*șoptesc*
Ginny: Unii sunt chiar obositori,adică sunt aproape de o vârstă cu ei și se comportă ca și cum sunt și eu o elevă.
Hermione: Mda,cred că așa o să fie și la mine...dar de ce îi pui să facă poțiunea asta?Nu e prea avansata?
Ginny: Sunt mari,o să facă,și plus in carte este așa că eu predau conform cărții.
Hermione: Mda presupun.
M-am uitat la elevi și am văzut că unul dintre băieți de la Gryffindor a trimis un avion de hârtie zburător spre o fată de la Slytherin,nu stiu ce scria dar fata i-a zâmbit băiatului și atunci colega ei și cel mai probabil prietena ei a întrebat-o ceva dar nu am auzit însă cu siguranță toata clasa a auzit-o când a zis " Dar nu zâmbeam la el!" mă gândeam eu că o întrebase dacă s-ar uitat la băiatul ăla de la Gryffindor.
Ginny: Domnisoara Blythe?E vreo problemă?Pentru întreruperea orei 5 puncte în minus la Slytherin!
Ariana Blythe: Îmi pare rău doamnă profesoară...
*șoptesc*
Ginny: Să știi că am văzut și eu bilețelul.
Hermione: Ciudat nu-i așa?Un slytherin și un gryffindor?
Ginny: Mda,destul de ciudat, Slytherin nu s-a înțeles niciodată cu Gryffindor când noi am învațat.
Hermione: Da,dar macar acum se înțeleg cât de cât și asta e bine.
Ginny: Da,ai dreptate.
*nu mai vorbesc în șoaptă*
Ginny: Este cineva care a terminat?
Ariana: Eu și Lily am terminat!
Ginny: Vin să verific acuș!
*șoptesc*
Ginny: Ți-am zis că seamănă leit cu tine,doar ca e de la Slytherin.
Eu cu Ginns ne-am ridicat și ne-am pornit spre masa celor două și Ariana mi-a făcut cu mâna,eu i-am răspuns la fel, părea a fi prea drăguță pentru a fi în Slytherin.
Ginny: Asa,are o culoare respectiva însă nu știm dacă funcționează,dar spune-mi ce miroase ori tu ori colega ta Lily.
Lily Colline : Ariana o sa o facă!
Ariana: In regulă, miroase a lemn și foi de pergamente si vanil- oh um doar atât, apoi s-a înroșit foarte tare
Ginny: Bine,apoi o mirosi ea, da e într-adevăr un succes
Hermione : *șoptește* ce îl miroși pe Harry? i-am zis râzând.
Ginny: Da,tie a ce iti miroase?
Eu am mirosit poțiunea.Mirosea a lemn,mere și a un fel de parfum pe care l-am mirosit undeva dar nu-mi aduc aminte.
Hermione: Miroase a lemn,suc de dovleac și mere,am mințit eu.
Ginny: Mda,ei bine,10 puncte pentru Slytherin pentru potiune.
Gray Podmore: Și eu și Laurent am terminat! (de la Gryffindor)
Eu m-am uitat cat e ora și am văzut că am ora în 10 minute și mi-am luat la revedere de la clasa și de la Ginny si m-am îndreptat spre clasa.Lectia a fost cam grea având în vedere că erau elevi din anul 7 și erau de la Gryffindor și Slytherin dar m-am descurcat,apoi am avut pauza 15 minute și am avut următoarea ora care a fost mai liniștită deoarece era cu cei din anul 2 de la Ravenclaw și Hufflepuff.
După ce am terminat orele m-am dus sa mă întâlnesc cu Ginny si Pansy si le-am zis că o să ne vedem la cina.Luna venise deja și a stat în cameră de când a venit.Eu mi-am luat o carte și m-am așezat pe canapea lângă foc și am citit vreo ora dar am fost întreruptă.
Draco: Deci chiar nu înțeleg de unde ai atâta timp sa citești?
