/E/

571 43 1
                                    

,,Ráda Vás poznávám, jsem May." Odpověděla jsem jí a doufala, že můj hlas zněl nějak tak normálně. Na nějaké větší představování už jsem neměla dostatečnou kuráž a odešla jsem radši zpět k foťáku, abych se před ní nestačila už v první vteřině ztrapnit.

Následovně za mnou přišel odpovědný vedoucí ELLE a zhruba mi vysvětlil, jak si fotky představuje, s tím, že dnes fotíme titulní stranu časopisu. Nešlo o nic speciálního nebo neobvyklého, zkrátka typická fotka na titulku s jednolitým pozadím, se kterou už jsem měla četné zkušenosti. Jen obyčejná fotka s neobyčejně krásnou osobou...
,,Můžeme začít?" Houkl na všechny přítomné v místnosti ten muž, se kterým jsem před chvílí mluvila a osvětlovači a maskérky se tak chopily svého vybavení.
Darcy došla na připravenou plochu a tázavým pohledem koukla na pravděpodobně svého vedoucího. ,,Tak jak, pane Stefane?"
,,Darcy, jste profesionál. To já bych se měl ptát Vás, jak chcete na fotce vypadat." Odpověděl jí s úsměvem a slečna se pobaveně zašklebila. ,,Tak dobře."
Bylo až k nevíře, že při všem, co dělala a ať se tvářila, jak se tvářila, vypadala pořád stejně nádherně.

Sedla si na zem a zaujala nějakou pózu, přiskočily k ní maskérky, aby jí trochu poupravily makeup a vlasy, osvětlovači vyvážily světla a já mezitím pospíchala se stahováním foťáku dolů, abych stihla znovu všechno připravit a zaostřit.
A pak to přišlo. Jakobychom byly jen my dvě samotné. Týmová práce mezi foceným a fotografem, nikým jiným. Zvedla jsem oči od displeje a ona se na mě jemně usmála. Byla tak nepopsatelně krásná, až jsem si připadala poctěná, být vůbec v její přítomnosti. Pohled do jejích nebezpečně lákajících očí byl dechberoucí. Dalo se z nich tolik vyčíst, ale než bych já dokázala zaznamenat jakoukoli emoci, utopila bych se v nich.

Svůj pohled přesunula ode mě k čočce foťáku a já se ze všech sil snažila soustředit, což šlo jen těžce. Mírně pozvedla bradu a nadhodila vážnější výraz. Zabrala jsem ji celou a zaostřila. Ani jsem jí nijak nemusela dirigovat nebo upravovat, vše dělala zkrátka perfektně.
,,Fotím." Upozornila jsem, jako jsem měla vždy ve zvyku říkat a ozval se zvuk ohlašující vyfocení fotky. Bylo mi nepříjemné, že se na mě všichni dívají, ale co jsem mohla dělat, že?
Zavolala jsem na Stefana, aby se šel jen v rychlosti podívat, co jsem vyfotila. Mě samotné se to líbilo. Působilo to hezkým dojmem, bylo to profesionální a zkrátka pěkné. A nebyla jsem sama.
,,Výborně. Ano, skvěle, dámy. Jen tak dál." Pochválil nás a já zatoužila po tom, mít taky takovéhleho milého šéfa a ne toho, který se na mě právě mračí z rohu a hlavou se mu honí jen peníze, které z tohohle vydělá.

Dál už jsem tedy věděla, co zhruba si Stefan představuje a trošku jsem se uklidnila, ze začátku jsem se totiž bála, že se mé fotky nebudou líbit.

Bylo vidět, že Darcy je opravdu mistr v oboru, protože přesto, že se na fotkách tvářila až ledově chladně nebo působila dokonale, jakmile jsem vykoukla zpoza čočky, už se na mě zářivě smála. Byla jako obrázek. A já si nemohla nepřipustit, že se mi opravdu líbila. Byla jsem z ní nadšená.

Odfotili jsme ještě několik fotek, až Stefan s Raymondem oznámili:
,,Patnácti minutová pauza!"

V duchu jsem si odfrkla, že si konečně o samotě připomenu, jak se normálně dýchá. Sebrala jsem svůj baťůžek a už se chtěla uchýlit někam do rohu na zem, když jsem za sebou uslyšela ten sametový hlas, který mi utkvěl v hlavě.
,,May?" Polekaně jsem sebou škubla za hlasem a nezmohla se ani na debilní ,,ano?". Co tak může chtít?

,,Ráda bych Vás více poznala, když už spolu budeme nějakou dobu pracovat. Nechtěla byste se mnou na moment posedět v mojí šatně?"

Ztuhla jsem na místě. Jedna moje část to jasně zakazovala. Absolutně vyloučeno. Tak bohatá a slavná modelka ti tohle nabízí jen ze slušnosti. Ještě se před ní prozradíš, že se ti líbí! Druhá část tvrdila opak. Je to tvoje výjimečná šance. Vždyť je jako anděl, ona tě nekousne. Třeba jsi jí i sympatická..

,,Tak dobře, děkuji."
A tak jsem to riskla.

**

Tento příběh nemá zase takovou úspěšnost, protože to není ff, ale to ja samozřejmě chápu. A přesto jsem moc ráda za každého jednoho človíčka tady, takze dekuji❤️

Love You Goodbye?- A czech lesbian storyKde žijí příběhy. Začni objevovat