Eu și Ginny am intrat în Camera Trebuințelor unde trebuia să ne întâlnim cu ceilalți să planificam balul.Am vorbit cam vreo 2-3 ore,tema balului pe care am ales-o era una florală,a fost ideea lui Neville.Dupa ce am planificat totul,eu m-am dus în camera mea să ma pregatesc de cina.
Peste vreo 10-15 minute aud că cineva bate la ușă,deschid și era Harry,însă nu era singur...era și Ron.
Hermione: Ron! apoi am sărit în brațele lui.
Ron: Buna.
Harry: Am venit să vorbim
Hermione: Da,sigur intrați.
Cei doi s-au așezat pe pat iar eu îmi strângeam niste cărți pe care le-am lăsat pe birou.
Hermione : Harry,tu nu trebuia să pleci acum 3 ore?
Harry: Trebuia însă Ron a venit și o sa mai stam 2 zile!
Hermione: Dar la minister cine lucrează?
Ron: Avem înlocuitori.
Hermione: A,și despre ce vroiati sa vorbim?
Harry: Nu știam că poate fi mai umilitor decât mi-aș fi imaginat dar am vrut sa vorbim despre despărțirea ta cu Ron,și mai ales cauza, apoi zâmbi la mine.
Ron: Nu ca eu as fi vrut,el ma târât până aici!
Hermione: E in regula,pot sa vă spun de ce.Nu știu ce simt iar asta demonstrează că nu sunt pregătită pentru o relație,și nu știu pentru cine am sentimente și pentru cine nu,cam ăsta e motivul.
Ron: Vezi Harry! Asta ți-am zis și eu,nu e nevoie sa faci toată-
Harry: O ba putem afla,și Hermione știe exact cum,însă nu vrea sa zică.
Hermione : Oh ba nu,nu e adevărat.Nu că nu as spune că nu știu ceva dar...
Harry: Vezi?
Ron: Bine,acum cine îmi zice și mie despre ce este vorba.
Hermione: Amortentia...am zis încet.
Harry: Ai absolută dreptate Hermione,acu, oare este prin clasa de Poțiuni vreo fiolă.
Ron: Of haide Harry, lasă fata in pace,haide Hermione,trebuie sa plecăm la cina!
Harry: Ba nu,haide,trebuie sa vad.
Ron: Bine,daca zici tu.
Hermione: Of doamne Harry! Câteodată ești așa de încăpățânat!
Harry: Cred că ar trebui sa fie porecla mea, acum hai mișcați-va!
Harry ne-a apucat de mână pe mine și pe Ron și am ieșit din salonul conducătorilor,ne îndreptam spre clasa de Poțiuni.Cand am ajuns acolo Harry s-au dus repede la dulapul cu fiole,eu și Ron discutam despre Quiddich,spre marea mea mirare chiar a început să îmi placă Quiddich.
Harry: Am găsit! O fiolă de amortentia!
Ron: Bine ai găsit-o acum haide!Sa plecăm!
Harry: Oh ba nu, vino Hermione miroase-o și zi-mi a ce îți miroase.
Hermione : Știi că pot să mint,nu?
Ron: Harry termină cu prostiile astea,haide trebuie să plecăm.
Harry: Și voi îmi ziceți mie că eu sunt cel încăpățânat!
Hermione: Fiindcă e o prostie! Eu plec.
M-am întors și am ieșit din clasa,se auzea cum Harry și Ron încă vorbeau.
Harry: Miroase-o tu Ron!
Ron: Of doamne Harry lasă fiolă aia că ai s-o scapi serios acum,te comporți că un copil mic.
Harry: Off bine!
Harry și Ron au stat langa mine la cina,eu vorbeam mai mult cu Ron fiindcă Harry era puțin supărat însa nu ii reușea din cauza că Ginny era mai mereu prin preajma.Seara am petrecut-o cu Ron,Harry,Neville,Luna și Ginny,ca înainte.Pansy a stat și ea puțin cu noi dar avea treabă și trebuia să plece undeva.Ma simțeam puțin amețită nu știu de ce anume, l-am văzut doar odată pe Draco când a venit să o i-a pe Pansy si ceva mă făcea să sar in brațele lui,mă simțeam atât de confuză dar am reușit să mă culc in pat și să adorm.
CITEȘTI
doar un pureblood | dramione [COMPLETĂ]
Fantasi"Războiul se sfârșise,Harry a reușit să îl înfrângă pe Voldemort.Scoala era distrusă iar eu cu Ron și Harry am decis sa ajutăm la restaurarea Hogwartsului alaturi de doamna McGonogall și ceilalți profesori.Harry și Ron decise să se facă Aurori și eu...