Evde ses yok şimdi
Ama yankılar hâlâ burada
Bir yankı ne kadar sürer ki
Sen sabah gitmiştin oysaBen yankıları çoğaltmak için
Çok güzel bir şey icat ettim
Sen gelene kadar sürsünler diye
Sesini ezber ettimYorulmazsak, korkmazsak
Kaçmazsak, sonu güzel
Usanmazsak, yılmazsak
Yenilmezsek, sonu güzel🌙
Özel Bölüm / 2
Genç adamın keyifsizliği yüzünden apaçık okunuyordu.
Zira biraz önce; gözleri tam karşısında; her zamanki gibi güzelliğinden habersizce öylece oturan eşinde dolanıyorken ona seslenmek için elini kaldırdığı sırada, eş zamanlı olarak bir adam da Yoongi'nin yanında belirmiş ve tüm ilgisininin üzerinde toplanmasına neden olmuştu.
Gri saçlara sahip olan eşinin, onlardan daha parlak olan gülümsemesi yüzünde Taehyung'u daha da huysuzlandıracak şekilde belirdiğinde; derin bir nefes almıştı.
Yoongi, kıskançlıkla güvensizliği ayıran çok ince çizgiler olduğu ve Taehyung'un hareketlerinin bazen güvensizlik belirtileri içerdiği hakkında son yıllarda uzun konuşmalar yapıyordu.
Bunu göz önünde bulundurarak şu an daha da sakin olması gerektiğinin farkındaydı fakat...
Hadi ama, Yoongi'nin gözlerinin o adamda dakikalardır dolanıyor oluşu ve dönüp de Taehyung'un olduğu tarafa bakmayışı sabrının taşmasına neden oluyordu.
Kampüsün bahçesindeki kalabalık yavaş yavaş dağılırken; yüzündeki ifadeyi sabit tutmak adına kendini sıkıyordu.
Nihayet, minik gözler kendisine dokunduğunda Yoongi'nin yüzündeki ifade aydınlanmıştı.
Yanındaki adamdan kopan bakışları yumuşakça dolanmış ardından ise nazik bir gülümseme eşliğinde vedalaşmak adına elini sıkarak Taehyung'a doğru adımlamıştı.
"Hoşgeldin."
İnsanın içini rahatlatan yumuşacık sesi kulaklarına dolduğunda Taehyung'un dudakları da istemsizce kıvrılmıştı.
"Hoşbuldum."
Uzanarak, Yoongi'nin yanağından öperken, eli nazikçe sırtını okşamış ardından ise beline doğru kaymıştı.
Arabaya doğru onu yönlendirirken Yoongi'nin elindeki büyük resim çantasına uzandı.
Sene başında başladığı güzel sanatlar fakültesi; beraberinde birçok zorluğu getirse de; Yoongi haftanın birkaç günü burada olmaktan oldukça memnuniyet duymuş, bir dönemi kapatırken bir nebze burukluk hissetmekten kendini alamamıştı.
Hayal ettiği tarzda bir üniversite yaşamı; onu otuzlu yaşlarına az kala karşılamış; kendisini biraz yaşlı hissettirmiş fakat yine de tazeliği ve gençlik dolu yapısıyla Yoongi'yi yakalamayı başarmıştı.
Taehyung'un gerilen kaslarından, direksiyonu tutma şeklinden dahi anladığı üzere bilmediği bir sorun yakasına yapışmıştı.
Yıllardır değişmeyen bir şey varsa, o da sessiz geçen araba yolculukları olduğundan sabırla Taehyung'un konuşmasını beklemeye karar vermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRAECEPS 'taegi'
Fiksi Penggemar-tamamlandı "Sen canımı çok yaktın benim, şimdiyse karşıma geçmiş beni sevdiğini söylüyorsun, öyle mi?" Bir evren. "Sus. Gerçekten sus Taehyung. Yoksa aldanırım." İçinde, Taehyung'un Yoongi'si. Bir yuva. İçinde, Yoongi'nin Taehyung'u. Etrafında çi...