/W/

502 44 10
                                    

,,Ahoj," uslyšela jsem za sebou ráno, když jsem se vzbudila, tentokrát sama, na gauči. Neměla jsem večer dostatek odvahy na to, jít za ní do ložnice.

Samým překvapením, že ví, že už nespím a jen tak tam ztracená v myšlenkách ležím, jsem se na ni otočila a posadila se.

,,Ahoj," pípla jsem a smutně se usmála nad tím, jak roztomile tam stála, rozcuchaná a jen ve velkém vytahaném tričku.

Já se pořád tvářila tak nějak zdrceně a cítila se po včerejším incidentu zvláštně, kdežto ona vypadala celkem vesele a vyrovnaně.

Přešla ke kávovaru a jako každý den nám šla udělat ranní kafe. Mezitím, co ho připravovala mi zrak spočinul tam, kde končil nejnižší lem jejího trička a já se musela mírně usmívat nad tím, jak se vlní do jakéhosi rytmu, i když bylo v místnosti naprosté ticho.

S horkými hrnky pak došla ke mně ke gauči a sedla si na opěradlo. Trochu jsem si upila a musela se dívat stranou, páč mě Dee nepřetržitě sledovala.

,,Notak. Nebudeme myslet na to, co bylo," usmála se.

Věnovala jsem jí pohled plný obav, ale koutky zvedla nahoru.

,,Pojďme se bavit. Půjdeme do gay clubu!" prohlásila zvesela a já se málem zakuckala.

,,Cožee? To je blbý, ne?" zasmála jsem se. Bála jsem se už jen z toho pomyšlení, co tam na nás bude čekat.

,,Proč by? Bude sranda, notak."

,,A proč zrovna do gay clubu a ne do normálního?" zašklebila jsem se. Nedokázala jsem si ani představit, co tímhle sleduje.

,,Všichni ví, že v normálních klubech je nuda," zkříží ruce na prsou.

,,Ani na párty moc nejsem. Vlastně jsem nikdy na žádný nebyla," Celá nesvá jsem si začala mnout prsty.

,,Všechno je jednou poprvý, takže jdeme!" rozhodne prakticky za mě a mně nezbývá nic jiného, než se smířit s tím, že dnes večer jdu poprvé ve svém životě do klubu a budu to muset nějak přežít.

**

Okolo desáté večerní už jsme obě připravené a vyrážíme. Darcy nadšeně, já nervózně. Nemáme na sobě tentokrát žádné šaty, ale takovou obyčejnější, a přesto hezkou módu. Já zvolila černobílou mikinu a džínové kraťasy, a ona měla takové delší žluté trikošaty s pruhy. Klub se nenacházel moc daleko, ale i tak jsme musely kousek autem. A když jsme stály před vchodem, Darcy mi pevně stiskla ruku a slíbila, že ani tentokrát mě tady nikde nechce ztratit, což trochu zredukovalo můj stres a konečně jsem se trochu uvolnila. A tak tradá, přešly jsme přes ochranku, koupily si vstup a vydaly se vstříc hlasité hudbě.

V jedné velké přitemněné místnosti se tu mezi sebou zmítala těla, ze všech rohů hrála hudba, kterou měla na starost nějaká skupinka d-jayů vzadu a po pravé straně se nacházel bar. Páni, tak takhle se lidi baví po nocích...
  Všechno pro mě bylo tak nové, kdežto Darcy už byla znalec a vedla mě rovnou k baru, abychom si daly něco pro začátek. Moc nepiju, ale to, co mi objednala Darcy bylo příjemně sladké a dobré a chutnalo mi to. Hlavně se neopij. Hlavně se neopij.- neustále jsem si ale opakovala v hlavě a doufala, že se mi podaří to splnit.
Zanedlouho jsme opustily bar a trochu veselejší a já odvázanejší jsme si šly jen tak zatancovat. Zpočátku mi bylo do tance trapně, ale když jsem se rozhlédla kolem sebe, tady vás dle trapnosti nikdo nesoudil, neboť se kolem děly mnohem zajímavější věci než to, že nějaká holka neumí tancovat. Hned vedle mě spolu vášnivě tancovali dva kluci, v rohu se schylovalo k velké trans orgii a dominantou parketu byl nalíčený muž s dlouhými vlasy i šaty a takovou korunou z peří. Bylo to šílený a zároveň zábava sledovat. Uvědomila jsem si tam, jak moc se se svojí orientací straním před okolním světem, tak, že to vůbec nejste schopní poznat, ale pak jsou tu tihle lidé, kteří se v tom vyloženě vyžívají a křičí, že jsou pyšní, kým jsou. Taková já asi nikdy nebudu.

DJ začal hrát všechny pecky, které jsme s Darcy měly rády a já tak s malou pomocí alkoholu odhodila kabátek stresu a začala si pořádně užívat a skákat do rytmu hudby jako vyšinutá. Smály jsme se, držely se za ruce a užívaly si tu pravou atmosféru tady. Nakonec jsem byla opravdu ráda, že jsme sem přeci jen šly. Hodně mi to pomohlo se odreagovat. Přeci jen...zas tolik se toho včera nestalo, ne? Všechno je dobrý, všechno bude dobrý.

Asi v půl jedné jsme si šly už pro třetí nebo čtvrtý drink, kdy už jsme ani jedna neřešily, že jsme tu autem. Sedly jsme si na barové židličky a mezitímco jsme čekaly, se u nás zjevil nějaký vysoký hipísák, hubený jak atlet brčko.
,,Darcy Dee Renshaowá! Tebe moje voko milion let nevidělo!" zvolal a padl Darcy kolem krku. Ta ho jen ze slušnosti pozdravila zpět, ale nevypadala by, že by si ho nějak pamatovala.
,,Promiň, odkud my se známe?" zasmála se.
,,Z Kanady, holčičko, z Kanady. Minulej rok. Nepamatuješ?"
,,Uhmm..ne."
,,Nevadí, kočandy, jen jsem na vás mrknul vočkem a já zas pujdu." oznámil nám potěšeně a my na to, co se otočil a odešel, vyprskly smíchy.
,,Kdo to byl?" zeptám se.
,,Nemám tušení." A se smíchem do sebe kopnem naše drinky a opět a znovu se jdeme přidat k davu na parket.

Jak začíná hrát nějaký remix I really like you od Carly Rae Jepsen, my víme, že tohle je znamení od Boha a tahle písnička je jen a jen naše.

Slova známe nazpaměť a zpíváme je sobě navzájem, ukazujeme na sebe a tančíme si u toho. Kdyby tohle moje střízlivé já vidělo, nechtělo by se mu věřit, že tohle jsem opravdu já. Jakobych byla dnes večer, už od momentu, kdy jsem překročila práh dveří sem a dala si první skleničku, jiným člověkem. Všechno, co dělám a říkám je tak jiný a odlišný, flirtuju, mluvím i se směju hlasitěji.

A jak se blíží refrén, dočista se zblázním.

Téměř zakřičím: ,,And i want you, to want me, to want me too!", neboli chci abys mě chtěla, chtěla mě taky, a jako smyslů zbavená se vrhnu Darcy na její malinké plné rty, které jsem si tak dlouho přála ochutnat.
Rozsvítí se to nad námi žlutě a zbytek světel zhasne, dav přestane tancovat a všichni zírají jen na nás a ozývá se obdivné wow a všichni hvízdají a pískají, ale mě to je jedno a jediné, co ně zajímá je ona.
Po pár vteřinách začnu mít výčitky a chci se raději odtáhnout, jenže Darcy je tentokrát tou, která si mě nelítostně přitáhne zpět a pokračuje. A místo mojí mírnější taktiky na to jde pěkně zostra. Bez ostychů se mi jazykem dostane do útrob mojí pusy. Jednou rukou mi přejíždí od hlavy k ramenům, druhou mi sjede až na zadek, který mírně zmáčkne a já myslím, že umřu blahem. A všechno je tak intenzivní, jakobychom si tohle obě přály a toužily po tom už od samého začátku. Zdá se, že to trvá alespoň pár desítek sekund, ale jak dav nadšeně vříská a můj opilý mozek tohle zpracovává velmi těžce a složitě, ani se nenaděju a Darcy se odtáhne. Obě nabíráme dech, zatímco se ozývá bouřlivý potlesk ze všech stran, jakobychom svedly nějaké představení.
A necítíme pocit trapnosti, alkohol to jistí. Cítíme se jako hrdinky. A noc takhle pokračuje a nikdo kromě našich opilých já neví, co ještě všechno se ten den ještě stalo.

Kdyby jen ale naše budoucí já tušila, že tahle noc změní mnoho a že se pravdu o dnešní noci i o tom, co jsme samy nevěděly, přeci jen dozvíme.

**

hvezdicka, koment? ^^^^

Love You Goodbye?- A czech lesbian storyKde žijí příběhy. Začni objevovat