Capitolul XXI/21

415 14 4
                                    

Eram in infirmerie cu Ron,Ginny,Pansy si Draco, o așteptam pe McGonogall.Intre timp Pansy i-a povestit totul lui Ginny.

Ma simțeam rău,mă durea capul si simțeam că aproape leșinam,eram oare obosita?

Ginny: Hermione ești bine?

Hermione: Eu...mhm...iar apoi nu-mi aminteam nimic,am leșinat.

Ginny pov.

Hermione părea puțin obosită și era foarte palidă,eram destul de îngrijorată.

Ginny: Hermione ești bine?

Hermione : Eu...mhm...iar apoi a căzut pe jos

Ron s-a speriat foarte tare și ne-am adunat cu toții în jurul ei.

Draco: Trebuie sa o ridicăm sa o culcăm pe un pat.

Pansy: Oare ce a pățit?

Ron a luat-o pe Hermione in brațe și a culcat-o pe patul de lângă Ariana.Usa se deschise și intrară McGonogall.

MG: Ce s-a întâmplat aici?!

Apoi s-a apropiat de patul in care stătea Hermione.

MG: Domnule Weasley, chemați-o pe Madam Pomfrey!

Ron: Bine! și ieși grăbit din infirmerie

MG: Asa acum poate cineva sa îmi explice ce s-a întâmplat cu copii ăștia doi?

Pansy i-a povestit totul doamnei McGonogall.

MG: Dar celălalt avea semnul întunericul?

Pansy: Nu stiu,trebuie sa verificăm.

Draco: Dar cum au intrat?

McGonogall s-a apropiat de patul in care era Liam și s-a uitat pe antebrațul mânii stângi,nu era niciun semn al întunericul.

MG: Nu știu cum au intrat domnule Malfoy,din cate se pare domnul Nelson nu are un semn.

Pansy: Dray? Te-a durut semnul tău pana acum?

Draco: Nu,nu am simțit nimic.

Ginny: Dar,o fi revenit Voldemort ?

Pansy: Nu se poate,e mort.

Ginny: O fi oare,Lotus?

MG: Da,el este.

Pansy: Doamna McGonogall de ce nu ne ziceți ce e cu Lotus ăsta?

MG: Ei bine,Lotus a fost demult un stăpân aproape la fel de puternic că Voldemort,el putea sa controleze oamenii după bunul plac,scopul lui era să otrăvească toți elevii cu un elixir foarte periculos,dar care a fost distrus acum mult timp.El era parțial uman,era un fel de duh, Dumbledore l-a prins și l-a închis într-un medalion străvechi.El l-a ascuns undeva unde nimeni nu avea să îl găsească,undeva in Hogwarts.Se pare că în timpul războiului mortivorii au găsit medalionul,și au eliberat spiritul.

Draco: Ariana si Liam ieșiau pe ascuns,cred că așa a pus mâna pe ei,și așa au intrat mortivorii in Hogwarts.Dar cum se face că Ariana are semnul întunericului?E prea mica!

MG: Într-adevăr, ciudat,o cunosc,ea e un pureblood și familia ei e destul de respectata dar nu cred că au avut vreo legătură cu Voldemort.Mortivorii poate i-au făcut semnul...

Apoi l-am văzut pe Ron cu Madam Pomfrey intrând în infirmerie.

MG: Eu o sa mă mai gândesc,daca apar probleme, știți unde sa mă găsiți! Madam Pomfrey va rog sa vă ocupați și de domnișoara Granger!

Apoi ieși din infirmerie.Madam Pomfrey s-a apropiat de Hermione și a examinat-o

Ron: Ce am pierdut?

Ginny: Multe,îți povestesc mai încolo.Unde e Harry?

Draco: S-a dus cu mortivorii la minister.

Ginny: Ok.

Madam Pomfrey: Îsi v-a reveni într-o zi,are nevoie de somn.Inca nu știu ce a afectat-o.

Hermione pov.

M-am trezit și eram puțin amețită.Ron stătea lângă mine si ma ținea de mână.Pansy și Ginny stăteau pe scaun și vorbeau,iar Draco statea si el pe scaunul de lângă patul meu și se uita la mine.Nu aveam putere să mă scol și am rămas culcata cu ochii închiși.

Ron: Termina sa te uiți la ea așa!

Draco: Ce?Ce ai Weaselbee ?

Ron: Nu e iubita ta,nu te mai uita așa la ea!

Draco: Oh, desigur,este iubita ta, apoi ridică sprâncenele.

Ginny si Pansy acum se uitau la cei doi.Eu mi-am deschis ochii și mă uitam la scena din fața mea,ambii băieți erau în fața patului meu la o distanță de vreun metru și se uitau urât unul la altul.

Pansy: Băieți haideți să ne calmăm.

Ron: Nu, lasă-l sa zică ce are de zis!

Draco: De acum încolo n-am voie nici măcar să mă uit la ea că e "iubita ta"?

Ron: Nu in felul ăla!

Draco: E treaba mea cum mă uit la ea!

Ron: Malfoy nu mă enerva! apoi își scoase bagheta și o ridică la gâtul lui Draco.

Eu stăteam așezată și mă uitam speriată când la Ron,când la Draco.

Draco: Si tu nu mă enerva pe mine Weaselbee,și ridică și el bagheta la Ron.

Eu m-am sculat in picioare,mă țineam cu mâna de pat.Abia puteam sa stau in picioare.

Hermione : OPRIȚI-VA!

Ron: Hermione?

Hermione: IEȘIȚI! AMÂNDOI! ACUM!

Draco: Dar-

Hermione : AFARĂ!

In sfârșit cei doi se ceartă pentru Hermione! Ce credeți despre Lotus? Păreri?

doar un pureblood | dramione [COMPLETĂ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum