Capitolul XIV/14

449 11 7
                                    

Neville: HARRY?RON?Buna!

Era Neville cu Luna,eram foarte fericita că a ieșit mai devreme din spital!

Harry: Neville mă bucur să te văd! Și pe tine Luna!

Ron: Vad că ești mai bine!

Apoi amândoi ii îmbrățișară pe Luna și pe Neville.

Luna: Ar trebui sa ne așezăm undeva, tămăduitorii au zis că nu trebuie sa stea in picioare mult.

Ginny: Hai sa mergem sa bem și ceva cald,e destul de frig afara.

Am plecat toți 7 într-o cafenea și am început a vorbi.Harry le-a zis Lunei și lui Neville despre nunta și i-a invitat și pe ei,acum și Ron și Harry știau despre relația lor.

Ginny: Deci ați aflat ce poțiune l-a afectat pe Neville atât de tare?

Neville: Tămăduitorul ne-a zis că a fost o poțiune denumita poțiune "bloodroot"

Ginny: E o potiune foarte puternica și otrăvitoare dar nu este cunoscut efectul dar știu că aveam o sticluță in clasa mea , cum de nu s-a manifestat nimic ciudat?

Luna: Am reușit să îl aducem la spital la timp, tămăduitorii au zis că poțiunea nu a ajuns la sânge când l-am adus,a fost puțin amețit după aceea și nu a putut veni la Hogwarts.

Ginny: O să verific daca mai este poțiunea aia la mine in clasa și o sa vă anunț.

Neville: Mersi Ginny!

Ginny:Nu ai pentru ce!

Ron: Eu o sa vin mâine la Hogwarts si o sa stau cu voi acolo,eu cu Hermione suntem din nou împreună!

Pansy: Ce bine!Chiar mă întrebam cine i-a dat colierul ăla, arată foarte bine,ai gusturi bune Ron! și mi-a zâmbit malefic.

Ginny: Da,Ron,un cadou foarte frumos din partea ta dar nu e scump?

Ron: Dar...nu eu i l-am luat...Hermione de unde îl ai?

Hermione: Eu...umm...e in cadou...de la...umm... părinții mei, le-am redat memoria ieri și mi l-au dat,a fost a bunicii...

Ron: Oh...ei bine îți stă cu el.

Hermione : Mersi...

Eram atât de rușinată și nu-mi venea să cred că am mințit în ultimul hal.Pansy și Ginny se uitau la mine și se râdeau,ele știau că e de la Draco,eram sigură,adică pentru ce alt motiv ar fi luat Pansy vorba asta...

Apoi am dat comanda la băuturile pe care le vroiam.

Harry: Eu inca sunt interesat cum a ajuns poțiunea aia la tine Neville?

Ginny:Si eu inca nu înțeleg...

Neville: Nu stiu dar nu cred că eu mi-am pus-o sigur,adică nu sunt somnambul și nu am băut de curând vreo poțiune de la Ginny din clasa sau de oriunde altundeva.

Luna: Eu cred că cineva i-a pus-o în băutură

Hermione : Și eu la asta m-am gândit dar cine ar putea face așa ceva?

Ron: Of doamne câteodată mă gândesc cine e cel mai deștept de pe aici, adică gândiți-va,ați venit la Hogwarts si tu si fost otrăvit,cine din Hogwarts este și vrea să îți facă rau din cauza cel mai probabil a trecutului?PAI NORMAL CA E MALFOY!

Pansy: IA-ȚI CUVINTELE ÎNAPOI! apoi se ridică în picioare cu mâine pe masă.DRACO NU AR FACE NICIODATĂ ASA CEVA!CUM ÎȚI PERMIȚI SA IL ÎNVINOVĂȚEȘTI PENTRU ASA CEVA! TOATĂ VIAȚA LUI A FOST UN DEZASTRU SI S-A ÎNTORS ACUM PENTRU A REPARA UNELE LUCRURI DE CE TOCMAI EL AR FACE ASA CEVA?!

Toată lumea din cafenea acum se uita acum la noi cu ochi mari și nimeni nu vorbea.Apoi Pansy și-a pus scaunul înapoi în masă.

Pansy: Ginny,Hermione eu vă așteapt afară..

Apoi a plecat trântind ușa din urma ei.

Neville: Noi o sa plecăm căci avem ceva treabă prin Hogsmeade dar ne întâlnim mai încolo Ron,și mi-a părut bine sa ne revedem Harry!Pa!

Luna: Pa!

Harry:Pa! Ne mai vedem!

Apoi au ieșit amândoi din cafenea și am rămas doar eu,Harry,Ginny si Ron.

Ron: Chiar nu înțeleg care e problema lui Parkinson aia!

Ginny:Problema e in tine Ron! Termina sa te comporți că un nesimțit cu toți!Pansy a fost prietena cea mai buna a lui Draco de când erau niște bebeluși!Cum te-ai simți tu daca cineva l-ar acuza pe Harry de ceva atât de rău!

Apoi se ridică în picioare.

Ginny: Harry eu v-oi fi afara cu Pansy, apoi ieși și ea.

Harry: In regulă!

*peste vreo 10 minute in care au mai vorbit*

Hermione : Ei bine cred că ar fi timpul sa plecăm!

Ron: Haide!

Ne-am ridicat cu toții de la masa și am ieșit afară unde Ginny cu Pansy stăteau pe un scaun și vorbeau.

Hermione : Ginny!Pansy! Veniti!

Ele s-au ridicat și au venit langa noi iar Pansy nici nu se uită la Ron.Eu mi-am luat la revedere de la Harry și Ron.Ron m-a sărutat și Harry pe Ginny si ne-am îndreptat spre castel.

Ginny:Nu e cumva acela...?

Hermione: Ce căută aici?!

Cum vi s-a părut aceasta reuniune? Păreri?

doar un pureblood | dramione [COMPLETĂ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum