc, ale i tak to z něj Tommy cítil a svým způsobem mu to imponovalo. Vždycky k Adamovi vzhlížel. Byl to umělec a osobnost... Proč si neužívat vědomí, že někdo takový by ho chtěl? Že si někdo takový představuje je dva v posteli? Že někdo takový na něj myslí i ve chvílích, kdy spolu nejsou?

A teď to jako všechno skončilo? Už nebyl Nr.1 v Adamových představách?

Postavil se, potlačil zavrčení a začal odnášet nádobí do dřezu. Postupně všechno opláchl a nandal do myčky. Když nakoukl do obýváku, aby si vzal hrneček od Adama, jeho domácí byl už skoro oblečený. Zrovna si oblékal triko a přitom sledoval televizi. Upoutávka na jejich turné s Queen právě skončila.

Adam se po Tommym ohlédl a usmál se.

„Nejvyšší čas. Musím jít. Uvaříme zase večer něco?" zeptal se. Tommy nebyl schopný slova. Kdyby promluvil, určitě by křičel. Zmohl se akorát přikývnout.

„Fajn. Dneska něco vymyslím já a taky nakoupím. Do šestý bych měl být doma," slíbil a vyrazil k předsíni. Po cestě podal Tommymu hrneček.

90 dnů & 90 nocí /Adommy/ ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat