CAPITOLUL XXXXI/41

356 16 4
                                    

După ce ne-am calmat, ne-am dat seama că am pierdut micul dejun,dar nici nu prea îmi era foame.Ginny a vrut să mergem la biblioteca căci îi trebuia o carte iar eu normal că am acceptat.Am stat vreo două ore acolo și am citit,au mai rămas doar două ore până la bal,eu și Ginny am plecat la prânz,eu m-am așezat lânga un băiat din anul 7 de la Gryffindor și Ginny.In timpul mesei Ginny mi-a dat un cot in stomac.

Hermione : Ginny! Ce ai?

Ginny: Cineva se holbează la tine, uită-te la masa de la Slytherin.

Când mi-am ridicat capul l-am văzut pe Draco care se uita la mine dar când m-am uitat și eu la el, și-a întors privirea deodată.

Pansy pov.

Eu și Draco am plecat la prânz,sperăm să le văd pe Ginny si Hermione fiindcă au lipsit de la micul dejun, eram puțin îngrijorată.Cand ne-am așezat la masă le-am văzut pe fete și am decis ca după ce termin sa mănânc să mă duc să vorbesc cu ele.Gandurile mele însă au fost întrerupte când mi-am întors capul spre Draco,care acum se tot holba la Hermione,apoi am văzut că Hermione și-a ridicat capul și l-am văzut pe Draco cum repede și-a întors privirea.

Pansy: Ești prea evident, știai asta?

Draco: Ce? ce vrei sa spui?

Pansy: Știi foarte bine ce vreau sa spun! Ea te place,tu o placi de ce nu sunteți încă împreună?

Draco: Eu- ba nu! Nu o plac...tu,tu nu înțelegi,e complicat...

Pansy: Deci Ron,huh?

Draco: Probabil...

Pansy: O să am eu grijă de el,oricum mă duc cu el la bal.

Draco: TU ?! CE?! CU CINE?! toată sala se uita la noi acum,dar doar câteva secunde apoi toată lumea s-a intors la trebuirile sale.

Pansy: Nu știai? Ei bine acum știi.

Draco se uita la mine uimit dar eu zâmbeam.

Hermione pov.

După ce am mancat eu si Ginny vroiam sa ieșim dar ne-a întâlnit Pansy.

Ginny: Pansy! Ce mai faci? apoi a îmbrățișat-o pe Pansy,și eu la fel.

Pansy: Sunt bine,vroiam sa va întreb de ce nu ați fost la micul dejun?

Hermione: A păi,am pierdut noțiunea timpului.

Ginny: Mda,mă rog,am pierdut noțiunea timpului gândindu-ne la cât de mult s-a îndrăgostit Hermione de Draco!

Pansy: O nu mai spune,ce s-a întâmplat acum?

Pansy și Ginny se râdeau dar eu mă simțeam rușinată,Ginny i-a povestit lui Pansy ce i-am zis eu despre Amortenita.

Ginny: Dar cel mai probabil și el îi întoarce sentimentele, apoi dădu din gene.

Pansy: Cum sa nu! La cum se uită la Hermione in timpul mesei,e dat peste cap după tine!

Hermione: Terminați odata! Mai avem o ora până la bal,Harry și Ron trebuie sa ajungă în orice clipă, haideți,trebuie sa ii așteptăm în salonul conducătorilor,așa ne-am înțeles!

Pansy: Da,da bine,haide!

Toate trei am plecat în salonul conducătorilor,unde Luna stătea pe canapea,toate i-am așteptat acolo pe băieți,care în vreo 15 minute au intrat și ei în salon.

doar un pureblood | dramione [COMPLETĂ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum