Hermione pov.
Ziua aceea a fost foarte liniștită și plictisitoare, mi-aș fi dorit să am o dispoziție mai buna dar ceva nu mă lăsa.Eram îngrijorată pentru Pansy si i-am zis și lui Ginny,cel puțin ea v-a putea sa o vadă pe Pansy.Dupa ce am terminat orele era târziu și eram epuizată, dar îmi doream sa mă relaxez citind in biblioteca.
M-am dus la biblioteca și mi-am căutat o carte buna apoi m-am așezat în spate,nu prea era lume și era destul de liniste.Nu după mult timp aud ceva venind din partea de la fereastra asa că imi ridic capul și vad o bufniță care stătea și bătea cu ciocul in fereastra.Am deschis rapid fereastră și bufniță avea o scrisoare...era de la Ron.Am luat repede scrisoarea și am recompensat bufniță și ea a plecat.M-am așezat rapid pe scaun și am desfăcut pergamentul.
In timp ce citeam scrisoarea am început a plânge,chiar nu vroiam sa îl rănesc pe Ron,nu a doua oară.Nu știam ce să fac așa că am luat foaia și cartea și m-am ridicat cu gândul să mă duc în camera și sa ii scriu lui Ron înapoi mâine când o să îmi fie mintea mai limpede,dar când am mers puțin și am dat in cineva fiindcă ma gândeam la ce ar trebui sa ii scriu lui Ron,am căzut pe jos și nu m-am uitat cine e.
Hermione: Eu...ummm...scuza-ma eram neatentă,mă gândeam la altceva.
Mă ridic în picioare și eram așa de aproape de băiatul din fata mea,doar la distanța de un deget.
Hermione: Morey! apoi mă îndepărtez rapid.Ce cauți aici?
Morey: Aceeași întrebare pentru tine.
Hermione: Eu tocmai plecam
Morey: Eu am venit să îmi i-au o carte...bine atunci ar trebui sa plec.
Hermione: Mda,bine,ne vedem.
M-am îndepărtat de băiat și am plecat spre camera conducătorilor.M-am dus sa fac un dus și m-am schimbat în pijamale,Luna deja dormea.Vroiam sa vad cum e Pansy dar nu credeam că aș fi în stare să îl înfrunt pe Malfoy,nu după cum mi-a zis.M-am întins în pat și mă gândeam la ce mi s-a întâmplat mai devreme.Nu m-am gândit niciodată la Morey in felul ăla,adică era drăguț și prietenos dar nu m-am gândit niciodată la ochii lui verzi și părul lui blond, OH NU HERMIONE NU O SA O FACI DIN NOU! TREBUIE SA TE CONCENTREZI LA ORELE TALE SI SA NU TE MAI GÂNDEȘTI LA BĂIEȚI!
Următoarea zi m-am trezit devreme,Luna că deobicei dormea.Avea mult timp liber așa că m-am gândit că ar trebui să mă duc să văd cum e Pansy,ma gândeam că v-a trebui sa intru in liniște că să nu îl trezesc pe Malfoy care acum stătea mai tot timpul cu Pansy.
Am ieșit din cameră mea și m-am îndreptat spre camera lui Pansy,am deschis ușa încet și l-am văzut pe Malfoy pe un scaun unde dormea și pe pat pe Pansy care era treaza,cu nasul roșu și citea o carte deodată s-a uitat la mine.
Pansy: Hermione!
Hermione : Shhhhhhh...
Malfoy a făcut o mișcare dar apoi s-a oprit.
Pansy: A scuze.Mi-a zis Ginny ce s-a întâmplat, îmi pare rău pentru ce a zis,așa e el, i-ai rănit sentimentele,așa el se răzbună.Dar nu-ți fă griji, o sa ii treacă.
Hermione: Înțeleg,dar nu pentru asta am venit.Cum te simți?
Pansy: Sunt mai bine,a fost doar o răceală de mageamii,nimic grav.Poimaine o sa pot ieși din cameră,asa îmi zice Draco.Nu vrea sa îmi dea voie sa ies.
Hermione: Mă bucur,poate Malfoy e doar îngrijorat.
Apoi am incercat sa mă apropii de patul lui Pansy dar m-am împiedicat de ceva și am căzut fix pe scaunul in care stătea Malfoy.El s-a trezit și se uita la mine,Pansy chicotea iar eu eram rosie, m-am ridicat repede și m-am îndreptat spre ușă.
Hermione: Sper sa ii revii Pans! apoi am fugit repede din cameră și am închis ușa în urma mea.
Nu m-am mai simți așa de prost niciodată.Nu-mi venea să cred că am făcut așa ceva! Doamne Hermione cat de neîndemânatică poți fi!
M-am așezat pe canapea și mi-am luat cartea de ieri sa citesc puțin sa mă relaxez.Dupa vreo 10-15 minute m-am plictisit și m-am dus sa fac un duș apoi m-am îmbrăcat în roba.Mai aveam ceva timp și afară era un timp destul de frumos așa că am decis sa ies afara puțin lângă lac.
CITEȘTI
doar un pureblood | dramione [COMPLETĂ]
Fantasy"Războiul se sfârșise,Harry a reușit să îl înfrângă pe Voldemort.Scoala era distrusă iar eu cu Ron și Harry am decis sa ajutăm la restaurarea Hogwartsului alaturi de doamna McGonogall și ceilalți profesori.Harry și Ron decise să se facă Aurori și eu...