După ce am vorbit și am mai citit la biblioteca eu m-am ridicat căci vroiam sa fac ceva.
Hermione: Eu mă duc,trebuie sa vorbesc cu cineva.
Ginny: In regulă,sa nu uiți că în 15 minute se incep orele!
Luna: Ne vedem la prânz!
Harry: Pa Hermione!
Am ieșit din biblioteca și m-am îndreptat spre camera adjuncților,trebuia să vorbesc cu Newt.
Când am ajuns în fața portretului mi-am dat seama că nu știu parola,vroiam sa mă întorc mai târziu după ore când v-a fi și Ginny,dar spre marea mea surprindere tocmai Neville se îndrepta spre cameră.
Neville: Hermione? Ce cauți aici?
Hermione: Pai, Neville,trebuie sa vorbesc cu Newt dar nu știu parola.
Neville: Sa vorbești cu Newt?Bine,Lime Sherbet .
Portretul s-a deschis iar eu și Neville am intrat în cameră,când Neville a deschis ușa camerei lui,a lui Newt si Draco înăuntru se auzeau țipete.Erau Draco și Newt,se certau.
Hermione : De ce se ceartă?
Neville: De cand Draco s-a mutat numai asta fac,Newt e un nesimțit.
Newt: Nu îmi vine să cred că am nimerit cu un Death Eater înfumurat într-o cameră!
Draco: EU NU MAI SUNT UN DEATH EATER! Ai grija cum vorbești! Nu uita că sunt mai mare cu tine Gingrich!
Newt: O da? De aia nu stai aici? Dacă ești mai mare că mine și mai " puternic" atunci de ce nu dormi aici? Ce ți-e frica de mine? a zis râzând.
Draco: Pffff,nu dorm aici fiindcă nu vreau sa miros a idiot ca tine !
Newt: Daaaa,sigur! Mai bine zis-
Nu a reușit să termine propoziția că Neville intra in camera și îi întrerupe.
Neville: Terminați odată! Parca sunteți copii mici!
Newt s-a uitat lung la Neville apoi s-a intors cu capul la mine și a părut stânjenit și s-a așezat în pat.Draco pe de altă parte nici nu s-a uitat la Neville ci la mine că și cum i-ar fi părut rău pentru cerata de mai devreme.
Draco: Hermione?
Hermione : Draco,Newt.
Neville se uita șocat când la mine când la Draco.
Neville: De când tu ii zici ei Hermione iar tu lui Draco?
Hermione: Nu asta contează,Newt hai cu mine.
Newt s-a ridicat și a ieșit din cameră.
Hermione: Mersi Neville!Eu plec,pa Draco.
Neville: Da, oricând,ne mai vedem.
Am ieșit din cameră și Newt mă aștepta în salon langa foc.Era mai mic cu mine,era elevul meu,și era unu bun,anul 6.
Hermione: Deci?
Newt: Ce?
Hermione: Ce e cu tine? De ce te comporți așa cu Draco?
Newt: Pff, el nu merită bunătatea mea,nu după ce a făcut.
Hermione: Ridica-te de pe jos și așeza-te pe canapea lângă mine te rog.
Newt s-a ridicat de lângă foc și s-a așezat pe canapea.
Hermione: Asculta Newt,ești unul dintre cei mai buni elevi ai mei,car ar putea fi motivul pentru care te comporți așa cu el?
Newt: Tu chiar nu stiu nu?
Hermione : Ce anume?
Newt: Tatăl lui mi-a ucis mama!Cum as putea sa îl iert?!
Hermione: Newt,nu am știut...sincer,îmi pare foarte rău pentru pierderea ta,însă vreau să știi că Draco nu e tatăl lui.Da,a fost un Death Eater dar asta era fiindcă nu a avut de ales,insa nu înseamnă ca el nu are sentimente.Stiu că e greu sa te înțelegi cu el dar nu îl poți schimba,a fost învățat să fie așa.El încearcă să se schimbe.Si eu am pierdut multi oameni dragi mie in timpul războiului dar nu dau vina pe nimeni,așa a fost sa fie.O sa îți fie greu sa îl ierți dar nu cred că ai de ales,mai ai 1 an și ceva aici la Hogwarts,iar el v-a fi prin preajma,trebuie sa înțelegi că Draco s-a schimbat,și mie mi-e greu să îl înteleg dar mă strădui să fiu calmă.Ce-ar fi dacă ți-ai cere scuze,sunt sigura că si el o v-a face,poate nu in mod direct dar o v-a face.
Newt: Bine, înțeleg, mulțumesc Hermione!
Hermione: Oricând!Hai acum sa vorbim cu el.
Ne-am ridicat amândoi în picioare și ne-am îndreptat spre ușă,iar Newt a deschis-o.
Hermione : Haide Newt!
Draco s-a ridicat în picioare,iar Newt s-a apropiat de el.
Newt: Imi pare rău de felul în care am vorbit cu tine.
Draco s-a uitat șocat pentru câteva secunde apoi și-a întors capul spre mine și a zâmbit.
Draco: E in regula,apoi îl îmbrățișa pe Newt.
Eu mă abțineam din râs iar Neville stătea pe pat cu gura căscată.Dupa ce s-au îmbrățișat Newt a ieșit din cameră sa se duca la ore.
Draco: Iar tu,și se uita la mine, apoi se opri unpic,ești chiar o influență pozitivă.
Eu am zâmbit și am ieșit din cameră.M-am uitat cat e ora,mai aveam 5 minute,așa că am fugit cat de repede am putut in clasa,și am început ora.
CITEȘTI
doar un pureblood | dramione [COMPLETĂ]
Fantasy"Războiul se sfârșise,Harry a reușit să îl înfrângă pe Voldemort.Scoala era distrusă iar eu cu Ron și Harry am decis sa ajutăm la restaurarea Hogwartsului alaturi de doamna McGonogall și ceilalți profesori.Harry și Ron decise să se facă Aurori și eu...