După ce s-a terminat sortarea doamna McGonogall ne-a zis mie și lui Ginny să ne alăturăm ei la masa profesorilor.Apoi după aceea a ținut un discurs de început de an.
MG: Bun venit,și bine ați revenit la Hogwarts!Eu sunt directoarea McGonogall și profesoară de transmutație.Anul acesta precum ați observat probabil,avem doua profesoare noi, domnișoara Hermione Granger si domnisoara Ginevra Weasley.Acum as vrea sa vă anunț că călătoriile în Hogsmeade v-or avea loc și datele v-or fi afișate în salonul fiecărei case.Deasemenea vă anunț că vacanțele v-or avea loc de Halloween și de Crăciun.Apoi as dori sa va informez că anul acesta fiecare casa are un conducător: pentru Ravenclaw, Luna Lovegood,pentru Hufflepuff,Morey Calderon,pentru Gryffindor,Hermione Granger si pentru Slytherin,Draco Malfoy.Apoi fiecare casa v-a avea câte un adjunct: pentru Ravenclaw, Neville Longbottom,pentru Hufflepuff,Newt Gingrich, pentru Gryffindor,Ginevra Weasley și pentru Slytherin,Pansy Parkinson.Asta at fi tot,Acum sa incepem ospățul!
Eu am mâncat pe săturate și Ginny la fel.
Ginny: Eu cred că mă duc în salon,tu o să aștepți să îi conduci pe elevii din anul întâi?
Hermione: Da,cred că o să aștept,nu cred că ospățul v-a mai dura mult,poți să mi-o iei înainte!
Ginny s-a ridicat în picioare dar doamna McGonogall a apucat-o de mana.
MG: Stați puțin domnișoara Weasley !Trebuie sa vorbesc cu voi toți despre ceva.
Atunci McGonogall le-a făcut semn conducătorilor și adjuncților din celelalte case sa se apropie sa ne spună ceva.
MG: Așa trebuie sa va zic că conducătorii și adjuncții v-or avea camere separate,așa că domnișoara Granger si Lovegood v-or imparti o camera si domnul Malfoy și domnul Calderon deasemenea v-or împărți o camera,și ve-ti avea un salon comun,mai departe domnișoara Weasley si domnisoara Parkinson v-or imparti o cameră și astfel domnul Longbottom și Gingrich v-or avea camera lor și un salon comun.Si ve-ti supraveghea holurile in timpul serii cate o echipa de 2 in fiecare zi,lista v-a fi afișata in saloanele voastre după ce o să ieșiți din sala.Si doresc sa vă zic că conducătorii trebuie sa îndrepte elevii din anul întâi în salonul casei.Cam atât, a și nimeni nu pleca până ce nu se termina ospățul!
Hermione: Bine doamna McGonogall!
*cu Ginny*Hermione: Ugghhhh nu îmi vine să cred că nu v-om fi împreună!!
Ginny: Tu te enervezi?!Tu macar împarți camera cu Luna dar eu cu nesuferita aia de Parkinson!
Hermione: Offf Ginns,E ATÂT DE NEDREPT!Plus eu v-oi fi cu tâmpitul ăla de Malfoy,măcar Morey e cat de cat ok.
Ginny fu supărată tot timpul ospățului.
MG: OSPĂȚUL A LUAT SFÂRSIT!Elevii cei mai mari sa se îndrepte spre salonul casei cărei ii aparțin, iar elevii din anul întâi să aștepte conducătorul sa le arate salonul cat și parola pentru a intra!
Eu și Ginny am mers la elevii din anul întâi și i-am condus spre tablou,eu le-am zis parola apoi după ce au intrat toți mi-am luat la revedere de la Ginny si m-am îndreptat spre camera mea.Eram foarte obosita și am zis parola care era "coada de matura" și am intrat în salon.Luna era pe un scaun și citea un ziar iar Morey era și el pe un scaun din cate se pare citea o carte de mageamii,eu m-am uitat la perete sa vad când v-a trebui sa supraveghez holurile.
Luni: 19:00-23:00 , Luna și Morey
Marti: 19:00-23:00, Morey si Hermione
Miercuri : 19:00-23:00, Hermione și Luna
Joi: 19:00-23:00 , Draco si Morey
Vineri: 19:00-23:00, Hermione și Draco
Sâmbătă: 19:00-23:00, Luna și Morey
Duminică: 19:00-23:00, Hermione și Draco"V-A TREBUI SA STAU CU MALFOY DE DOUA ORI SĂPTĂMÂNAL CATE 4 ORE"
Eram atât de nervoasa așa că i-am zis Lunei că mă duc în camera și o sa mă culc.Din cauza că eram obosita și nervoasa,am intrat într-o cameră cu doua paturi și când mă uit într-o parte îl văd pe Malfoy in pat uitandu-se in tavan și apoi se uită la mine.Draco: CE NAIBA CAUȚI AICI FEMEIE?!
Hermione: MALFOY!Scuze nu am vrut sa-
Nu am reușit să termin propoziția că am fugit și am închis ușa după mine.Eram atât de rușinată,nu mi-am dat seama că am intrat în camera băieților.
Păreri? Sa continui povestea?
CITEȘTI
doar un pureblood | dramione [COMPLETĂ]
Fantasi"Războiul se sfârșise,Harry a reușit să îl înfrângă pe Voldemort.Scoala era distrusă iar eu cu Ron și Harry am decis sa ajutăm la restaurarea Hogwartsului alaturi de doamna McGonogall și ceilalți profesori.Harry și Ron decise să se facă Aurori și eu...