Capitolul XV/15

440 7 2
                                    

Pansy: Ce căuta nesimțitul asta aici după ce a plecat fără sa mă anunțe!? Câteodată îl urăsc așa de tare!

Era acolo,pe o banca,era Draco.Eu m-am uitat la el și părea, dezamăgit.

Ginny: Pansy,acum 15 minute in urmă țipai la Ron că vorbea urât de Draco iar acum stai sa te enervezi pe el?Serios că nu te mai înțeleg.

Pansy: Haideți sa mergem la el!

Hermione: Nu...umm...eu- eu nu pot...

Ginny: Ba poți!

Hermione: Ba nu,chiar nu pot...

Pansy: Of haide Hermione deja știm și eu și Ginns despre tine și Draco, și stai sa ghicesc, colierul ăla el ți la dat nu-i așa?

Hermione: Nu este nimic între mine și el! Și chiar daca el mi-a dat colierul ăsta n-ai de unde să știi.

Ginny: Ba da este ceva între voi, mi-a spus Morey mie ce făceați aseară, și a zâmbit.

Pansy: Si eu știu despre asta,plus sunt sigura că colierul ăla e de la Draco căci a fost al mamei lui, l-am văzut la ea.

Hermione: In seara aceea eu nu făceam nimic cu Draco decat sa avem grija de niste copii care au ieșit afară tarziu.

Ginny: Ei bine nu asta mi-a zis mie Morey,acum haide!

Apoi Ginny mă apucă de o mână iar Pansy de cealaltă și ne apropiam de Draco care stătea pe bancă cu ochii în jos.

Când eram mai aproape el și-a ridicat privirea.

Pansy: Dray!De ce ai plecat fără să mă anunți!?!?Sa îți fie rușine! Nu îmi vine să cred că ai putut face așa ceva!

Ginny: Sa știi că chiar i-ai rănit sentimentele!Și nu numai ei, apoi se uită la mine

Draco: Dar- dar cine sunteți voi?

Eu am făcut ochii mari și eram uimită,Pansy începu a plange in timp ce eu și Ginny încercăm să o ținem în picioare.

Pansy: D-Dray...c-ce s-a in-intamplat?

Draco: Nu stiu cine sunteți voi dar îmi pare rău dacă te-am rănit,nici nu știu cum am ajuns aici...eu...eu nici nu știu cum mă chemă...mă cheamă Dray?

Ginny: Te cheama Draco Malfoy numai că ea așa îți zice.

Pansy atunci s-a oprit din plâns iar eu cu Ginny i-am dat drumul.

Pansy: *șoptește* trebuie sa îl ducem la McGonogall sa vedem daca putem sa ii redam memoriile,cred că cineva a aplicat vraja " Obliviate" pe el...

Ginny: *șoptește* in regulă,poate o sa își revină.

Ginny: Vino cu noi!

Draco: Bine

Atunci eu încercam să evit privirea lui căci el se tot uita la mine incontinuu in drum spre castel.Cand am ajuns ne-am oprit pentru a decide ce avem de făcut.

Ginny: Eu mă duc să văd dacă mai am sticluța de bloodroot in clasa mea, i-am promis lui Neville,voi puteți să îl duceți pe Draco la McGonogall!

Pansy: Bine,când termini sa vii și tu!

Ginny: Bine!

Apoi Ginny se îndepărtă.

Draco: Cunosc colierul ăla! și arată cu mâna spre colierul pe care el mi l-a dat.

Pansy: Normal că da tontule,acum haide! apoi îl apucă pe Draco de mână și pe mine.

Am mers puțin și ne-am dus la McGonogall in cabinetul directorului.Am spus parola pe care McGonogall ne-a zis-o la inceput de an și am intrat.McGonogall era la birou și scria ceva.Apoi își ridică capul și se uită uimită.

MG: Domnișoara Granger? Domnisoara Parkinson? Domnule Malfoy?! Ce căutați aici?

Pansy: Doamna McGonogall avem o problemă...

Hermione: Cineva a folosit vraja "Obliviate" pe Draco după ce a plecat de la Hogwarts si nici măcar nu stie cum îl chemă, am zis eu îngrijorată.

MG: Of, interesant,cineva se plimbă prin Hogwarts si elevii cât și profesorii sunt afectați de diferite vrăji și poțiuni otrăvitoare,am avut deja un copil care a administrat din greșeală o potiune otrăvitoare,apoi un copil care a fost lovit cu vraja "Obliviate" deasemenea,dar și-a revenit,și deja și domnul Longbottom iar acum domnul Malfoy...offf ce mă fac?

Pansy: Doamne ce îngrozitor!Nu îmi vine să cred că cineva ar face așa ceva!Dar- dar Draco v-a fi bine nu-i așa?

MG: Ei bine,am rezolvat cu băiatul ăla care și el era în această situație dar vedeți voi el era un copil din anul întâi dar domnul Malfoy e deja adult și nu numai atât dar are și foarte multe remușcări,nu știu dacă vreo vraja l-ar putea aduce la normal,v-a fi nevoie de timp sa își amintească și de persoane la care ține pentru a își reveni.

Draco se plimba prin cabinet și se uita la portretele de pe pereți că și cum ar fi fost totul în regula.Eu mă simțeam oribil,din cauza mea a plecat,și din cauza mea a ajuns așa.

Pansy: In cat timp își v-a reveni?

MG: Nu știu asta domnișoara Parkinson dar cred că 2-3 luni,daca nu mai mult, având în vedere că nici nu știe cum îl cheamă nu pot fi sigură poate fi și un-

Apoi ușa se deschise iar înăuntru a intrat Ginny parca a alergat un maraton întreg.

Ginny: Doa-doamna McGonogall...off stați
puțin...știu- știu cine l-a otrăvit pe Neville!

Cine credeți că a fost? Păreri?

doar un pureblood | dramione [COMPLETĂ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum