Hermione : Off Ginny ce o sa mă fac?Acum toată lumea se v-a râde de mine,și cum sa mai vorbesc cu Draco? Mai ales că trebuie să organizam balul.
Ginny: Totul v-a fi bine,nu îți fă griji! O zi și toată lumea v-a uita,plus Draco nu e o persoană rușinoasă,daca v-a avea ceva de reproșat o sa ți-o zică in fața.
Hermione: Dar Ginns, trebuie in 2 ore să mă văd cu el sa facem dansul ăla...
Ginny: Hermione comoprta-te că și cum nimic nu s-a întâmplat,iar astfel totul v-a fi în regulă.
Hermione: Bine,dar apropo de bal, McGonogall le-a zis elevilor la micul dejun?
Ginny: Da,și toți sunt extrem de încântați!Chiar și eu, Harry m-a invitat,se pare că McGonogall ne-a rugat sa participam și noi.
Hermione : Oh,bine atunci cred că eu mă duc puțin la biblioteca,ne mai vedem Ginns.Si apropo,mersi pentru antidot!
Am ieșit din cameră și m-am dus la biblioteca sa citesc că aproape în fiecare seară.M-am așezat la o masa și după aproape vreo 2 ore Louis (Morey) s-a așezat și el lângă mine.
Hermione: Louis?Buna.
Louis (Morey): Hey,știi că nu trebuie sa îți fie rușine să vorbești cu mine nu? Mi-a zis Harry ce a facut, apoi zâmbi.
Hermione: Mi-ar fi mai bine daca as putea sa șterg memoria tuturor elevilor care au văzut scena.
Louis ( Morey): Ei haide Hermione! Nu a fost chiar așa de rău, înafara de faptul că stăteai lipita de Draco, începu a râde.
Hermione : Louis! l-am lovit încet cu cartea.Ma făci sa mă simt și mai rău!Ce cauți aici defapt?
Louis ( Morey): Am venit sa citesc,apoi zâmbi.
Hermione: Serios Louis! De ce ai venit?
Louis (Morey): Trebuie sa mă întâlnesc cu Neville aici sa ne facem responsabilitățile pentru bal.
Hermione : Eu trebuie să mă întâlnesc cu Draco,in cam 10 minute, in camera conducătorilor,cred că trebuie să plec,ne mai vedem! apoi m-am ridicat de pe scaun și am plecat.
Când am ajuns în camera conducătorilor,Draco era deja acolo.
Draco: In sfârșit, haide!
M-a apucat de mână și m-a tras după el până în Sala Mare.Eu am rămas tăcuta tot drumul.
Când am intrat în Sala Mare,totul era gol,nu erau nici scaune,mici mese doar un radio vrăjit care trebuia să fie muzica.
Hermione : Deci, ce trebuie sa facem?
Draco: Sa facem un dans si cam avem cam 1 oră până ce vin toți elevii să îi învățăm dansul,așa că să începem.
Draco făcu o mișcare cu bagheta și muzica se porni,apoi m-a apucat de talie și am început a dansa.El stătea încordat și nu prea se uită in partea mea dar eu mi-am făcut curaj și i-am întors capul cu o mână,acum ne uitam unul la altul.Cand mă uitam in ochii lui parcă toată lumea dispăru,eram numai noi doi.Se auzea numai muzica, mă simțeam că și cum eram Mrs.Bennett si Mr. Darcy dansând (Mândrie și Prejudecată) din cartea de mageamii pe care am citit-o.Eram atât de aproape unul de altul,credeam că momentul nu se v-a mai termina dar deodată muzica s-a oprit.Draco mi-a dat părul după ureche,eu mă uitam in ochii lui și el zâmbi,eu m-am apropiat și deodată...
CITEȘTI
doar un pureblood | dramione [COMPLETĂ]
Fantasy"Războiul se sfârșise,Harry a reușit să îl înfrângă pe Voldemort.Scoala era distrusă iar eu cu Ron și Harry am decis sa ajutăm la restaurarea Hogwartsului alaturi de doamna McGonogall și ceilalți profesori.Harry și Ron decise să se facă Aurori și eu...