30. kapitola

461 28 4
                                    

Tommy bořil obličej do polštáře a prsty zatínal do kousku peřiny, co měl zrovna po ruce. To neskutečné blaho, které ovládalo jeho tělo, nezpůsoboval nikdo jiný, než Adam. Adam a především jeho jazyk smyslně rejdící v jeho zadku.

Slyšel při společných setkáních, v zákulisí, na pařbách, prostě všude, kde byl Adam a další jako on, viz. Sutan, nebo Terrence tolik narážek, že by si něco takového nikdy udělat nenechal, jenže právě teď pochopil, že to všechno byl vtip. Už se nedivil, že si gayové užívají sexu plnými doušky. Vždyť jen tohle byl hotový ráj. A to si opět vzpomněl, že mu Adam to samé dělal i v klubu. Možná ale ne tak pečlivě. Anebo opět zapůsobil fakt, že teď věděl, kdo se pod maskou skrýval.

Když ho Adam přestal lízat, Tommy posmutněl. Chtěl ještě, klidně hodiny by tu mohl ležet a nechat se tímhle způsobem ovládat. Ale dřív by tak pětkrát vyvrcholil. Adam se posunul výš a něžně ho zalehl.

„Lásko, hrozně se s tebou chci milovat..." zašeptal mu do ucha.

„Ale?" doplnil ho Tommy. To ale tam vyloženě pasovalo. Bohužel se mu už dopředu nelíbilo, co uslyší, aniž by věděl, co to bude. Adam se převalil na bok a objal Tommyho kolem zad. Políbil ho na tvář, kterou mu blondýn ochotně nastavil.

„Už nějakou dobu sebou nevozím lubrikant. Myslím tím, že dřív jsem ho vozil, zvlášť když jsme z LA vypadli na delší dobu, ale od... naší sázky jsem ho nějak pustil z hlavy, tudíž jsem si ho ani nesbalil sebou, protože jsem předpokládal, že nás čekají další tři měsíce celibátu a asi by mě ten gel rozptyloval, kdybych ho sebou měl..." Adam zastavil pusu a pohladil Tommyho po vlasech. „Zkrátka a dobře, nebudu se s tebou milovat bez základního vybavení," dodal rozhodně.

„Ale tak hezky jsi mě načal," povzdychl si Tommy. Adam se neubránil úsměvu. Ano, jednou se chtěl dočkat právě tohohle. Kdy ho bude Tommy, byť jen náznakem prosit, aby se s ním vyspal. Kéž by mohl na celý pokoj zařvat hurá.

„Nevezmu si na svědomí, aby sis svoje poprvý pamatoval jako něco nepříjemnýho," zavrtěl Adam hlavou.

„Ale máš na svědomí tohle!" Tommy se přetočil na bok a sklonil hlavu ke svému vzrušenému klínu. Adam se pousmál.

„Myslel sis, že to nedotáhnu do konce?" zkoušel ho. Pak ho po ztopořeném mužství něžně pohladil. Tommy se k němu posunul blíž a políbil ho. „Tak mi to udělej, prosím," žadonil šeptem. Adam nezaváhal ani na vteřinu, ostatně měl v plánu Tommyho uspokojit za každou cenu.

Zatímco se nořil jazykem do jeho sladkých úst, pohyboval se rukou na jeho penisu. Potěšilo ho, když se po chvíli Tommy přidal. Také ho začal honit a rozhodně to nepůsobilo zdrženlivě nebo začátečnicky. K vyvrcholení byl už jenom krůček. Dlouhá předehra a také nashromážděná touha za tu dobu, co se neviděli, vykonaly své.

Vydýchávali se rozplácnutí na posteli, oba hleděli do stropu. Nepatrně se při tom dotýkali konečky prstů. Když se oba konečně smířili s vývojem událostí, ani Adamovi samozřejmě nebylo po chuti, že k sexu jako takovému nakonec nedošlo, ještě z důvodu jeho hlouposti, odebrali se do sprchy, kde strávili další skoro půl hodinu. Tommy už se tolik neostýchal. Kdykoliv k tomu měl tendenci, vzpomněl si na Secret Garden, kde ho Adam viděl kompletně nahého. A teď měl i tuhle zkušenost. Prostě to jen bylo pořád takové... jiné.

Po koupeli se vrátili do pokoje a společně vklouzli pod peřinu. Adam si Tommyho okamžitě přitáhl k sobě a políbil ho do vlasů.

„Bude těžký se celou noc udržet, když tě mám takhle blízko," posteskl si.

„Hned ráno koupíme ten zatracenej gel," zamračil se Tommy. Adam přikývl. „Tak jo."

*

90 dnů & 90 nocí /Adommy/ ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat