/K/

524 32 6
                                    

věnováno Ashry_Otaku_cz , jsi skvela❤️❤️

V Římě jsem byla už něco přes dva týdny a začínala si zvykat na rutinu, která mi perfektně vyhovovala. Za sebou už jsme s Darcy měly spoustu krásných chvilek na focení i v soukromí a dnešek nebyl jiný. Jako vždy jsme byly v tom našem ateliéru a tentokrát jsme Dee fotili ve spodním prádle. Což vlastně nebylo zase tak obyčejné. Naopak jsem z toho stresovala už den dopředu. Co když to psychicky nedám? Co pak? Co si o mě všichni pomyslí?

Černé košíčky jí zpevňovaly ne moc velká, ale taková ideálně hezká prsa, od ramen dolů to byly jen samé krásné tenoučké linie a křivky, ale zase zdravě hubené a pod koncem řady vystouplých obratlů si u ní dala příroda záležet na tvarovaném pozadí. Krásně k tomu vypadaly samozřejmě i její podlouhlé nožky a když se k tomu přidal její malebný ksichtíček a špetka té vášně, stála přede mnou bohyně.
A nakonec- i když vypadala tak ú-chvat-ně a já si připadala strašně mimo a klepaly se mi ruce, jsem to nějak nafotit zvládla.

,,Poslední póza, drahoušku.. ještě víc vystrč tu bradu! No...jo! Máme to! Končíme! Díky!"

Odfotili jsme poslední dnešní snímek a narozdíl od Raymonda byl Stefan jako vždy spokojen.

,,Skvělá práce, slečno Davidsonová" Poplácal mě mírně po rameni, když jsem pořád strnule vypínala foťák a trochu mě tak vyděsil. Abych nebyla za úplnýho podivína, přinutila jsem se něco odpovědět. ,,Tak skvělou práci, tu tady vykonává především...paní Renshaowá." Automaticky bych řekla Darcy, ale nesmím zapomínat, že je to pořád paní Renshaowá, ať už před jejím příjmením zní paní sebevíc debilně. Ani jí samotné se to nelíbí.

,,Ale jděte, to Vy také." Zasmál se a odešel. Stefan mi tak moc připomínal, jak je Raymond strašný a jakou nenávist k němu chovám. Od něj se mi nikdy chvály nedostalo, ne, že bych po tom teda prahla...

Dee z placu zamířila rovnou za mnou a kosmetičky odehnala, ať na ní počkají v salónku, což obvykle nedělala a jen si přes sebe hodila bílý župánek.

,,Ughh..." Svůj narovnaný, přímo vzorný postoj vyměnila za úlevný a nahrbila záda, u čehož vypadala dost vtipně. ,,Jsem mrtvá" zívla a já se musela zasmát. Byla tak roztomilá.

,,Je to vidět. Tak se dostatečně vyspi."

,,Slibuju."

,,Žádné filmy," řekla jsem ze srandy. Za tu dobu tady jsme si toho stihly o sobě říct už hodně a tohle byla jedna z těch věcí. Darcy milovala dětské animáky.

Pobaveně se zakřenila a chvilku přemýšlela, jestli může slíbit i tohle. ,,Slibuju," zaculila se a na tváři se jí vyjímaly maličké ďolíčky. Je těžké popsat jak jsem se v ten moment cítila. Možná prostě...nepopsatelně úžasně? Její povaha byla jako bomba. Byla roztomilá jako koťátko. Krásná jako noční obloha. Sexy jako Rihanna a Cara Delevingne dohromady. Nespoutaná jako amazonská divočina. Nebezpečná jako ty nejmohutnější vodopády světa. Kouzelná. Úžasná.

,,Dobře" Ukončila jsem naši debatu, i když bych tu s ní takhle mohla stát věčně.

Sama mi padla kolem krku a já si ji k sobě přivinula pevněji, než kdy předtím, jakobychom se neměly už nikdy vidět, přestože nás čekaly jen tři dny od sebe. Bylo mi hodně zvláštně a dobře zároveň, když se její odhalený dekolt dotýkal mé pokožky. Naskočila mi husí kůže.

,,Ahoj" zamumlala a šla ode mě pryč, na druhou stranu.
Já se taky otočila na podpatku, abych si posbírala svoje věci a mohla odejít z ateliéru pryč. Hodila jsem si flašku s pomerančovou šťávou i bundu do batůžku a chystala se se spokojeným výrazem jít na pokoj, když moje oči něco znepokojilo.

Do ateliéru vstoupil nějaký kluk v kostkované košili, s červeně nabarveným čírem a pár piercingy a sebevědomě si to kráčel přímo k Darcy. A v ten moment se ve mě něco zlomilo.
Zaslechla jsem, jak na něj volá ,,Michaele!" a jde směrem ke dveřím. Chytil ji majetnicky kolem odhaleného pasu a dal jí pusu na tvář, mezitímco se usmívala, nejspíš ráda, že ho vidí. Darcy mu něco vesele vykládala, on jen němě s arogantním výrazem rukama přejížděl po jejích stehnech a dle libosti jimi zajížděl i výš, bez toho aniž by Darcy vadilo, že je pár lidí včetně mě sleduje.
A já tam jen strnule stála ve snaze se na místě nerozbrečet. Když se k Michaelovi nahnula pro další pusu, začala jsem lapat po dechu, jakoby mě někdo dusil a rychlostí světla jsem tedy popadla všechny svoje věci a pelášila ven.
Venku už jsem to nevydržela a na chladném vzduchu mě začaly na tváři studit horké slzičky pomalu stékající po bradě dolů. Chtělo se mi utéct fakt někam hodně daleko a urovnat si to v hlavě sama se sebou. Rychlým krokem  jsem pochodovala pryč a nechala z mých rtů vyjít pár vzlyků.
Nechápala jsem sama sebe. Štvalo mě to. Přímo sralo. Doprdele. Nevím, co jsem jako čekala. Že se z našeho kamarádského vztahu pomalu stane bezproblémová pohádková lovestory a vezmeme se ve Vegas, nebo co? Že někoho má, bylo naprosto očividný. Tak proč mě to tak vykolejilo? Proč to tak bolí?

**

dovolím si hádat, že tohle jste asi nečekali :( dostali jsme se tím tak ale k hlavní zápletce příběhu, od které se bude všechno vyvíjet ;)
snad se díl libil^^
rada bych podekovala za hlasy Ashry_Otaku_cz ❤️❤️

Love You Goodbye?- A czech lesbian storyKde žijí příběhy. Začni objevovat