Capitolul XIII/13

426 11 2
                                    

Ginny: Harry!

Ginny a fugit în brațele lui Harry iar eu m-am îndreptat spre ei cu Pansy.

Ron: Buna Hermione,buna surioa- un adică Ginny! Ea ce căuta aici?! și se uită urât la Pansy

Ginny: Buna Ron!EA E PRIETENA NOASTRĂ SI DACA TE AUD CA ZICI CEVA RAU DESPRE EA O SA TE-

Ron: Bine,bine, a intrerupt-o el.

Apoi a venit și m-a îmbrățișat și eu l-am îmbrățișat apoi pe Harry și i-am șoptit.

Hermione: *șoptește lui Harry* succes

Harry: *șoptește* mersi

Hermione : Pansy tu ai zis că ai niste treabă,eu mă duc cu Ron iar Harry cu Ginny in regula?

Pansy: Bine

Ginny: Bine

Harry: Haide Ginns!

Apoi el cu Ginny s-au îndepărtat.

Pansy: Eu plec,ne vedem peste 2 ore aici!Pa!

Hermione : Pa!

Apoi l-am luat de mana pe Ron și ne-am plimbat puțin apoi am intrat la Trei Cozi de Matura sa bem niste butterbeer după aceea ne-am așezat la o masa și am început a discuta.

Ron: Deci Hermione,cum e la Hogwarts?

Hermione: E bine,ma descurc cu elevii,orele au fost destul de interesante.

Ron: Mă bucur,sper că Malfoy nu te deranjeaza!

Hermione: Numele lui e Draco,si nu,nu mă deranjeaza, apoi m-am uitat urât la el.

Ron părea surprins dar a continuat sa vorbească.

Ron: Binee...umm...deci, te-am chemat aici pentru ca vroiam sa îți zic ceva foarte important,nu puteam sa îți scriu o scrisoare.

Apoi eu m-am uitat atent la el.

Hermione: Ei bine?

Ron: Hermione,îmi pare rău că ne-am despărțit,eu te iubesc foarte mult și vreau să fiu cu tine,am fost un tont, după ce ne-am despărțit credeam că totul v-a fi bine dar sincer era și mai rău,nu puteam sta 1 secunda fara sa mă gândesc la tine, apoi se ridică și mă apucă de mână și mă sărută.

Eu nu m-am opus,am fost de acord și credeam că așa v-a fi mai bine pentru că avea să nu mă mai gândesc la Draco.Dupa ce i-am dat drumul am ieșit din Trei Cozi de Matura și ne plimbam.

Hermione : Sa știi că mi-ai lipsit!

Ron: Și mie mi-ai lipsit foarte mult și mai am o surpriză pentru tine.

Hermione : Ce e?

Ron: Pai am vorbit cu McGonogall și mi-a dat voie sa vin sa stau cu tine la Hogwarts!

Hermione : CE?!E FANTASTIC!NU POT SA CRED!Dar tu ești Auror?Ce sa cauți la Hogwarts?

Atunci am sărit în brațele lui și l-am strâns foarte tare apoi l-am sărutat.

Ron: McGonogall a zis că cat timp mai sunt mortivori in libertate i-ar prinde bine sa aibă un Auror prin preajma.Mâine vin și am înțeles că e o cameră liberă în salonul conducătorilor.

Hermione: Mda ei bine,Draco a plecat...

Ron: E minunat!Tu de ce nu te bucuri?

Hermione : Mă bucur doar că nu o arăt! și am zâmbit fals...

Niciodată nu l-am mințit pe Ron,mă simțeam ciudat dar nu aveam ce face,cum sa ii zic că m-am îndrăgostit de Dr- NU!BA NU!IN NICI ÎNTR-UN CAZ!

După 2 ore eu și Ron ne-am întâlnit cu Pansy,Ginny si Harry la locul pe care l-am stabilit.Acolo am aflat că Ginny si Harry se v-or căsători,cu toate că știam m-am prefăcut că abia am aflat că să nu îl dau de gol pe Harry.

Pansy: Știam eu!!Nu îmi vine să creeeddd!E minunat!

Ginny: DA STIU,SUNT ATÂT DE FERICITĂ!

Harry: Eu și Ginny ne-am gândit că ar fi bine daca nunta ar avea loc peste vreo 2 luni!

Hermione: Încă nu pot sa cred!

Ron: Eu nici atâta! Apropo,eu și Hermione suntem din nou împreună!

Pansy: I-a nu mai spune...ce interesant! apoi se uită interesată la mine.

Hermione: Nu e mare lucru,nu-i așa Ron?

Ron: Da,adică cred că era de așteptat.Aproape uitasem,eu voi veni la Hogwarts sa stau cu Hermione și să o mai ajut pe McGonogall cu treburile de acolo.

Harry: MA LAȘI SINGUR?!

Ron: Scuze amice,dar și tu te căsătorești,fara sa mă anunți,CU SORA MEA! apoi a început a râde

Și după aceea am ajuns că toți râdeam in hohote apoi liniștea a fost întrerupta de cineva.

??: HARRY?RON?Buna!

Cine credeți că a întrerupt vorba celor 5?

doar un pureblood | dramione [COMPLETĂ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum