Capitolul I / 1

1K 19 4
                                    

Hermione pov.
Războiul se sfârșise,Harry a reușit să îl înfrângă pe Voldemort.Scoala era distrusă iar eu cu Ron și Harry am decis sa ajutăm la restaurarea Hogwartsului alaturi de doamna McGonogall și ceilalți profesori.Harry și Ron decise să se facă Aurori și eu eram foarte fericita pentru ei,doamna McGonogall m-a întrebat pe mine și pe Ginny daca vrem sa ajutăm la Hogwarts in următorul an că profesoare,și eu și Ginny eram încantate de propunere și am acceptat de îndată.

Eu trebuia să fiu profesoară de Apărarea Contra Magiei Negre iar Ginny era profesoara de Filtre și Elixire,ei mereu i-a plăcut să faca diferite poțiuni și se descurca foarte bine.

Cat despre mine și Ron,ei bine după acel sărut am fost un timp împreună însă ambii am decis că cel mai bine e sa fii doar prieteni,după despărțire nimic nu s-a schimbat,eu și Ron eram din nou prieteni buni așa cum am fost înainte și asta mă făcea foarte fericita.

Harry și Ginny erau împreună și mie mi se părea foarte drăguț,ei chiar se potriveau.

Pe 31 August,eu cu Ginny ne-am luat rămas bun de la Harry și Ron.

Ron: Să aveți grijă de voi!Eu cu Harry vă v-om trimite scrisori în fiecare săptămână!

Harry: Ne vedem!Pa,Ginns!Pa, Hermione! atunci o sărută pe Ginny și mă îmbrățișă.

Hermione : Bine,bine,nu vă faceți atâtea griji,totul va fi bi- ,nu reușesc să termin propoziția că Ron vine și mă îmbrățișeaza strans.

Ron: Oricum,daca se întâmplă ceva sa ne scrieți imediat! spuse el autoritar după ce o îmbrățișase și pe Ginny.

Ginny: V-OM FI BINE RON!Nu mai suntem copii,suntem adulte și putem sa avem singure grija de noi înșine! apoi se duse și îl îmbrățișa le Harry

Ginny: Pa Harry! și îi zâmbi apoi se încruntă spre Ron și zise, IAR CU TOATE CA MA ENERVEZI CU GRIJILE TALE ORICUM O SA IMI FIE DOR DE TINE SI VEZI SA TE COMPORȚI FRUMOS CU HARRY CA DE NU O SA VIN LA TINE DE LA HOGWARTS SI O SA TE BLESTEM!

Eu atunci am chicotit și îl văzusem pe Ron prima dată speriat de Ginny.

Harry: Ginns,nu o sa îmi facă nimic e prietenul meu, acum hai sa plecam Ron că fetele v-or pierde trenul din cauza noastră.

Ron: Bine,vin!Pa Hermione!Pa surioară- umm adica Ginny!

Harry: O sa ne vedem deja de Crăciun,eu cu Ron v-om veni la Hogwarts atunci!Sa aveți drum liniștit spre Hogwarts!

Hermione: Mersi Harry!Ne vedem!

Ginny: Pa odată,haide Hermione că o să pierdem trenul!

Atunci eu cu Ginny ne-am îndepărtat de băieți și ne-am urcat în tren.Am găsit un compartiment gol și m-am așezat pe scaun împreună cu Ginny.Am inceput a citi dintr-o carte și atunci simțeam că vreau să mă duc să i-au puțin aer.

Hermione : Ginny eu mă duc să iau niste aer curat,revin imediat!

Ginny: Bine.

Am ieșit din compartiment și m-am îndreptat spre baie dar chiar atunci mă ciocnisem in cineva.

Hermione: LUNA! Ce cauți aici?

Luna: Pai doamna McGonogall mi-a zis mie și lui Neville că are nevoie de ajutor la Hogwarts si am zis că v-om veni și aici suntem,tu ce cauți aici?

Hermione: Și pe mine m-a rugat doamna McGonogall sa o ajut,vrea sa fiu profesoară de Apărare Contra Magiei Negre,și Ginny e aici,ea e profesoară de Filtre și Elixire.Daca vrei poți veni în compartimentul nostru.

Luna: Oh aș vrea dar eu sunt cu Neville într-un compartiment. și atunci din spatele ei veni un băiat,era Neville!

Neville: Hermione!Buna!Ce faci?

Hermione: Buna Neville ! Tocmai o întrebam pe Luna daca vrea sa ni se alăture mie și lui Ginny in compartimentul nostru și dacă vrei poți veni și tu Neville!

Neville: Sigur!Daca Luna vrea.

Luna: Bine venim atunci!

Hermione : Hai veniți după mine,Ginny v-a fi foarte fericita sa va vadă!

Ce părere aveți despre acest capitol?Sa continui cartea?

doar un pureblood | dramione [COMPLETĂ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum