15. kapitola

325 32 2
                                    

Adam pověsil klíče na malý věšáček a svlékl si bundu. Než vyrazil do obýváku, věnoval krátký pohled své tváři v zrcadle. Po cestě ze sebe strhal tričko a kalhoty, všechno bylo cítit jím. Tommym. Jeho vůně se na něj nachytala, když se na něj zezadu tiskl, a když ho pak nesl v náruči. Teď musel tohle oblečení vyhodit, protože kdyby ho u něj Tommy viděl, tak by bylo po přátelství.

Adamovi se okamžitě vybavil rozhovor s Haydenem hned po tom, co dorazil do klubu. Měl štěstí, že tam Hayden byl taky a zavolal mu. Adam si nedokázal představit, že by Tommy padl do spárů někoho jiného.

Flashback

„Kde je?" spustil Adam na Haydena, jakmile zapadl dovnitř. Muž na něj čekal hned u vchodu.

„Sedí u baru," oznámil mu kamarád a přitom podal Adamovi černou masku. „To je nějaká hra?" zajímal se.

„Nemůžu ti nic říct," zavrtěl Adam hlavou. Mladík posmutněl.

„To je škoda, cítím, že tu začíná něco hodně velkýho a silnýho," pozvedl obočí. Adam pokrčil rameny.

„Kdybys věděl okolnosti, neřekl bys to. Je to hrozně složitý."

„Tak se mu ukaž a řekni, kdo jsi. Bude štěstím bez sebe, že se o něj zajímáš zrovna ty, věř mi," přesvědčoval ho Hayden. Adam se ubránil hysterickému zasmání. Tommy by ho na místě zabil, kdyby věděl, kdo je.

Konec flashbacku

Ano, Tommy se nikdy nesmí dozvědět, s kým zažil tři orgasmy za sebou. Nikdy nepřijde na to, kdo byl ten tajemný muž, který ho v náruči odnesl na pohovku, když usnul.

Všechno, co mu před čtrnácti dny Adam řekl při snídani, že už o něj nemá zájem, a že přestal být objektem jeho sexuálních tužeb, byla samozřejmě lež jako věž. V tu chvíli si ale opravdu přál, aby to tak bylo.

Jako přátelé byli v pohodě. Moc často se nehádali, Tommy byl klidný člověk, nevyhledával konflikty. Ale od chvíle, kdy spolu bydleli v Adamově bytě, a ve vzduchu visela sázka, která mohla na konci jejich přátelství navždycky změnit, šlo všechno do háje. Adam si byl vědom svého chování. Nejdřív si Tommyho přítomnosti užíval a dával mu to také patřičně najevo, ale Tommy to nějak nedokázal skousnout, nebo co. Teď litoval, že si k sobě Tommyho nastěhoval. Ne snad proto, že už by ho měl plné zuby, jistě to bylo oboustranné, ale hlavně proto, že s ním nikdy nechtěl bydlet za takových okolností.

A do toho všeho dnes dospěl k dalšímu hrůznému zjištění. Že je Tommy nejspíš stejně na chlapy jako na ženský.

Adam jejich první náhodné setkání nebral příliš vážně. Když chlap zavře oči a představí si, že ho kouří Angelina Jolie, je úplně jedno, v čí puse ve skutečnosti mizí. Proto se k téhle zkušenosti neupínal. Jenže dnešní večer byl... jiný.

Tommy se na něj díval, když si s ním hrál. Proti dobývání zadku nejdřív protestoval, ale pak žadonil, aby Adam přitvrdil. Žebral, aby ho kouřil, aby mu znovu a znovu přivodil orgasmus. Vždycky byl na vrcholu blaha, když se jeho milenec dokázal naplno projevit a řekl si, po čem touží, co chce, aby mu dělal, ale v tomhle případě to šlo jen ve stínu masky, kterou měl na obličeji. Tommy by k němu nikdy takhle otevřený nebyl. Ne v oblasti, která mu byla doposud skryta. Z jeho vlastní vůle.

Nevadilo mu, že mu to dělá chlap, to bylo asi dobré znamení, ale Adam z toho radost neměl.

Při sledování nezáživného pořadu v televizi přemýšlel, proč je z toho tolik rozhozený. Dotýkat se Tommyho byl doteď jenom sen, který se tuto noc stal skutečností. Ano, to bylo všechno moc hezké, tedy až na erekci, kterou si Adam přinesl domů a momentálně trpělivě čekal, až přejde. Naštěstí se měl Tommy vrátit až druhý den, protože nocoval doma.

90 dnů & 90 nocí /Adommy/ ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat