/F/

557 34 3
                                    

Vyšly jsme z ateliéru a zastavily se až u dveří se zavěšenou vínově rudou hvězdou nadepsanou Darcy Renshaowá. Pořád se mi nechtělo věřit, že si mě opravdu zve k sobě. Něco mi říkalo, že to udělala ze soucitu a taky že se tu nemá s kým bavit, ale snažila jsem se tu myšlenku zahnat pryč. Alespoň na moment jsem si přála být trochu výjimečná.

Ocitly jsme se v místnosti se dvěma osvětlenými kosmetickými stolky, spousta stojany s oblečením a hodně krabicemi.
Darcy mi pokynula, abych si sedla do malého křesílka naproti ní. Nádech výdech..Teď jen doufat, že mi nikde netrčí vlas, nebo jsem si nerozmazala stíny.
,,Tak začněme asi tím, že myslím není třeba, abychom si více vykaly, pokud souhlasíte..."
Zakývala jsem hlavou na souhlas a zvedla se, abych k ní nastavila ruku.
,,Takže ahoj, Darcy"
,,May Davidsonová" Představily jsme se podruhé a znovu se posadily.
,,Tak mi o sobě něco řekni. Co máš ráda, odkud jsi.." Líbilo se mi, že si na nic nehrála. Její půvab byl neustále s ní, stále se upřímně bavila, i když to bylo jen mezi čtyřma očima.
A tak jsem začala, jakobych vyprávěla svůj životopis, což už jsem měla v malíku, jen jsem to za chodu upravovala, aby to neznělo tak naučeně a formálně. Více jsem se uvolnila a slabě se usmívala.

,,Je mi 18. Narodila jsem se v západní Anglii, ve Walesu, v malém městě. Dálkově studuju na univerzitě literaturu, jazyky a cestovní ruch.
Z osobních a finančních důvodů jsem musela u Raymonda začít pracovat už takhle...mladá."
Snažila jsem se nezacházet moc dopodrobna, přeci jen jsme se teprve poznávaly, ale zároveň jsem se snažila mluvit tak, aby mi u toho neusínala nudou. Ačkoli představa, že tahle bytost sladce spí a já bych ji mohla pozorovat, jak dlouho bych chtěla, se mi více než zamlouvala.
,,Páni, Anglie, tam jsem vždycky chtěla bydlet." Usmála se. Její pevný upřený pohled na mě byl něco nepopsatelného. Po získání jediného momentu pozornosti jejich modrých očí jste si připadali zkrátka báječně a šíleně zároveň.
,,Jo, je tam krásně." souhlasila jsem s ní a prsty si obemkla levé koleno.
Přišla řada na ni. ,,Jsem z Kansasu, kde jsem vyrůstala jako jedináček. Je mi 24 a v tomhle oboru už se brouzdám řadu let. Je to celkem fajn, procestovala jsem skoro celý svět. Jen škoda, že nestihnu začít ani vstřebávat krásu jednoho místa, už zase sedím v letadle a letím na další místo. Celé je to zkrátka jen práce, práce a práce, což je smutný." vysvětlila mi a já s ní naprosto soucítila. Musí to být těžké a náročné.
,,Tomu rozumím. Dnes už je skoro za vším jen práce." Povzdechly jsme si obě a koukaly do prázdna.

Abychom se odpoutaly od negativních témat, začaly jsme se bavit o mojí sestřičce a našich patnáct minut uběhlo jako nic.
,,Zpátky na plac, madam Darcy!" zvolal někdo za dveřmi a my se uprostřed naší konverzace zvedly ze křesélek.

,,Budu mít potom hodně na spěch a nestihla bych za tebou zaběhnout, takže předem...ahoj," rozpřáhla ke mě ruce a já musela v tu chvilku vypadat opravdu vtipně. Tohle jsem asi nečekala. Nebo ano? Překvapeně jsem se zastavila v pohybu, obočí mi poskočilo nahoru a rty jsem měla mírně pootevřené.
Rychle jsem se snažila to zakrýt slabým úsměvem a udělala krok blíž, abych na ni došáhla.
Vtáhla si mě do objetí svými dlouhými hubenými ručkami. Celým tělem se mi rozlívalo teplo. Byl to nepopsatelný pocit. Příjemně hřála, její ruce byly tak jemné a mé čichové buňky znovu potěšila ta ovocná sladká vůně její voňavky.
Přála jsem si, aby tohle nikdy neskončilo, protože co vám budu lhát, má mysl už měla jasno o tom, co by si přála ještě dál, po takovémhle čistě kamarádském holčičím objetí.

Těžko se vysvětluje, jak jsem se s ní cítila. Bylo to něco tak nového, nedotčená, skrytá stránka mě, která se probouzela. Cítila jsem ten pocit v sobě a zatraceně se mi to líbilo, přestože mi na záda doslova dýchala výstraha ode mě před mou samotnou.

Tu největší bolest si způsobuješ ty sama.

zdravím, dloooouho tu nebyla kapča, ale věnovala jsem se teď mému druhému příběhu a taky mi začíná škola:3
tak snad se líbí, pa

Love You Goodbye?- A czech lesbian storyKde žijí příběhy. Začni objevovat