CAPITOLUL XXIV/ 24

374 12 0
                                    

Sezonul 2

Au trecut 4 luni de când nu am mai vorbit cu Pansy,chiar îmi lipsea.Ginny și Harry s-au căsătorit și a fost o nunta pe cinste,eram foarte fericita pentru ei.Ron încă nu m-a cerut în căsătorie,dar inca nu vreau,nu sunt pregătită.Era sfârșitul iernii, Crăciunul l-am petrecut la vizuina și după Crăciun mi-am găsit părinții și le-am redat memoria.Acum erau acasă și erau foarte fericiți, le-am cumpărat un cățeluș că să nu fie singuri.Neville și Luna erau împreună și foarte fericiți,Neville a decis să se facă profesor de Herbologie fiindcă doamna Sprout e pensionată.Nu prea l-am văzut pe Draco,doar prin camera conducătorilor și la masă în Sala Mare,încă purtăm colierul pe care el mi l-a dat,nu că ar fi ceva între noi,dar mă face să mă simt în siguranță.Acum trebuia să ne întoarcem la Hogwarts fiindca eu,Ginny,Harry si Ron ne-am luat 2 zile pauză de ziua îndrăgostiților.Ne-am aparetat la Hogsmeade și acolo Harry și Ron au plecat iar eu cu Ginny be îndreptam spre Hogwarts.

Ginny: Îmi e dor de Pansy,nu a fost la nunta mea,as fi vrut sa fi fost acolo...

Hermione: Nu îți fă griji Ginns,o sa o vezi la Hogwarts,totul v-a fi bine!

Ginny: Tu ai mai vorbit cu ea? Sau cu Draco?

Hermione: Nu,cu Pansy nu am mai vorbit dar de ce sa vorbesc cu Malfoy,el e doar un alt pureblood care îi urăște pe mudblood ca mine,nu am ce vorbi cu el mai ales după ce a făcut!

Ginny: Si ca tot vorbim de ei... uită-te în dreapta.

Mi-am întors capul la dreapta și l-am văzut pe Draco si pe Pansy, vorbeau despre ceva,Draco zâmbea,avea un zambet destul de drăguț,nu l-am văzut niciodată zâmbind- STAI PUTIN!? HERMIONE TU ESTI CU RON! CE NAIBA E CU TINE?!

Ginny: Sa știi că încă se vede.

Hermione: Hm? Ce? Ce sa se vadă?

Ginny: Hermione stii despre ce vorbesc,nu trebuie sa ascunzi asta de mine,sunt prietena ta cea mai buna!

Hermione: Ce sa ascund?

Ginny: Of haide Hermione,vad modul cu care te uiți la el...nu te uiți la Ron așa,la el te uiți prietenește dar modul cu care te uiți la Draco e cu totul altul,parca ai fi indrago-

Nu reușise să termine propoziția că eu i-am pus mâna la gură,fiindcă vedeam cu Draco si Pansy se apropiau de noi.

Hermione: Pansy?Draco?

Ginny: Pansy! apoi o îmbrățișă pe Pansy.

Pansy: Buna,eu și Draco am vrut sa o luam de la capăt cu voi, adică să lăsăm trecutul in urma și sa devenim prieteni.Nu-i așa Draco?

Draco: Mda- eu-, da.

Ginny: E minunat! Puteți veni cu noi,tocmai ne îndreptam spre castel!

Pansy: Sigur! Haide Dray!

Pe drum spre castel simțeam tensiunea dintre mine și Draco,nu am vorbit de loc,și nici el,însă a văzut că port colierul dar nu mi-a reproșat nimic.Pe de alta parte Ginny si Pansy au vorbit tot drumul și Pansy și-a cerut scuze că a lipsit de la nunta lui Ginny.

Cand am ajuns la castel era deja ora prânzului,așa că ne-am dus în Sala Mare sa luăm prânzul.

*după prânz*

Eu,Ginny,Pansy si Draco am ieșit din Sala Mare și vroiam sa decidem ce facem mai departe.

Ginny: Eu nu am ore azi și nici Hermione,putem sa ne odihnim langa lac daca vreți.

Pansy: Da! Sigur ar fi o idee buna,tu ce zici Dray? Hermione ?

Hermione : In regulă.

Draco: De ce,nu.

Ginny: Bine atunci haideți!

Am ieșit afară și ne-am așezat lângă un copac aproape de lac.Eu și Ginny am aranjat o pătură și ne-am așezat toți pe ea.Eu stăteam lângă Pansy,ea stătea lângă Draco, Draco statea lângă Ginny si Ginny lângă mine.

Pansy: De ce nu jucam ceva?

Ginny: Ce ar fi sa jucam, adevăr sau provocare?

Hermione: Sigur.

Pansy: Dar vrăjit,astfel daca alegem adevăr o sa fim nevoiți să spunem adevărul și dacă e provocare v-om fi nevoiți să facem provocarea,așa v-a fi mai interesant.

Ginny: Ce idee bună!

Draco: Deci cine începe?

Pansy: Pot eu?

Ginny: Sigur,adevăr sau provocare?

Pansy: Adevăr.

Ginny: Este adevărat că ți-a plăcut de Draco cand erați in anul 2 și 3?

Pansy: Da- apoi a pus mâna la gură.

Toți am început a râde dar Pansy era puțin stânjenită.

Pansy: Acum e rândul lui Draco,adevăr sau provocare?

Draco: Provocare.

Pansy: Cântă cântecul acela,știi tu care, apoi îi făcu un semn cu ochiul.

Draco a început a canta un cantec de copii și a pus mâna la gură dar nu reușea să se oprească până ce nu a terminat cântecul.Eu zâmbeam,Ginny râdea iar Pansy nu putea să se calmeze fiindcă radea de abia putea sa respire.

Draco: Hahaha,foarte amuzant Pans, a zis sarcastic.

Adevăr sau provocare vrăjit? Ce se v-a întâmpla oare mai departe?

doar un pureblood | dramione [COMPLETĂ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum