10. kapitola

336 36 3
                                    

Adam vyběhl schody v Tommyho domě na jeden zátah. Ne, že by nebyl v kondici, ale musel uznat, že dřív to bylo rozhodně lepší. Podařilo se mu zadýchat. Když stanul před dveřmi Tommyho sousedky Cassie, sliboval si v duchu, že se dá do turné zase do pořádku. Přece jen, tři měsíce strávené na cestách a na stagei bude potřebovat víc než jen dobrou kondici.

Jakmile zaklepal, myšlenky na turné šly stranou a nahradilo je to, na co Adam myslel do chvíle, než se pustil do vybíhání těch zatracených schodů.

Tommy!

Cassie otevřela po několika vteřinách. S širokým úsměvem, jakmile zjistila, kdo stojí za dveřmi, pozvala Adama dál.

„Čemu vděčím za tak vzácnou návštěvu?" zajímala se. Adam zvažoval, jestli to na ní má vysypat hned, nebo na to jít oklikou, ale pak si uvědomil další hrůzu. Že Cassie nejspíš ví o jejich sázce a také o důvodu, proč vznikla a vůbec o všem. A od koho jiného by to mohla vědět, než od Tommyho.

„Před chvílí jsi mluvila s Tommym," začal Adam. Snažil se, aby byl jeho hlas pevný.

„Ano, mluvila. Je to zločin?" usmála se Cass. Adam k ní popošel blíž a změřil si ji zkoumavým pohledem.

„Není zločin, že jsi s ním mluvila, ale o čem," vysvětlil. Cassie také přivřela oči a naklonila hlavu k rameni.

„Ty jsi poslouchal?" zhrozila se, když jí to došlo.

„Ne úmyslně," ohradil se Adam. Cassie od něj odstoupila a založila si ruce na prsou.

„No a?" bylo na ní vidět, že začíná být nepřístupná. Adam se ani moc nedivil. Hned jak vstoupil do jejího bytu, zaútočil na ni. Každý člověk by se stáhl.

„Víš o tý sázce?" zeptal se na rovinu. Cassie se místo odpovědi vydala do kuchyně.

„Dáš si něco k pití?" snažila se změnit téma. Adam šel samozřejmě za ní.

„Cassie! Nezamlouvej to! Víš o tý sázce? Odpověz mi!" vyzval ji.

„Jo, vím o ní," štěkla po něm.

„Tak fajn," rozhodil kolem sebe Adam bezradně rukama. Žena na něj zůstala zmateně koukat.

„Já to nikomu nepovím, přísahám. Nejspíš mě Tommy shledal důvěryhodnou osobou, tak mi to řekl. Cítila jsem na něm, že se o to musel s někým podělit," hájila Tommyho. Adam zavrtěl hlavou.

„Jeden z bodů naší úmluvy je, že o tom neřekneme nikomu dalšímu. Porušil dohodu, a kdybych byl svině, tak mu v tom teď vymáchám čumák a vezmu si, co mi patří," rozčílil se.

„Jenže ty svině nejsi, že ne?" zkoušela ho Cass. „Nebo jsi možná taky porušil dohodu a uvažuješ o tom, že by se to tím smazalo."

„Zas tolik se neznáme, Cass," přivřel na ni Adam varovně oči. Žena pronesla tiché ne a raději se otočila ke kuchyňské lince.

Adam se posadil k jídelnímu stolu a povzdechl si. Pravdou bylo, že Cassie byla hodně důvěryhodná osoba, nebo tak aspoň působila. Tommy se nikdy moc nesvěřoval, ale v tomhle případě se asi rozhodl udělat výjimku. A vybral si k tomu ji. Dokonce se jí svěřil, že byl v sauně pro gaye a tam mu ho někdo vykouřil...

„Proč šel do tý sauny," zeptal se po chvíli trapného ticha, které v kuchyni zavládlo.

„Nevím," plácla Cassie. Adam poklepal prsty na desce stolu a pak se víc opřel do židle a přehodil si jednu nohu přes druhou.

„Ale víš," nenechal se odbýt.

„Nebuď si tak jistý," probodla ho Cassie ledovým pohledem.

90 dnů & 90 nocí /Adommy/ ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat