CAPITOLUL XXXXIV/ 44

365 14 2
                                    

Când am intrat în Sala Mare m-am dus spre prietenii mei împreună cu Ariana.Prima care m-a îmbrățișat a fost Ginny.

Ginny: Ma bucur că în sfârșit ești fericită!

Hermione: Mersi Ginns!

Apoi m-a îmbrățișat Luna,Pansy,Neville care toți m-au felicitat.Harry la fel m-a îmbrățișat și mi-a șoptit.

Harry: Ți-am zis eu.

Eu i-am zâmbit înapoi.Apoi am sărit în brațe la Louis și i-am spus ceva la ureche.

Hermione: Mulțumesc.

El mi-a zâmbit și apoi trebuia să îl îmbrățișez pe Ron,nu știam ce ar trebui sa fac,sau ce sa zic, deodată Ron m-a luat în brațe și când ne-am despărțit mi-a zis:

Ron: Sa știi că nu m-am supărat,putea fi și mai rău,dar daca te rănește vreodată să știi că o să îl omor în câteva secunde,apoi s-a râs puțin.

Hermione: Mulțumesc,Ron,chiar ești un prieten minunat! apoi l-am sărutat pe obraz.

Le-am zis tuturor despre plecarea mea de mâine, și l-am întrebat pe Draco daca v-a vrea sa vină cu mine,iar el a acceptat.

Balul a mai continuat câteva ore apoi a trebuit să strângem tot și ne-am dus cu toții în camerele noastre sa nu culcăm.Harry și Ron au plecat și ei la casele lor.

Următoarea zi m-am trezit dimineața și mi-am strâns unele lucruri și am plecat cu Luna ca deobicei la micul dejun.Pe drum ne-am întâlnit cu Draco iar el a venit cu noi.Cand am intrat în Sala Mare, toată lumea se uita la noi și vorbeau în șoaptă.Eu m-am așezat lângă Ginny si ma tot uitam in jur cum toată lumea acum se uita la mine.

Hermione: Ginny? De ce se uită toată lumea la mine?

Ginny: Păi toată lumea a văzut scena de ieri cu sărutul,acum asta e cam știrea zilei,dar nu-ți fă griji,în câteva ore v-or uita.

Hermione : A,unde e Louis?

Ginny: La masa de la Hufflepuff acolo, apoi a arătat spre masa de la Hufflepuff.

Hermione: Bine,mersi.

M-am ridicat acum lunea șoptea mai tare sus e uitau la mine.M-am așezat lângă Louis și Newt.

Louis: Ești bine?Nu-i băga în seamă.

Hermione: Mhm.E mai ușor să zici decât să faci.

Louis : Oh haide Hermione! A fost doar un sărut, nu-i nimic important.

Newt: O ba este,acum toată lumea vorbește despre cum o fata din trioul de aur a ajuns sa fie cu un Death Eater.

Hermione: El nu mai e un Death Eater!

Newt: Stiu asta,eu doar îți zic ce am auzit.Unik zic că defapt el te-a sărutat iar tu erai defapt cu Louis.

Louis: Asta nu e adevărat!

Hermione: Nu pot sa cred ce minciuni inventează! Of îmi vine să izbucnesc de furie!

Louis : Hermione calmează-te, crede-mă Draco se simte la fel.Hai sa plecăm.

Hermione: In regula,stai sa îl chem pe Draco.

M-am ridicat și l-am chemat pe Draco,Pansy a venit cu noi,Ginny si Luna deja au plecat.Am ieșit din Sala Mare cu toți ochii pe noi.

doar un pureblood | dramione [COMPLETĂ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum