Než dorazila Cassie, Tommy a Adam se sešli v kuchyni.
„Eh, promiň za ten výbuch..." začal Tommy opatrně. Adam stál u linky a aranžoval na velký talíř krůtí medailonky. Po Tommyho omluvě se pomalu otočil a přivřel oči.
„V pohodě," přikývl. „A jinak moc dobrý," dodal obdivně.
„A co?" nechápal Tommy.
„To co máš na sobě. Moc hezký. Netušil jsem, že něco takovýho ve tvým šatníku existuje." Adam si svého spolubydlícího znovu shlédl od hlavy k patě. Osten žárlivosti, který se mu zabodl přímo do srdce, na sebe nenechal dlouho čekat. Zvlášť když Tommy vypadal takhle.
Černé klasické kalhoty a černá košile, u krku rozhalená, byly dva kusy oděvu, jež Tommy běžně nenosil. Vlastně ho Adam v něčem takovém viděl jen na otcově pohřbu. Ovšem tam ho ani ve snu nenapadlo, že by to mohlo být sexy.
„Zkazilo by mi to image, kdybych to nosil ven," ošil se Tommy nervózně.
„A přede mnou ti na ní nezáleží?" usmál se Adam. „Hrozně ti to sluší. Cassie bude nadšená. Jestli tě jako já neustále viděla v obtáhlých džínách a kožený bundě, tak..."
„Adame!" Tommy přerušil Adamův chvalozpěv zvednutou rukou a přistoupil blíž k lince. „Měl jsi mi to říct," dodal klidně. Adam si povzdychl.
„Jo, máš pravdu, taky se omlouvám. Myslel jsem si, že tě to potěší. Cassie je..."
„Je kočka, která by mohla mít na každým prstu deset chlapů, kdyby chtěla. Nemyslím si, že já jsem ten, kterýho by si mezi tu stovku vybrala." Pokrčil Tommy rameny.
„To je nesmysl, Tommy, jsem si jistý, že se jí líbíš!" přikývl Adam důležitě. „Vlastně bych ti rád něco řekl, dokud je čas."
Adam dokončil aranžování masa na talíř a podal jej Tommymu. „Dej to, prosím, ještě na chvilku do trouby," požádal ho a vydal se k lednici, ze které vytáhl sushi a salát s parmskou šunkou.
„Chtěl bych se takticky ztratit. Víš, abyste měli trochu času jen pro sebe. Už tak si tu budu připadat jako pátý kolo u vozu..."
„Tak proč jsi tu večeři dělal?" zhrozil se Tommy.
„Protože..." Adam se zamyslel a pak se bez jediného slova vydal do jídelny. Tommy mu byl okamžitě v patách.
„Dořekni to! Proč jsi tu večeři dělal? Nechceš mi naznačit, žes to pojal jako nějakej zkurvenej seznamovací večírek, že ne?"
„Ne!" odsekl Adam, když se zastavil u připraveného stolu. Dal si záležet opravdu na všem. Na sladění barev prostírání, talířů i skleniček. Na romantických svíčkách a květinách. Dokonce i na hudbě, která se tiše linula jídelnou. Kdyby bylo všechno jinak, připravil by takovou večeři pro sebe a Tommyho. Jen oni dva, hudba, intimní světlo a dobré jídlo, které by bylo snědeno až po lahodném zákusku, protože by se k němu prostě dřív nedostali. Proč to přeslazené klišé trochu nezměnit?
Jenže teď tu byl jako organizátor, kuchař a dohazovač v jednom. Chtěl dopomoct svému nejlepšímu příteli k ženě, protože on sám by se nikdy nerozhoupal. A to všechno navzdory skutečnosti, že ho chtěl v první řadě pro sebe. Ať už souhlasil s tou blbou sázkou, nebo ne, nešlo mu z hlavy to, co řekl svému bratrovi na skype. I kdyby vyhrál, dostane jen tělo. Bude to dobrovolné znásilnění. Tommy bude souhlasit, ale jen proto, aby dostál svému slovu.
„Musíme hned zacházet do extrému? Mohli bychom si to všichni tři užít jako kultivovaní lidé? Třeba i jako přátelé? Mně se Cassie líbí a nevadilo by mi ji mít za kámošku."
ČTEŠ
90 dnů & 90 nocí /Adommy/ ✔️
FanfictionTommy už má Adamova bohémského života dost. Zajímavá výzva ho z počátku nadchne, než si uvědomí, že si možná ukousl až moc velké sousto. Povídka nese podtitul Celibát, což mnohé napoví, oba hlavní hrdinové se ale s danou lhůtou budou muset poprat po...