Scuze că nu am postat ieri un capitol,am uitat.Azi o sa postez 2 ❤️✨
--------------------------------------------------------------
Draco si Ron au ieșit din infirmerie,eu eram in picioare și abia puteam sa îmi simt degetele de la picioare.
Pansy: Hermione,culca-te înapoi sau o sa cazi din nou! apoi ea și Ginny s-au apropiat de mine.
Ginny: Hermione trebuie sa te așezi!
Hermione: In regula...apoi m-am așezat pe pat.
Ginny si Pansy s-au așezat și ele pe pat cu mine și se uitau la mine că și cum aș fi făcut ceva de neimaginat.
Hermione : Ce?
Pansy: Deci,Ron și Draco,huh?
Hermione: M-am săturat de amândoi,se comportă că niște imbecili!
Ginny: Da,dar îți dai seama că la un moment dat v-a trebui sa alegi?
Hermione: Dar nu vreau a aleg,nu v-oi alege pe niciunul.
Pansy: Hermione, inteleg,e greu dar știi că ei se v-or certa la nesfârșit chiar și dacă tu nu vei alege? Adică le v-ei face rău amândurora.
Hermione: Cum sa fac asta? Abia m-am împăcat cu Ron!
Ginny: Atunci stai cu el,și evită-l pe Draco.
Pansy: Draco e prietenul meu cel mai bun de când suntem mici,dar sincer acum sunt de acord cu Ginny,o sa stau eu cu Draco si o sa am grija sa nu fie singur.
Hermione: Sunteți sigure,eu nu știu ce să zic...
Pansy: Asa a fost mereu,tu cu Ron,mereu v-ați plăcut,dar tu și Draco...
Ginny: V-a fi totul bine v-ei vedea!
A intrat Madam Pomfrey cu o sticluță mica în mână.
Madam Pomfrey: Se pare că ai fost o otravă,cum mă așteptam,dar am aici leacul,poftim.
Mi-a dat leacul și a plecat.
Am băut leacul și deodată m-am simțit minunat.M-am ridicat în picioare și mă simțeam de 100 de ori mai bine.
Ginny: Cum te simți?
Hermione: Mă simt minuna-
Apoi am auzit un țipăt puternic care venea de după ușă.
Pansy: Ce naiba a fost asta?
Ginny: Nu stiu hai sa verificăm!
Ne-am luat baghetele și ne-am pornit spre ușă.Am deschis ușa și l-am văzut pe Ron pe jos,aveam julituri peste tot,și pe Draco in picioare cu bagheta îndreptată spre el.
Hermione: RON! CE S-A ÎNTÂMPLAT AICI?!TU! apoi am ridicat bagheta la Draco, TU AI FACUT ASTA NU! CUM AI PUTUT! PLEACĂ DE AICI! SA NU TE MAI VAD NICIODATĂ!
Pansy: Hermione, calmează-te!și a pus mâna pe umărul meu.
Hermione: NU,NU O SA MA CALMEZ!
Ginny era lângă Ron și era speriata și îngrozită.Eu stăteam cu bagheta la Draco care stătea în fața mea și părea speriat.Iar lângă mine era Pansy care era uimită de ce se întâmpla.
Pansy: Dray ce naiba ai facut?!
Draco: Eu-
Pansy: Tu?!
Eu m-am apropiat de Ginny care stătea lângă corpul lui Ron.
Ginny: Draco pleacă! s-a sculat in picioare,pentru prima data am văzut-o pe Ginny plângând.AM ZIS SA PLECI!
Draco a luat-o la fugă iar Pansy s-a uitat la noi.
Pansy: Ma duc să văd ce are,de ce țipați așa la el?!
Apoi am văzut-o pe Pansy cum s-a îndepărtat de noi.
Hermione: Trebuie sa îl ducem în pat.Ziua asta nu poate fi mai rea.
Ginny: Mobilicorpus!
Am intrat în infirmerie și eram șocate.Ariana și Liam lipseau,totul era răsturnat,paturile întoarse, ferestrele erau sparte.
Ginny: De ce se tot întâmpla lucruri dintr-astea fara că noi să știm.
Hermione: Trebuie sa vorbim cu McGonogall!Repede,du-te tu și îi zi,apoi cheam-o pe Madam Pomfrey,eu o sa îl culc pe Ron și o sa repar tot.Du-te!
Apoi Ginny a fugit din infirmerie.
Hermione: Reparo!
Am reparat un pat și l-am culcat pe Ron.Apoi am aranjat totul cum trebuie și am așteptat-o pe Ginny să se întoarcă cu McGonogall.
Se pare că Draco si Hermione o să aibă niste probleme.Ariana și Liam lipsesc.Ce se v-a întâmpla mai departe?
CITEȘTI
doar un pureblood | dramione [COMPLETĂ]
Fantasy"Războiul se sfârșise,Harry a reușit să îl înfrângă pe Voldemort.Scoala era distrusă iar eu cu Ron și Harry am decis sa ajutăm la restaurarea Hogwartsului alaturi de doamna McGonogall și ceilalți profesori.Harry și Ron decise să se facă Aurori și eu...