„Můžeš mi říct, kde jsi byl?" Tak zněla první Neilova slova, když se Adam chvilku po půlnoci vrátil do jejich hotelového pokoje. Starší bratr předstíral, že ho neposlouchá, svlékl se z bundy a zamířil do koupelny.
„Slyšíš mě? Mluvím s tebou!" hulákal za ním Neil. Bylo docela štěstí, že si na jeho křik nepřišel nikdo stěžovat.
Adam se otočil ve dveřích.
„Psal jsem ti smsku, že přijdu později," ohradil se. Neil přivřel oči a dal si ruce v bok. Evidentně měl nervy na pochodu celou tu dobu, co byl Adam pryč.
„Měl jsi mi napsat něco konkrétnějšího, třeba hodinu, kdy se hodláš vrátit," vyčinil mu Neil. Pak se zamračil ještě víc. Adam přesně věděl, co přijde.
„Tys porušil sázku? Proto jsme jeli do New Yorku? Pro kytaru? Můžeš mi říct, kdy se ti to podařilo, když mi Tommy tvrdí, že tě má neustále na očích a že tě kontroluje?" rozčílil se Neil. Adam si povzdychl a zakroutil hlavou.
„Neporušil jsem sázku, ne v zájmu vlastního potěšení," přiznal posléze. Neil akorát vytřeštil oči.
„Jak to myslíš, proboha?"
„Prostě jsem to nedělal pro vlastní potěšení a ani jsem z toho sám nic neměl," vysvětlil Adam trpělivě. Tedy znělo to víc trpělivě, než jak se cítil uvnitř. Neil rozhodil rukama kolem těla a pak sebou hodil na kraj postele. Bylo na něm vidět, jak je zklamaný.
„Věřil jsem ti, brácho. Fakt jsem si myslel, že to vydržíš. Dokonce jsi měl jednou za měsíc úlevu!"
„Kterou jsem nevyužil," doplnil ho Adam laxně. Neil na něj otočil obličej.
„Cože?" pozvedl obočí. Adam se opřel jedním ramenem o rám dveří.
„Nelíbí se mi, že s tebou o tom musím mluvit takhle otevřeně, ale je to tak. Co jsme s Tommym uzavřeli tu sázku, neměl jsem jediný orgasmus. Pokud jsem se někoho dotkl, tak to bylo kvůli němu, ne kvůli mně..."
„A koho ses dotkl?" vyhrkl Neil. Adam se kousl do rtu a sklopil pohled.
„Tommyho... Ale on o tom neví," přiznal. Ještě, že Neil seděl, tohle by ho zaručeně srazilo na kolena.
„Já už ale nerozumím vůbec ničemu," kroutil hlavou ve svých dlaních. Adam věděl, že teď si na sprchu bude muset nechat zajít chuť, aspoň na pár minut. Vrátil se pomalu do hlavního pokoje a postavil se k posteli.
„Šel jsem do Anonymous..." začal opatrně. „Ani nevím proč, asi jsem si chtěl ověřit svou výdrž. Nakonec jsem skončil v jedné z těch kabinek, kde... to někomu děláš přes zeď, nebo on tobě. Udělal jsem to tomu klukovi, rukou a pak pusou a dokonce jsem měl nutkání udělat i sebe, protože jsem byl fakt nadrženej, ale vydržel jsem to. Hned druhej den jsem se dozvěděl, že to byl Tommy. Řekl o tom Cassie do telefonu a já to náhodou vyslechl. Měl jsem takovej pocit, že jsem tu sázku porušil, ale on to udělal taky, řekl o ní dalšímu člověku. Cassie mě přesvědčila, abych to nechal být, že ta Tommyho návštěva sauny byla jen pro dobro věci." Adam si olízl suché rty, než pokračoval.
Bohužel jsem chtěl víc. Známej, co v lázních dělá, měl Tommyho nalákat do eSGéčka. Já to ještě posychroval tím, že jsem Tommymu řekl, že na takovej klub nemá. Myslím, že to pořádně nakrklo jeho ego. Netrvalo to ani čtrnáct dní a ten známej mi volal, že zahlídl Tommyho v klubu. A protože se tam používají masky, tak..."
„To je ten swingers klub?" ujišťoval se Neil s vytřeštěnýma očima. Adam přikývl.
„Vzal jsem ho do speciální místnosti, spoutal jsem ho a třikrát jsem mu dopřál ten nejlepší orgasmus, jaký si chlap vůbec může přát. On měl masku, já měl masku. Nepoznal mě, a co vím jistě, tak si to zatraceně hodně užíval." Pokýval Adam hlavou.
ČTEŠ
90 dnů & 90 nocí /Adommy/ ✔️
FanfictionTommy už má Adamova bohémského života dost. Zajímavá výzva ho z počátku nadchne, než si uvědomí, že si možná ukousl až moc velké sousto. Povídka nese podtitul Celibát, což mnohé napoví, oba hlavní hrdinové se ale s danou lhůtou budou muset poprat po...