După ce am terminat orele m-am dus în camera și m-am așezat la birou să îmi organizez ziua de mâine.Eram foarte obosita și vroiam sa mă culc dar nu am reușit să mă ridic de pe scaun că Luna intra in camera.
Luna: Hermione! McGonogall te chemă!
Hermione: Bine,vin,mersi ca m-ai anunțat.
Luna: Nici o problemă,apropo Pansy și-a revenit,e lângă lac cu Draco si Ginny,credeam că ai vrea sa știi.
Hermione: Mersi mult Luna!
M-am ridicat și am fugit repede in biroul directoarei,nu era doar McGonogall,era și un bărbat pe care nu l-am mai văzut niciodată.
McGonogall: Domnișoara Granger! Intra și așeza-te te rog!
Eu am intrat și m-am așezat pe scaun.
Hermione : Daca îmi permiteți să întreb,de ce m-ați chemat?
McGonogall: Domnișoara Granger,Sper ca vestea aceasta sa nu va supere dar te-am chemat aici a te inform că din păcate domnul Graham aici de față a venit să preia postul de profesor contra magiei negre,adică postul tău,și nu vreau in niciun caz să zic că tu ai fost o profesoara rea,din contra ești una dintre cele mai bune pe care le-a avut Hogwarts vreodată însă domnul Graham are mai multa experiența,și vroiam sa te anunț că de acum înainte domnul Graham v-a fi profesor iar tu desigur v-ei rămâne conducător daca dorești,sper că înțelegeți.
Hermione : Doamna McGonogall eu nu știu ce să vă spun,nu că aș fi supărată,chiar înțeleg.In regulă,mult succes domnule,eu cred că ar trebui sa plec.
McGonogall: As vrea sa te rog ceva înainte,poți te rog sa chemi toți conducătorii și adjuncții caselor la mine in birou căci am de făcut un anunț.
Hermione : Desigur.
Am ieșit din birou și m-am îndreptat spre lac sa ii chem pe Pansy,Ginny si Draco.Am ajuns langa lac și i-am văzut.
Hermione : Ginny,Pansy,Draco! McGonogall v-a chemat la ea in birou,are un anunț de dat!
Ei s-au întors și au dat din cap,eu m-am dus sa ii chem acum pe Newt,Neville,Luna și Louis care erau în camerele lor.Dupa ce i-am chemat pe toți am intrat in biroul directorului,bărbatul ăla nu mai era.
McGonogall: A-ți venit! Așa deci,am un anunț de dat,se apropie sfârșitul anului acestuia și vroiam sa facem o mica petrecere,cam ca un Yule Ball,si am decis că aș vrea că voi in perechi sa vă ocupați de organizarea petrecerii,însă vreau ca aceasta petrecere sa fie despre toate casele și sa prezinte armonia dintre ele,balul v-a avea loc în Camera Trebuințelor,peste o săptămână.Deci perechile v-or fi, Luna Lovegood cu Ginny Weasley,Pansy Parkinson cu Newt Gingrich, Morey Louis Caldron cu Neville Longbottom si Hermione Granger cu Draco Malfoy.Acum,aici aveți îndatoririle fiecărei perechi!
Mi-a apărut în mână o foaie de pergament pe care scria:
Draco Malfoy si Hermione Granger
• mâncarea
• dansul de vals
• aranjarea meselor și scaunelor
• luminileMcGonogall: Cam atât, puteți pleca!
Toți au ieșit,eu și Ginny am rămas în urmă.
Ginny: Hermione am ceva sa îți zic.
Hermione : Și eu am ceva sa îți zic.Spune tu prima.
Ginny: Nu mai sunt profesoară de Poțiuni, McGonogall m-a înlocuit...
Hermione : Stai ce? Vroiam sa îți zic și eu același lucru!
Ginny: Serios? Foarte ciudat...
Hermione : Harry știe?
Ginny: Mda,și Pansy si Draco.
Hermione : Tu ești singura persoană căreia i-am zis.
Ginny: O sa le zici celorlalți mai târziu acum haide avem de planificat un bal!
CITEȘTI
doar un pureblood | dramione [COMPLETĂ]
Fantasía"Războiul se sfârșise,Harry a reușit să îl înfrângă pe Voldemort.Scoala era distrusă iar eu cu Ron și Harry am decis sa ajutăm la restaurarea Hogwartsului alaturi de doamna McGonogall și ceilalți profesori.Harry și Ron decise să se facă Aurori și eu...