/G/

542 24 1
                                    

Zbytek dnešního focení se nesl v zábavném duchu. Vymněnovaly jsme si spolu vtipné pohledy a já si celý večer více užívala. S Darcy se mi spolupracovalo výborně, byly jsme jako jedna duše a ani jsme se nenadály a byl tu konec.
,,Tak, všichni, to pro dnešek stačilo. Odvedli jste skvělou práci." zahlásal Stefan a místností se rozhlušil potlesk. S Darcy jsme se na sebe usmály, ale pak už to bylo všechno strašně rychlý. Seběhlo se k ní milion kosmetiček, které přes ní hodily deku, vyzuly jí boty a odváděly jí někam pryč. Přestože už na ní byla znát únava, i tak za všechny služby vděčně děkovala. Zasněně jsem toho krásného anděla sledovala, než mi zmizel z dohledu.

**

Otevřela jsem dveře pokoje, rozsvítila jen slabé světlo nad stolem a padla do postele. Neměla jsem sílu na to se jít ani osprchovat a tak jsem se donutila jen převléknout do trika a v rychlosti něco nasmolit Becce.

M a y   D a v  i d s o n  :P

č𝚊𝚞𝚔𝚢 𝙱,
𝚖𝚞𝚜í𝚖 𝚞𝚣𝚗𝚊𝚝, ž𝚎 𝚙𝚛𝚘𝚝𝚎𝚗𝚝𝚘𝚔𝚛á𝚝 𝚓𝚜𝚒 𝚖ě𝚕𝚊 𝚏𝚊𝚔𝚝 𝚙𝚛𝚊𝚟𝚍𝚞 𝚊 𝚓á 𝚝𝚒 𝚍𝚕𝚞ží𝚖 𝚊𝚕𝚎𝚜𝚙𝚘ň č𝚝𝚢ř𝚒 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚋𝚞𝚌𝚔𝚜𝚢. 𝚂𝚔𝚞𝚝𝚎č𝚗á 𝙳𝚊𝚛𝚌𝚢 𝚗𝚊𝚙𝚛𝚘𝚜𝚝𝚘 𝚙ř𝚎𝚟𝚛á𝚝𝚒𝚕𝚊 𝚗𝚊𝚛𝚞𝚋𝚢 𝚖á 𝚘č𝚎𝚔á𝚟á𝚗í, 𝚓𝚎 𝚜𝚔𝚟ě𝚕á, 𝚟í𝚌 𝚗𝚎ž 𝚝𝚘! 𝚊 𝚌𝚘 𝚓𝚎 𝚟ů𝚋𝚎𝚌 𝚗𝚎𝚓𝚕𝚎𝚙𝚜𝚒 𝚓𝚎, ž𝚎 𝚜𝚒 𝚜𝚙𝚘𝚕𝚞 𝚟ý𝚋𝚘𝚛𝚗ě 𝚛𝚘𝚣𝚞𝚖í𝚖𝚎. 𝚙𝚘𝚜𝚕𝚊𝚕𝚊 𝚜𝚒 𝚖ě 𝚔 𝚜𝚘𝚋ě 𝚍𝚘 𝚜𝚊𝚕𝚘𝚗𝚔𝚞, 𝚗𝚘 𝚌𝚑á𝚙𝚎š 𝚝𝚘? :𝙾
𝚘𝚣𝚟𝚞 𝚜𝚎 𝚣𝚗𝚘𝚟𝚊 𝚋𝚛𝚣𝚢 𝚡𝚡

Notebook jsem zaklapla a s úsměvem na tváři se plně oddala pohodlnosti polštáře. Jako blázen jsem se culila do stropu, protože jsem musela nad vším zpětně přemýšlet.
Znám ji jeden den a už teď se mi z ní červenají tváře. Celé mě to opravdu neskutečně moc těšilo. Že na světě existuje i menšina modelek, kterým se oči nelesknou jen penězi, ale především láskou ke své práci.
Ale Darcy byla něco víc, než jen skvělá a milá modelka. Líbilo se mi na ní něco víc, co jsem nedokázala pojmenovat. Věděla jsem, že si sakra nesmím dovolit  si k ní vytvořit nějaké hlubší city, protože až tenhle photoshoot za několik týdnů skončí, už nikdy ji nejspíš neuvidím. A přesto jsem ze zítřejšího focení nedočkavostí až hořela.

ahojky, asi nejkratsi kapitola a jeste k tomu je to uplne o ničem, co jsem kdy napsala, ale potrebovala jsem to rozdelit^^
papa

Love You Goodbye?- A czech lesbian storyKde žijí příběhy. Začni objevovat