Capitolul V/5

503 18 7
                                    

După ce am fugit repede in cealaltă cameră,de data asta camera mea și a Lunei,eram foarte rușinată și m-am dus la baie sa fac un duș.Luna deja intrase în camera noastră dar nu i-am zis despre "peripeția" mea în camera băieților.

Hermione: Luna eu mă duc la duș,ok?

Luna: In regulă!

După ce am făcut un dus și m-am schimbat în pijamale m-am dus în salon și am început să citesc o carte.Era destul de frig in salon și am văzut apoi că fereastra era deschisă.M-am sculat încă cu capul in carte și m-am pornit spre fereastră că să o închid,dar apoi mă ciocnesc in cineva,era Malfoy!Eu inca eram rușinată de fapta pe care o făcusem mai devreme și m-am făcut roșie că racul.

Hermione : Scuze.

Și m-am îndreptat rapid spre fereastră și am inchis-o și m-am așezat înapoi pe canapea.Malfoy se uita ciudat la mine parca cu mirare.

Draco: Deci acum e un obicei sa tot dai peste mine?

Hermione: Nu am văzut că mergeam înspre tine!

Speram sa mă lase în pace,dar asta nu sa întâmplat.

Draco: Daca nu stăteai că deobicei cu nasul în cărți avea să mă vezi!Dar cum, tu Granger nu poți să te oprești din a te da mare!

Eu nu i-am răspuns,vroiam sa ii închid gura dar daca avea să continui sa vorbesc cu el, nu avea să îmi de-a pace.Asa că am tăcut.

Draco: Ce, ți-a mâncat pisica limba?

Hermione : Crede-mă Malfoy,pot vorbi foarte bine dar nu am timp pentru o discuție cu unul că tine!

Nu am mai putut rezista și i-am răspuns, știam că avea să îmi zică ceva înapoi așa că m-am sculat și m-am dus în camera mea,și acolo am continuat cititul.

Luna: Hermione,eu mă duc căci trebuie sa supraveghez holurile cu Morey seara asta, deasemenea mă v-oi întâlni cu Neville,cred că o să vin târziu și dacă o să vrei sa dormi sa nu mă aștepți bine?

Hermione : Bine, poți pleca! i-am răspuns zâmbind.

Luna a plecat la ora 19:00 iar eu am rămas singură.Am decis că ar fi bine sa îmi planific cat de cat orele de mâine cu elevii.Si așa mi-am petrecut 4 ore,mâine aveam 3 lecții,prima cu elevii din anul întâi (Hufflepuff si Gryffindor) apoi a doua cu elevii din anul șapte ( Slytherin si Gryffindor) iar a treia cu elevii din anul doi (Ravenclaw și Hufflepuff).Mi-am pregătit și subiectele despre care v-oi vorbi la fiecare lecție și apoi am decis să mă culc pentru că era deja ora 10.Luna avea să se întoarcă peste vreo 2 ore și mi-a zis sa nu o aștept dar eu nu puteam dormi și m-am dus în salon din nou unde focul era aprins și mi-am luat o carte de mageamii și am început să citesc.Apoi am auzit pe cineva.

Draco: Tu faci altceva înafara sa citești? a zis el râzând cu aroganță

Hermione: Chiar și dacă aș face cu siguranță nu ți-aș spune ție! i-am tăiat-o eu

Draco: Dar cine ți-a zis că mă interesează?

Eu l-am ignorat și apoi am auzit sunetul apei de la baie,cel mă probabil făcea un dus și eu eram foarte fericita pentru că nu avea să îi ascult vocea lui aroganta.Ultimul lucru care mi-l amintesc era că am adormit pe canapea cu cartea în mână.

M-am trezit dimineața și aveam o pătură pe mine,mă gândeam că Luna a venit și nu a vrut să mă trezească și mi-a pus o pătură peste mine.Dar apoi am simțit un miros de parfum bărbătesc și atunci mi-am dat seama. "MALFOY MI-A DAT O PĂTURĂ?!" apoi repede mi-am dat-o jos și m-am dus în camera mea și a Lunei unde ea doarmea in pat încă.M-am uitat la ora și era ora 7:30 dimineața și am decis sa o trezesc pe Luna după ce o sa ies din duș.

Păreri?

doar un pureblood | dramione [COMPLETĂ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum