Capitolul XIX/19

429 14 5
                                    

Draco pov.

Dupa ce am mai vorbit cu Pansy,am decis că ar trebui sa ne ducem sa vorbim cu McGonogall.Cand am ajuns la biroul directorului am găsit-o pe McGonogall și mi-a explicat și mie ce s-a întâmplat și care erau regulile acum că avem un inamic care otrăvește și vrăjește elevii,am decis că ar trebui sa rămân pentru că Pansy nu avea în niciun caz să mă lase să plec încă odată.Apoi am ieșit din cabinet și am decis că ar trebui sa ne ducem la masă, fiindcă acum era cina.Eu și Pansy ne-am așezat la masa de la Slytherin.

M-am uitat la masa profesorilor și am văzut-o pe Hermione,avea încă obrajii roșii și părul ei era strâns într-o coadă, îi stătea bine.

Pansy: Sa știi ca se vede,cum te uiți la ea, apoi începu a chicoti.

Draco: Umm- ce? Ce ai zis?

Pansy: Stii bine ce am zis,dar nu te bucura prea tare,că mâine vine Weasley si se pare că v-a împărți aceeași cameră cu tine și Morey.

Draco: Ce?! Dar e o prostie?!Nu pot sta in aceeași cameră cu Weaselbee ala!Și in general ce caută el aici?!

Pansy: Dray,mai incet! McGonogall l-a chemat,ii trebuie un Auror,iar acum că avem și un dușman prin preajma,cel mai probabil v-a chema toți Aurori de la minister.

Draco: Ridicol!

Hermione pov.

Am plecat la masa cu Ginny si am văzut că Draco se tot uita la mine apoi părea nervos,dar in fine,mâine v-a veni Ron și nu o sa mă mai gândesc la Draco.Dar gândurile mele au fost întrerupte de McGonogall care vroia sa îmi spună mi și lui Ginny ceva.

MG: Domnișoara Granger, domnișoara Weasley,am sa va informez ca nu doar domnul Weasley v-a veni mâine,am chemat o trupa de Aurori inclusiv domnul Potter,fiindcă avem nevoie de ei.As vrea că voi doua mâine la ora 9 sa le arătați domnilor camerele lor,am făcut o camera specială pentru ei,este chiar aici, și atunci a scos o hârtie cu un fel de mapă și ne-a arătat camera,era lângă camera conducătorilor,in apropiere cel puțin , și aproape uitasem,am auzit că Potter și cu tine, domnișoara Weasley, vă căsătoriți,ce veste minunată!

Ginny: Mulțumim doamnă McGonogall!

MG: Off fetelor, terminați sa îmi spuneți "doamna McGonogall" , spuneți-mi Minevra.

Ginny: Bine,Minevra.

Hermione: Cam câți aurori v-or fi?

MG: Cam vreo 10,nu foarte multi!In regulă,trebuie sa dau un anunț.

MG: Ospățul s-a terminat as vrea ca toate casele sa fie escortate de conducători si adjuncți in salonul respectiv.Nu este permis să ieșiți pe holuri,și nici să intrați în salonul altei case, adjuncții v-or sta la ușa salonului că să aibă grijă că elevii să nu iasă, iar conducătorii v-or patrula holurile, atât,va mulțumesc,sa aveți o seară plăcută!

Toată lumea s-a ridicat,eu și Ginny ne-am dus sa ii îndreptăm pe cei de la Gryffindor in salon.

Hermione: Haideți copii după mine,sa c
vedem daca suntem toți!

Ginny:Anul întâi ridicați mâinile, apoi cei mai mici au ridicat mâinile, anul doi, la fel au ridicat mâinile,anul trei,anul patru,anul cinci,anul șase și anul șapte!

Hermione: Bine,suntem toți!Haide intrați!

Au intrat cu totii și am rămas eu și Ginny,nu știam dacă ar trebui sa ai zic despre ce s-a întâmplat la infirmerie,dar era cea mai buna prietena a mea,și aveam încredere în ea.

Hermione: Ginny,am sa îți zic ceva.

Ginny: Ce e?

Hermione: Cand am fost cu Pansy la infirmerie...ea m-a pus sa zic ceva...mi-a zis sa recunosc că- că...că m-am îndrăgostit de Draco...

Ginny: IN SFÂRȘIT! CAT DE MULT ȚI-A LUAT!

Hermione: Nu ești supărată?

Ginny: De ce as fi?

Hermione: Pai,eu sunt cu Ron...

Ginny: Hermione,apoi mi-a pus mâna pe umăr,tu ești cea mai inteligentă fata pe care o cunosc, găsești tu o cale in care sa ii dai de capăt.

Hermione : Mersi,Ginns!

Ginny: Nu ai pentru ce,pun pariu că când Draco te-a auzit că ai zis că ești îndrăgostită de el i-au revenit amintirile.

Hermione : Nu știu adică s-ar pute-

Apoi ușa de la salon se deschise și un băiat din anul 5,îl știam era Gray Podmore si părea foarte ingrijorat.

Gray: Lipsește cineva!

Hermione: Cine?!

Gray: E Liam Nelson,din anul meu,adică anul 5!

Îl știam,el era cel care ieșia pe ascuns cu fata aia de la Slytherin!NU IMI VINE SA CRED!CUM SA PLECE ASA FARA SA ZICA CEVA?!

Ginny: Bine tu intra in salon,eu ma v-oi duce sa îl caut.

Hermione: Defapt,stiu eu unde poate să fie.

Ginny: Bine du-te tu!

Iarăși Liam și Ariana,oare ce se v-a întâmpla cu ei de data asta? Păreri?

doar un pureblood | dramione [COMPLETĂ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum