Ginny: Nu pot să cred! 5 ore zilnic?! V-A FI IMPOSIBIL SA FAC TOATE ORELE ASTEA INTR-O ZI!
Hermione: Și eu am 5 ore zilnic,Ginns, trebuie sa nu calmăm,acum suntem profesoare,trebuie sa ne comportam ca unele, și nimeni nu a spus că v-a fi simplu.
Pansy: Ei bine daca ve-ti avea nevoie de ajutor eu va v-oi ajuta cu mare plăcere fiindcă eu cam nu am ce face in timpul zilei.
Hermione: Haide,trebuie sa plecăm la cina, apoi m-am ridicat de pe pat.
Ginny: Chiar vrei sa pleci?Acum? Așa?
Hermione: Da Ginny! Haide!
Ginny: In regula,vroiam doar sa mă asigur.
S-au ridicat și ele apoi din pat și ne-am îndreptat spre Sala Mare.Draco nu era,trebuie să fi rămas în camera lui,off de ce a trebuit să fiu atât de răutăcioasă,acum sigur e supărat.
După cină m-am dus în camera mea și am decis sa ii scriu lui Ron,nu știam ce sa ii scriu dar simțeam că v-a trebui într-un final sa ii spun.Asa că am luat o foaie de pergament și până și am început a scrie.Apoi am înfășurat-o și m-am dus la voaliera bufnitelor unde am ales o bufniță și am trimis scrisoarea.Anul acesta supravegherea pe holuri s-a schimbat,eu trebuia azi sa stau pe holuri cu Luna,Morey si Pansy acum că ea e conducător.Ginny are camera aparte iar Draco împarte cameră cu Neville si cu Newt.
Seara am bătut la ușa lui Pansy si când s-au dechis nu era Pansy...era Draco? Mă uit la el putin apoi se întoarse și îmi trânti ușa în nas.Stiam că e supărat dar nici chiar așa,plus ce căuta el în camera lui Pansy,așa că am mai bătut odată și de data asta a deschis Pansy.
Pansy: Scuze pentru asta,e supărat,dar o să-i treacă, imediat ies, așteaptă-ma pe canapea.
Hermione: In regula!
Apoi a închis ușa iar eu m-am așezat pe canapea și mă uitam la foc.Nu după mult timp ușa se deschise și Pansy ieși împreună cu Draco din camera.El părea rușinat și ieși rapid din salon.
Pansy: Dă-i timp, l-ai făcut confuz,o sa își revină.
Hermione : Putem sa nu mai vorbim despre el și sa plecăm? Luna ne așteaptă deja langa Sala Mare!
Pansy: Bine,bine haide!
Am ieșit apoi din salon și ne-am îndreptat spre Sala Mare,acolo am întâlnit-o pe Luna.Am supravegheat holurile dej de vreo două ore,nimic nu părea neobișnuit,așa că am decis că ar fi timpul sa plecăm sa ne culcam.
Dimineața următoare m-am trezit și eram mai energica că deobicei,și parcă mă simțeam minunat.Am decis sa profit de ziua asta și sa nu mă gândesc la lucruri negative.M-am pregătit și am trezit-o și pe Luna,apoi am bătut la ușa lui Pansy.
Hermione: Pansy daca nu deschizi ușa în minuta asta o să-
Apoi ușa se deschise deodată și îl văd pe Draco.
Draco: O sa ce Granger?!
Hermione: Unde e Pansy? am zis indignată.Si ce cauți tu în camera ei?
Draco: Din cauza aceluiași motiv ca tine Granger.
Hermione : Ce a pățit?
Apoi l-am dat la o parte și am intrat în cameră,Pansy era în pat cu toată fața roșie și plină de transpirație.M-am apropiat rapid de pat.
Hermione: Ce s-a întâmplat cu ea?
Draco: A răcit, desteapt-o!
M-am enervat in momentul ăla asa de tare si mi-am acuș bagheta și m-am apropiat de el amenințător.
Hermione: Cum îndrăznești să mă jignești Malfoy?
Draco: Asta am făcut toată viața mudblood!
Deodată m-am simțit atât de incapabilă că nu știam ce să fac,am incercat sa îmi țin lacrimile și m-am pornit spre ușă.
Hermione: Sa ai grija de ea...
Apoi am ieșit din salon fara sa mă uit înapoi și m-am dus spre Sala Mare singura.
Ron pov.
Au trecut câteva zile de când Hermione și Ginny au plecat la Hogwarts si nu mi-au scris,și chair când credeam că ar trebui sa le scriu eu o scrisoare vad cum o bufniță bate in fereastra vizuinei.
Deschid fereastra și i-au scrisoarea,era de la Hermione.Draga Ron,
Nu știam ce ar trebui sa scriu in această scrisoare,dar vroiam sa o auzi de la mine nu de la altcineva.S-a întâmplat cumva sa jucam Adevăr sau Provocare,eram eu,Ginns,Pansy si Draco.Stiu,stiu,nu vorbeam cu Pansy si nici cu Draco,dar se pare ca ne-am împăcat.Apoi Ginny m-a întrebat dacă am sentimente pentru Draco,si nu puteam sa mă opresc din vorbit așa că o sa îți zic ce am zis,chair daca știu că te v-a supăra " Da,din anul doi dar nu am avut niciodată curajul sa o spun fiindcă știam ce părere are Draco despre mine și sunt cu Ron că să nu mă mai gândesc la Draco." Sa știi ca nu pot zice că nu e adevărat,dar chiar nu vreau sa te dezamăgesc,ești prietenul meu și eu chiar te iubesc,îmi place să petrec timpul cu tine dar nu în modul ăla,nu așa cum ar trebui...Nu cred că aș avea curajul sa ți-o spun in față așa că îți scriu că vreau sa ne despărțim,te rog sa nu te superi pe mine,am pierdut deja alte persoane și nu vreau sa îmi pierd și cel mai bun prieten.
Cu sinceritate,
HermioneAm citit scrisoarea și m-am așezat pe scaun,eram de-a dreptul uimit,nu știam ce sa ii zic.Nu eram supărat în niciun fel, nu ar trebui sa fiu supărat,iubirea nu e un lucru pe care îl poți controla.M-am gândit mult la ce ar trebui sa ii scriu așa că într-un sfârșit am luat o foaie de pergament și o pană și am început a scrie.
Draga Hermione,
Te înțeleg perfect,nu mă supăr,cum aș putea? Tu mi-ai fost alături prin atâtea...sa știi că și eu am simțit asta,nu cred că mai avem conexiunea pe care o aveam in trecut.Te iubesc sincer,dar cum ai zis și tu nu în acel mod...sa știi că am văzut...modul cu care te uiți la el,nu e nimic dar sa știi că dacă îți face ceva sau îți rănește sentimentele îl v-oi îngropa de viu.Tot ce îmi doresc eu e sa fii fericită,și dacă nu ești alături de mine atunci sper sa îți găsești fericirea curând.
Cu drag,
Ron.Am înfășurat pergamentul și l-am legat de piciorul bufnitei mele și m-am culcat cu gândul la scrisoarea de la Hermione.
Deci un anunț foarte important:
O sa incerc sa postez de acum cat mai des,știu că unii așteaptă cu nerăbdare următoarele capitole dar sper sa mă înțelegeți că eu sunt clasa 8-a și am o mulțime de teme și nu prea am timp dar v-oi incerca sa postez 3-4 capitole pe săptămână!❤️
CITEȘTI
doar un pureblood | dramione [COMPLETĂ]
خيال (فانتازيا)"Războiul se sfârșise,Harry a reușit să îl înfrângă pe Voldemort.Scoala era distrusă iar eu cu Ron și Harry am decis sa ajutăm la restaurarea Hogwartsului alaturi de doamna McGonogall și ceilalți profesori.Harry și Ron decise să se facă Aurori și eu...