CAPITOLUL XXXXV/ 45

486 27 21
                                    

Am ieșit din Sala Mare și ne-am dus în camere sa ne luam valizele.Mi-am luat rămas bun de la Louis,Pansy,Ginny si Luna,apoi am plecat cu Draco la Hogsmeade sa ne aparetam la casa părinților mei.

Am petrecut cele 3 zile împreună cu Draco si părinții mei.Nu m-am simțit niciodată atât de bine, părinților mei le-au plăcut de Draco si chiar m-a bucurat foarte mult.Chiar nu m-am mai relaxat atat de bine de nu mai știu de când.

Dar într-un final cele 3 zile au trecut și eu și Draco ne-am întors la Hogwarts unde am fost întâlniți de Pansy,Ginny, Ron,Harry,Louis,Neville si Luna.Dupe ce i-am salutat pe toți Ginny m-a apucat de mână și m-a tras într-o parte.

Ginny: DECI?!a zis zambind

Hermione: Ce?

Ginny: A nu a făcut-o încă?

Hermione: Ce să facă?

Ginny: Nimic,nimic...

Hermione: Um bine.

Am plecat cu toții lângă lac și am început a vorbi.Se pare că acum Pansy și Ron erau împreună.Chair eram fericită pentru ei.Am petrecut vreo 3 ore lângă lac râzând și discutând despre amintirile noastre din trecut.

Dupa ce ne-am ridicat în camerele noastre eu nici măcar nu am despachetat căci m-am culcat fiindca eram epuizată.

Dimineața următoare am fost la McGonogall și am anunțat-o că m-am întors.Au mai rămas 2 zile până ce se termina anul.Nu știam dacă v-oi continua și anul viitor sa fiu conducător,vreau sa îmi găsesc un loc de muncă,vreau sa devin Ministru al Magiei sau un Auror.Am fost una dintre cele mai bune eleve și cred că dacă o să muncesc mult v-oi putea obține unul dintre posturile astea.

Cele două zile s-au scurs foarte rapid.Nu prea am avut dispoziție,mă simțeam rău și tot vomitam,stăteam mai mult în camera cu Draco sau singură.

In ultima zi când am plecat la prânz.Am intrat și m-am așezat lângă Ginny ca deobicei.Anu acesta Ravenclaw a câștigat cupa caselor.

Eu și Ginny ne-am ridicat sa plecăm puțin mai devreme fiindcă sa avem timp sa ne facem bagajele.Cand am ieșit din Sala Mare Draco fugea după noi asa că m-am oprit și m-am uitat la el confuză.O auzeam pe Ginny in spatele meu care mai nu bufnea de bucurie.Atunci Draco m-a luat de mâini.

Draco: Hermione Jean Granger,te cunosc din anul întâi de când aveam 11 ani.De atunci mi-ai părut diferita,ceva în tine pe care nu am mai văzut.Vroiam sa fim prieteni dar statutul meu nu îmi permitea acest lucru,eram un laș,dar cu timpul sentimentele mele au început să crească de atunci și am realizat că te- te iubesc,astfel vreau sa te întreb, apoi s-a așezat în genunchi,vrei sa fii soția mea?

Ginny nu mai putea de fericire și acum puteți să o auzi de la o poștă cum zice ' Dramione,Dramione'.Eu nu știam ce să spun,eram șocată și foarte fericita in același timp,deci am zis primul lucru la care m-am gândit.

Hermione : DA! DA! DE O MIE DE ORI!

Draco atunci mi-a pus inelul pe deget și m-a luat în brațe.Ginny nu mai putea de fericire și ne-a îmbrățișat și ea.Eu am inceput a plange.Trebuia sa ii zic și eu ceva,dar nu știam cum o sa reacționeze.Dar mi-am făcut curaj și am zis.

Hermione: Draco- eu...eu sunt- sunt însărcinată...

Ginny a pufnit in râs,Draco s-a uitat la mine cu ochii mari,nu eram sigură de ce reacție v-a avea.Dar oricum până la urmă eu aveam 22 de ani iar el 23.Atunci Draco m-a sărutat,și mi-a șoptit la ureche sa nu audă Ginny.

Draco: Mi se pare mie sau Ginny e mai fericita decât noi suntem,noi trei,sau patru.

Atunci amândoi am inceput a râde dar Ginny părea confuză.

După ce i-am anunțat pe toți cu noile vești,eram gata să plecăm.Eu și Draco avea să ne cumpărăm o casa,și trebuia să aranjăm nunta.Toti erau fericiți pentru noi,eu eram fericită.E ciudat nu-i așa? Cum a ajuns de la  doar un pureblood la iubit apoi la soț.

Sfârșit.

Vreau sa vă mulțumesc tuturor că mi-ați citit cartea.Sper că v-a plăcut și vreau să vă anunț că aventura lor nu s-a terminat.Curand v-oi incepe și cea de-a doua carte pe care sper din tot sufletul sa o citiți! Încă odată va mulțumesc că a-ti stat cu mine până la sfârșitul acestei cărți! Pa❤️

doar un pureblood | dramione [COMPLETĂ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum