CAPITOLUL XXXI/ 31

370 12 0
                                    

Draco: Ce are logica?

Hermione : De asta atunci când Ron vorbește ceva rău despre tine Harry te apără,și de asta Harry mi-a zis că trebuie să- , m-am oprit din vorbit și mi-am dat seama că Draco stătea chiar lângă mine.

Draco: Să ce?

Hermione: Nimic.

Draco: Mda,bine daca zici tu.Eu mă duc să mă culc.

Draco s-a ridicat și se îndrepta spre camera lui Pansy.Eu m-am ridicat repede sa mă duc și eu în camera mea,dar m-am oprit.

Hermione : Deci de ce nu dormi în camera ta?

Draco s-a intors spre mine si s-a uitat la mine.

Draco: Din cauza lui Newt Gingrich,apoi s-a intors și a închis ușa.

Eu eram puțin nedumerită dar m-am dus la culcare.

Următoarea zi spre marea mea uimire m-am trezit târziu și Luna m-a trezit.

Luna: Hermione! Hermione Jean Granger ! HERMIONE TREZEȘTE-TE ! AM ÎNTÂRZIAT LA MICUL DEJUN!

Eu m-am ridicat repede din pat și m-am uitat la ora.Era 8:50!

Hermione : Ce?! Cum se poate?!

Luna deja era gata și a ieșit pe ușă,eu m-am pregătit cat de repede am putut și m-am dus în Sala Mare.Cand am intrat toată lumea se uita la mine,nu înțelegeam ce s-a întâmplat,dar deodată o mana m-a tras din Sala Mare,era Harry.

Hermione: Harry ! Ce s-a întâmplat? De ce toată lumea se uita la mine?

Harry: Eu ar trebui sa are întreb pe tine de ce esti îmbrăcată în culorile de la Ravenclaw?

Hermione : Stai ce?!

M-am uitat la roba pe care o purtam,avea emblema de la Ravenclaw iar cravata era deasemenea de la Ravenclaw.

Hermione: Oh nu! Unde e Luna?Azi dimineața ne-am trezit mai târziu și ne-am grăbit să ne îmbrăcăm repede și cred că ne-am încurcat cu hainele.

Harry: Mi-am dat seama,vino cu mine,Luna e cu Ginny si Neville in Sala Mare așa s-au uitat și la ea elevii.

Hermione : Cheam-o,trebuie sa ne schimbam.

Harry: Bine,stai aici.

Harry a intrat în Sala Mare și eu l-am așteptat vreo 5 minute,s-a intors cu Luna și ne-am schimbat hainele.Apoi eu,Ginny,Luna și Harry am plecat la biblioteca.

Scuze că capitolul asta e scurt dar nu am timp sa scriu mai mult,dar sper sa va placa.❤️

doar un pureblood | dramione [COMPLETĂ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum