Capitolul XVII/17

430 10 2
                                    

Când am intrat în camera mea și a Lunei ea era acolo.

Hermione: Luna!Trebuie sa vii sa ii strangi pe cei de la Ravenclaw in Sala Mare tu du-te și i-ai pe cei din anii 1,2,3,5,6 și 7 iar apoi v-om merge împreună să ii luăm pe cei din anul 4 de la Ginny,ok?

Luna: Ce s-a întâmplat?

Hermione: o sa îți zic mai încolo,haide!Sa ne grăbim!

Luna: In regulă!

Luna s-a ridicat de pe pat și am ieșit din cameră.

Hermione : Stai puțin trebuie sa ii zic și lui Morey!

Luna: Bine eu mă duc să în adun de cei de la Ravenclaw și o sa te aștept la Ginny!

Hermione: Ok!

Luna a plecat iar eu am bătut la ușa băieților,ușa a fost deschisă de Morey, cum mă așteptam.

Morey: Ce?

Hermione: Trebuie repede sa vii,doamna McGonogall a zis sa ii adunam pe elevi în Sala Mare!Tu trebuie sa ii aduni pe cei de la Hufflepuff!

Morey: Bine vin.

Apoi a închis ușa iar eu am ieșit grăbită din camera conducătorilor și m-am îndreptat spre clasele in care elevii de la Gryffindor aveau ore și i-am luat pe rand pe toți iar profesorii au venit și ei cu mine,apoi m-am îndreptat spre clasa lui Ginny unde ea și Luna trebuiau să mă aștepte.Cand am intrat în clasa cei de la Ravenclaw nu mai erau,era numai Ginny si cei din anul 4 de la Gryffindor.

Ginny: Luna a plecat fiindcă nu putea să aștepte caci a vorbit și cu Neville si el îi aștepta în Sala Mare,acum haideți copii, ieșiți!

Hermione: Bine, nu-i nimic!Veniți cu mine!

Apoi am ieșit din clasa și ne-am îndreptat spre sala mare,acolo erau cei de la Slytherin,cei de la Hufflepuff si cei de la Ravenclaw,numai noi lipseam, profesorii erau la masa.Dar McGonogall nu era,eu și Ginny i-am condus pe cei de la Gryffindor la masa iar apoi ne-am așezat lângă ei fiindca nu vroiam sa ne așezăm cu profesorii.Peste vreo 10 minute McGonogall a venit și a început a face un anunț.

MG: Așa deci,îmi pare rău că v-am adunat aici așa de rapid și urgent dar avem o problemă foarte mare!Se pare că un vechi inamic s-a întors și toți elevii sunt in pericol până ce nu rezolvam problema, așa că eu,că director am decis sa anulez orele pentru o săptămână, săptămână v-a fi recuperată in iunie,dar acum as dori că conducătorii sa supravegheze holurile cat in timpul zilei și al serii iar adjuncții sa aibă grijă că nici un elev din casa lor sa nu iasă din salonul casei,iar acum o sa anunț încă odată conducătorii și adjuncții pentru că s-au făcut niște schimbări din cauza unor întâmplări neplăcute,ei bine pentru Gryffindor conducatorul este domnișoara Hermione Granger,iar adjunct domnișoara Ginevra Weasley,apoi pentru Hufflepuff conducătorul este domnul Morey Calderon si adjunctul Newt Gingrich,la Ravenclaw conducatorul este domnișoara Luna Lovegood iar adjunctul domnul Neville Longbottom,si ultimii dar nu cei din urmă Slytherin, conducatorul v-a fi domnișoara Pansy Parkinson de acum iar adjunctul v-a fi domnul Malfoy care să sperăm că astăzi își v-a reveni.Cam atât,doresc că conducătorii și adjuncții sa conducă elevii în saloanele casei!

Eu și Ginny ne-am ridicat și McGonogall m-a strigat iar eu m-am întors să vad ce s-a întâmplat.

MG: Am găsit o idee cum sa ii redăm memoriile domului Malfoy,as vrea sa ii dați asta că să îl treziți, apoi îmi dă o sticluță cu un lichid roșu în el ,apoi sa îl duceți la infirmerie la Madam Pomfrey,după aceea as vrea că tu și domnișoara Parkinson sa rămâneți ca sa vorbesc ceva cu voi.

Eu am dat din cap și am luat sticluța care apoi i-am dat-o lui Ginny si am dus elevii în salonul Gryffindor iar apoi ne-am întâlnit cu Pansy sa mergem sa îl luăm pe Draco.

Pansy: Hmmm...oare cine e Lotus ăsta?

Hermione : Nu stiu, dar dacă mă gândesc am auzit de undeva despre el,cred că am citit într-o carte...

Ginny: Hermione,la cate cărți ai citit tu ne v-a lua o veșnicie să găsim cartea potrivită,de ce nu o întrebam pur și simplu pe doamna McGonogall?

Hermione: Cred că o să ne zică când o să creadă că e necesar

Pansy: Sper sa fie cat mai curând!

Am intrat în camera lui Ginny si Pansy iar Draco inca dormea așa că Ginny i-a dat poțiunea și el s-a trezit, apoi l-am dus la infirmerie unde ne-a zis McGonogall iar Ginny a plecat în salonul casei Gryffindor sa aibă grijă de elevi.Eu și Pansy am ramas in infirmerie așteptând-o pe McGonogall.

Oare care este metoda cu care Draco își v-a reda memoria? Păreri?

doar un pureblood | dramione [COMPLETĂ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum