Cât Ron, cât și Harry purtau costume pentru bal.
Ron: Hey!
Hermione: Buna !
Eu și Luna i-am îmbrățișat pe amândoi,Ginny l-a sărutat pe Harry și l-a îmbrățișat pe Ron,iar Pansy a dat mâna cu Harry și l-a îmbrățișat pe Ron spre mirarea tuturor.
Ginny: Voi puteți aștepta aici sau sa vă duceți in sala mare sa ii ajutați pe băieți și aranjeze Sala,noi trebuie să ne pregătim.
Hermione: Ne vedem in sala mare in 30 de minute!
Pansy: Bine!
Harry: Bine!
Eu și Luna am intrat în camera noastră și ne-am schimbat în rochii și pantofi,rochia Lunei era minunată,avea o rochie bej cu fluturi și purta o pereche de pantofi cu flori.
Eu m-am îmbrăcat în rochia galbenă pe care mi-am cumpărăt-o și pantofii negrii.A mai rămas doar părul și doar 10 minute.Luna a făcut o vrajă iar parul ei a început să se împletească singur.Eu am decis sa folosesc aceeași poțiune ca și la Yule Ball.Mi-am pus puțin machiaj și eu și Luna am ieșit, ne-am întâlnit cu Pansy si Ginny la ușile Sălii Mari.Pansy arată minunat,la fel și Ginny.
Ginny: Wow, arătați superb!
Hermione: Mersi și voi la fel!
Luna: Mă simt oarecum ciudat,la un bal,acum.
Pansy: Si eu la fel dar nu contează,o sa ne distram de minune,o sa dansăm și cel mai bine este că o sa ne petrecem timpul împreună!
Ginny: Deacord cu Pansy,acum haideți,sa ii ajutăm pe băieți cu ultimele decorațiuni,mai avem 30 de minute până ce se începe balul!
Hermione: Da,sigur,hai!
Am intrat toate patru în Sala Mare, arata superb! Ideea lui Neville cu tema florală a fost geniala!
Erau toți băieții acolo,Harry,Ron,Louis,Newt,Neville si Draco.Toti se uitau acum la noi cu gurile căscate.
Ginny: Vezi că ai uitat sa îți închizi gura Harry! și se râde puțin.
Hermione: In regula,haide sa terminăm odată,in curând se începe balul!
Pansy s-a dus sa îl ajute pe Ron și pe Neville cu câteva decorațiuni,Ginny si Luna i-au ajutat pe Newt si Harry sa aranjeze niste mese și scaune.Iar eu a trebuit să îi ajut pe Louis și Draco cu luminile.Louis stătea în partea stângă a mea iar Draco in dreapta mea.
Louis : Arăți minunat!
Hermione: Mersi!
Când m-am întors în partea lui Draco el părea indiferent,așa că eu nu i-am dat atenție.
După ce am terminat toată treaba au mai rămas doar câteva minute și balul trebuia să se înceapă.Am deschis ușile,și am pornit niște muzica.Toti ne-am așezat pe scaune sa ne odihnim puțin.Eu m-am așezat lângă Harry și Draco.Am simțit că cineva m-a bătut peste umăr, m-am întors și l-am văzut pe Draco.
Hermione: Da?
Draco: Vroiam sa îți spun că arăți drăguț,azi,nu că nu ai arăta drăguț in alte zile doar-
Hermione: Mulțumesc,Draco!Unde e partenera ta?
Draco: Trebuie sa ajungă în curând...
Ginny: Uite că vin!Hai ridicați-va! McGonogall a zis sa ii întâlnim!
CITEȘTI
doar un pureblood | dramione [COMPLETĂ]
Fantasi"Războiul se sfârșise,Harry a reușit să îl înfrângă pe Voldemort.Scoala era distrusă iar eu cu Ron și Harry am decis sa ajutăm la restaurarea Hogwartsului alaturi de doamna McGonogall și ceilalți profesori.Harry și Ron decise să se facă Aurori și eu...