Hermione: Eu,sunt mai responsabila decât unii oameni,iar apoi mă uit amuzată la el căci a uitat să se îmbrace cu a doua șosetă.
Draco: Hahahaha,foarte amuzant, mi-a zis sarcastic.
Apoi s-a așezat și el pe canapea lângă mine.Si s-a îmbracat in cea de-a doua soseșta.
Draco: Ai găsit scrisorile alea?
Hermione: Ah, nu le-am căutat,am uitat,mă duc sa le i-au acum.
Apoi m-am ridicat de pe canapea și am pus cartea pe masă și am intrat în cameră unde Luna dormea,apoi am cautat scrisorile și le-am găsit acolo unde a zis Malfoy că sunt.Cand am ieșit din cameră cu scrisorile,el era încă acolo și se uita la cartea mea.
Draco: Sa știi că am citit-o.
Hermione: Tu? Draco Malfoy ai citit o carte de mageamii? l-am întrebat uimită
Apoi m-am așezat pe canapea și mi-am luat cartea înapoi.
Draco: Da,sunt chiar destul de interesante.
Hermione : Mda,in fine.
Apoi am deschis prima scrisoare.
Draga Hermione,
Îmi este foarte dor de tine, ți-am scris căci vroiam sa vad cum te simți și ce mai faci.Am auzit că și Malfoy e la școală,te rog sa ai grijă cu el, știi că îl urăsc.Apropo as vrea sa te rog sa ai grijă de Ginny,dar sa nu îi zici că ți-am scris despre asta că o să mă omoare.Și as fi vrut să te întreb ceva dar cred că nu e cel mai bine sa te întreb printr-o scrisoare,așa că eu cu Harry venim mâine la Hogsmeade și speram sa ne putem întâlni sa vorbim,Harry v-a fi cu Ginny si noi o sa putem vorbi între patru ochi.
Cu drag,
RonEram destul de curioasă despre ce vroia să mă întrebe Ron și am decis ca sa citesc scrisoarea de la Harry apoi sa ii răspund lui Ron.Am inceput a citi și scrisoarea de la Harry.
Draga Hermione,
Ce mai faci?Ești bine? Chiar sper că tu și Ginny vă distrați acolo,eu cu Ron muncim aproape toata ziua.Am o veste noua,am devenit șeful Aurorilor,sunt foarte fericit.Si as vrea sa te întreb ceva ,doar pe tine,ești singură fata în care am încredere pentru că cu Ron ar fi foarte incomodă aceasta discuție dar uite cum stă treaba,eu cu Ginny v-om avea o întâlnire mâine și eu vreau sa o cer de căsătorie...
Apoi eu am inceput a râde de fericire iar Malfoy care inca era acolo se uita ciudat la mine.
Draco: Ce ai?
Hermione :Nimic,scuze.
și sincer pot conta pe tine mereu de asta îți scriu,vroiam sa te întreb dacă e ok sa o întreb mâine sau e ore devreme?Tu știi mai bine,ești fata și ești prietena mea cea mai buna zi cred că tu știi răspunsul.O sa aștept răspunsul tău când v-ei putea dar te rog grăbește-te că nu vreau sa par ca un tâmpit mâine.Am auzit despre Neville,EU cu Ron l-am vizitat azi și am văzut-o și pe Luna,sper că o s afie bine.Aproape uitasem,te rog nu ii spune lui Ginny.
Cu drag,
HarryPăreri?Ce credeți că o v-a întreba Ron pe Hermione?
CITEȘTI
doar un pureblood | dramione [COMPLETĂ]
Fantasy"Războiul se sfârșise,Harry a reușit să îl înfrângă pe Voldemort.Scoala era distrusă iar eu cu Ron și Harry am decis sa ajutăm la restaurarea Hogwartsului alaturi de doamna McGonogall și ceilalți profesori.Harry și Ron decise să se facă Aurori și eu...