Peste vreo 5 minute McGonogall a intrat în infirmerie grăbită.
MG: Așa deci,am cautat poțiuni care l-ar putea ajuta pe domnul Malfoy dar din păcate nu am găsit nimic, însă am găsit că își poate reveni daca cineva la care el ține face un lucru semnificativ,de exemplu sa fie dus cu domnișoara Parkinson într-un loc care are însemnătate pentru el,am discutat cu Madam Pomfrey și spune că defapt nu a suferit de o vrajă ci de o poțiune,și sperăm că una dintre voi doua o sa ii redea memoriile domnului Malfoy fiindcă voi sunteți cele mai apropiate persoane de el, având în vedere că părinții lui sunt la Azkaban...
Pansy: Ei bine asta v-a fi greu,eu o sa incerc azi sa îl duc undeva,dar nu știu dacă v-a merge,daca nu merge poți tu sa încerci Hermione!
Hermione : Dar, dar eu nu știu ce să fac... adică eu- eu...nu știu dacă însemn ceva pentru el...
MG: Atunci va las ziua asta libera sa vă ocupați de domnul Malfoy,de mâine ve-ți supraveghea holurile,daca domnul Malfoy nu își revine o sa încercăm să găsim o alta cale, atât,eu ar trebui sa plec.
Apoi McGonogall a ieșit repede din infirmerie lăsându-ma cu Pansy si Draco care dormea.
Pansy: Ei haide Hermione!Serios?Sincer credeam că ești cea mai deșteaptă vrăjitoare de varsta ta!Chiar nu înțeleg ești oarbă?
Hermione : Despre ce anume?
Pansy: E CLAR CA DRACO TE PLACE!CHIAR EL MI-A SPUS! SI OPRESTE-TE DIN A TE PREFACE CA TU NU O FACI!
Hermione: Dar- dar...
Pansy: Hermione niciun dar! Recunoaște-o!
Hermione: Eu- eu sunt cu Ron...
Pansy: Hermione!
Hermione: M-AM ÎNDRĂGOSTIT DE DRACO!
Draco pov.
Am fost trezit de cele trei fete care m-au adus în castelul asta ciudat.Din cate am înțeles numele meu era Draco Malfoy si eram vrajitor.Fetele m-au dus într-o încăpere unde o doamna pe nume McGonogall mi-a pus diferite întrebări despre ce îmi amintesc,dar sincer nu îmi amintesc nimic înafara că m-am trezit aflat pe o banca și nici nu știam cum mă chemă.Dupa puțin timp m-am culcat fiindcă eram obosit dar am fost trezit de două fete pe care le cunoșteam,am înțeles că erau Hermione și Pansy,am aflat că Pansy era cea mai buna prietena a mea.M-am trezit dar le-am auzit certându-se și m-am prefăcut că dorm.
I'm
Pansy: Ei haide Hermione!Serios?Sincer credeam că ești cea mai deșteaptă vrăjitoare de varsta ta!Chiar nu înțeleg ești oarbă?Hermione : Despre ce anume?
Pansy: E CLAR CA DRACO TE PLACE!CHIAR EL MI-A SPUS! SI OPRESTE-TE DIN A TE PREFACE CA TU NU O FACI!
Hermione: Dar- dar...
Pansy: Hermione niciun dar! Recunoaște-o!
Hermione: Eu- eu sunt cu Ron...
Pansy: Hermione!
Hermione: M-AM ÎNDRĂGOSTIT DE DRACO!
Deodată toate amintirile mele au revenit,totul,războiul,voldemort,
hogwarts,TOTUL.Apoi fetele au început a râde iar eu m-am ridicat și stăteam așezat pe pat și zâmbeam.Hermione pov.
Eu apoi mi-am pus mâna la gură iar Pansy a zâmbit satisfăcută și a început a râde.
Hermione : Nu te râde!Nu e amuzant! și am zâmbit puțin.
Apoi am început a râde împreună mai că nu cădeam pe jos dar atunci Pansy se opri din râs deodată și părea uimită și arată cu degetul la ceva din spatele meu.
Pansy: Hermione, întoarce-te.
Atunci eu m-am întors și l-am văzut pe Draco care stătea așezat zâmbindu-mi.
Draco: Sa zicem că o să vorbim despre asta mai târziu Granger, apoi îmi făcu cu ochiul.
Dar nu am apucat sa aduc nimic că Pansy sări în brațele lui Draco si plângea de fericire.
Pansy: Dray!Nu îmi vine să cred! Dar cum? Asta e minunat!
Draco: Nu stiu, întreab-o pe ea! apoi arată cu degetul la mine.
Hermione: Ce?Eu? Eu- eu cred că trebuie să plec, și am ieșit repede din infirmerie.
Draco pov.
Pansy: Dray! Sa știi că nu am uitat cum mai parasit fara sa îți iei rămas bun!
Draco: Bine,bine,îmi pare rău,data viitoare o sa îți scriu 10 scrisori, și am zâmbit.
Pansy a început a râde.
Pansy: Acum serios,sa nu mai pleci așa!
Draco: In regulă!Și umm...deci...
Pansy: Da,Draco!Ii place de tine dar e prea timidă sa o recunoască,și acum iar e împreuna cu Weasley ăla,a și aproape uitasem,Ginny si Harry se căsătoresc și Ginny ne-a invitat și pe noi!
Draco: Deci Hermione ma place,dar e cu Weasley si Harry si Ginny ne-au invitat la nunta lor?CAND AU REUȘIT TOATE ASTEA SA SE ÎNTÂMPLE?!
Pansy: Ei bine de cand ai plecat...
Draco: Oh...sa stii că îmi pare rău Pans...
Pansy: E in regulă! dar știi cine te-a vrăjit sau ți-a dat vreo poțiune?
Draco: Nu stiu,dar tin minte că am băut un pahar de butterbeer și apoi m-am așezat pe o banca și deodată parcă nu știam cine sunt și unde sunt.
Pansy: McGonogall a zis că ai fost afectat de o poțiune și cred că responsabilul ți-a pus ceva in băutură.
Draco: Probabil,dar McGonogall știe cine e?
Pansy: E cineva pe nume Lotus și McGonogall zice că e un vechi inamic,ar trebui să vorbești cu ea că să îți explice tot,și ar trebui sa vorbești și cu Hermione.
Draco si-a revenit!Oare ce i-a redat amintirile?😏 Păreri?
CITEȘTI
doar un pureblood | dramione [COMPLETĂ]
Fantasy"Războiul se sfârșise,Harry a reușit să îl înfrângă pe Voldemort.Scoala era distrusă iar eu cu Ron și Harry am decis sa ajutăm la restaurarea Hogwartsului alaturi de doamna McGonogall și ceilalți profesori.Harry și Ron decise să se facă Aurori și eu...