CAPITOLUL XXIX / 29

385 14 9
                                    

Am ieșit afară și m-am așezat pe iarbă și mă uitam la răsărit.Cerul era de o culoare galben-rosiatica și era foarte frumos.Era foarte liniște până când cineva a venit pe la spate și m-a speriat,era voce de băiat.M-am speriat foarte tare și m-am întors repede sa vad cine are curajul sa facă asta, mi-am scos repede bagheta și m-am întors,am pus bagheta la gâtul băiatului,era Morey!

Hermione: Tu erai! Ce-i cu tine?! Avea să arunc cu vreo vraja la tine! mi-am pus bagheta înapoi.

Morey: Bine scuze,data viitoare o sa mă asigur să am bagheta pregătita, apoi zâmbi.

Hermione : Daca v-a fi o data viitoare,de ce nu dormi?

Morey: Păi ies in fiecare zi la ora asta sa vad răsăritul,e frumos nu-i așa?

Hermione: Da, merită timpul.

Ne-am așezat amândoi le iarbă,nu mă deranja deloc compania lui,chiar era plăcută.

Morey: Îi cunosc pe prietenii tăi,Ron și Harry, i-am cunoscut în primul an,mai vorbeam și noi când aveam timp.Am văzut că stăteai cu ei dar niciodată nu am reușit să ate cunosc și pe tine.

Hermione: Hmm...ciudat,nu mi-au zis nimic despre tine.

Morey: E in regulă,Harry era Alesul,avea mulți prieteni.

Hermione : Ei bine acum putem sa ne cunoaștem mai bine.Eu sunt Hermione Jean Granger !

Morey: Eu sunt Louis Morey Tewkesbury Caldron!

Hermione: Louis Tewkesbury?

Morey: Defapt mă chema Louis,numele tatălui meu e Morey,dar mie îmi este indiferent cum mă numești.

Hermione: Bine,Louis Tewkesbury, apoi am zâmbit puțin.

Hermione : Cred că ar fi timpul sa plec,trebuie sa o trezesc pe Luna și să mă pregătesc de micul dejun.

Morey: Sigur,apoi se ridică sus și îmi dădu mâna să mă ajute sa mă ridic.

L-am apucat de mână și m-am ridicat.

Hermione : Ne mai vedem Louis Tewkesbury! apoi m-am îndreptat.

M-am ridicat sus în camera mea și am trezit-o pe Luna.Am plecat cu ea și cu Ginny la micul dejun și m-am pregătit de ore.

A fost o zi destul de interesanta,dat fiind că am învățat despre vraja "Riddikulus" și cu alte clase am învățat vrăjile "Confrigo" , " Stupefy" și "Incendio".După cele 5 ore obositoare m-am dus la cina și după în camera mea,eram epuizată.Am decis că ar trebui sa mă culc puțin sa mă odihnesc.

M-am trezit pe la vreo 7 seara,Luna era în camera,era la masă.

Hermione: Ce faci?

Luna: Oh! Te-ai trezit! Ii scriu ceva tatălui meu.A și vroiam sa îți zic că cineva te cauta cu vreo 10 minute in urmă ar trebui sa vezi cine e.

Hermione: In regula! Mersi Luna!

Luna: Cu placere!

Am ieșit din cameră și îl văd pe Harry care stătea pe canapeaua din salonul conducătorilor.

Hermione: HARRY! el se ridică în picioare iar eu am fugit spre el și l-am îmbrățișat strâns.

Hermione: Harry! Ce cauți aici?

Harry: Păi am venit să văd ce mai faci tu și Ginny.

Hermione : Ron e cu tine? am zis cu un glas dezamăgit.

Harry: Nu...nu a putut veni,are mult de lucru.

Hermione : Ce păcat... așeza-te hai sa vorbim.

Harry: Sigur!

Ne-am așezat amândoi le canapea.

Harry: Deci acum esti prietenă cu Pansy si Draco?

Hermione : Nu chiar,adică sunt prietenă cu Pansy dar nu prea cu Malfoy,e un idiot!

Harry: haide Hermione, nu trebuie sa fii așa dura cu el,știi prin ce a trecut.

Hermione : Harry, eu am incercat!El nu vrea sa mă lase să mă apropii de el!

Harry: Trebuie sa ii dai timp,el nu e că ceilalți,e mai greu sa îl înțelegi.

Hermione: Bine,mersi mult pentru sfat Harry,v-oi incerca sa îl i-au mai ușor.

Harry nu reuși să răspundă că portretul ușii camerei conducătorilor se deschise și nu intra nimeni altul decât Louis(Morey).

Morey: Harry Potter!

Harry: Louis Calderon!

Harry se ridică de pe canapea și îl îmbrățișa pe Louis.M-am ridicat și eu și m-am apropiat de cei doi.

Hermione : Louis mi-a spus că vă cunoașteți!

Harry: Păi desigur! El a fost unul dintre cei mai apropiați prieteni ai mei însă nu prea am avut timp sa vorbim din cauza problemelor cu Voldemort.

Morey: Ei bine acum putem sa schimbam asta!

Harry: Deci tu ești conducător la Hufflepuff?

Morey: Da,si Newt Gingrich e adjunctul,e chiar de treaba!

Harry: Newt Gingrich?! Serios? Nu pot sa cred că l-au ales pe el,sincer mă așteptam să o cheme pe Hannah Abbot.

Morey: Sa știi că mă gândeam la același lucru!

Hermione: Eu cred că ar trebui sa plec fiindcă am de planificat orele pentru mâine,va las sa vorbiți.

Harry: O sa fiu și mâine pe aici așa că o să mai vorbim! Noapte buna!

Morey: Noapte buna Hermione Jean Granger !

Hermione: Noapte buna Louis Morey Tewkesbury Caldron!

Apoi m-am întors și am chicotit puțin din cauza expresiei de pe fața lui Louis și a lui Harry.

doar un pureblood | dramione [COMPLETĂ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum