Capitolul II/2

647 19 0
                                    

Că să știți Neville face parte din Ravenclaw in aceasta poveste

Am ajuns langa compartimentul in care eram eu cu Ginny și atunci deschid ușa și Ginny se uită la mine și apoi la Neville si la Luna si zâmbește deodată.

Ginny: LUNA!NEVILLE! Ce căutați aici? Hermione uite ce te-a reținut asa de mult, aproape voiam să ies prin tren sa te caut!

Apoi Neville ii povestise lui Ginny ceea ce mi-a spus și mie Luna.Am aflat de la ei și altceva,erau împreună!Eram foarte fericita pentru ei și mandra de Neville ca a reușit să își adune curajul sa ii spună Lunei sentimentele lui.

Hermione: CE BUCUROASĂ SUNT PENTRU VOI! și i-am îmbrățișat pe amândoi foarte strâns.

Ginny: E minunat!Și eu sunt de aceeași părere că Hermione, arătați foarte drăguț împreună.

Luna & Neville: Mersi!

Apoi i-am povestit și lui Neville de ce eu cu Ginny mergem spre Hogwarts.

Neville: Eu am venit aici pentru că nu vroiam sa o las pe Luna sa se duca singura,nu știam că voi ve-ți fi aici.Dar nu regret că am venit,așa o să îmi petrec mai mult timp cu Luna și cu voi! Apropo,nu știți dacă a mai venit cineva?

Ginny: Cel mai probabil nu,nu cred că o să vina altcineva, probabil se v-or duce să își găsească de lucru.

Luna: Uitati-va e un avion de hârtie!

Atunci am văzut că era un avion de hârtie care zbura lovindu-se incontinuu in fereastra ușii de la compartiment.Eu am deschis ușa și am început să o citesc cu voce puternică că sa poată auzi și ceilalți despre ce este vorba.

Draga, Hermione

Vreau că tu și prietenii tai, Ginny Weasley, Neville Longbottom si Luna Lovegood sa veniti in compartimentul in care se organizau întâlnirile de înainte a perfecților.Trebuie sa discut cu voi!

Semnat, doamna profesoara Minevra McGonogall

Ginny: Haideți, trebuie sa mergem!

Atunci ne-am sculat toți în picioare și ne-am pornit spre locul in care ne-a spus doamna McGonogall sa venim.Cand am ajuns acolo am văzut-o pe doamna McGonogall cu alte patru persoane lângă ea, mă dau mai îndeaproape și îl văd pe, MALFOY?! Ce naiba caută el aici,mă uit înspre Ginny si ea se uită la mine atunci intrăm.

MG: Bine ați venit!Va rog așezați-va și ascultați ce va v-oi spune!

Era acolo Malfoy cu Parkinson lângă el și doi băieți de la Hufflepuff,unul din anul meu și altul pe care nu îl cunosc.

MG: Deci după cum bine știți v-am chemat pe toti aici că să mă ajutați să conduc Hogwartsul...

"Pfff...Malfoy nu ajuta pe nimeni plus el a contribuit la distrugerea Hogwartsului!" mi-am zis in minte.

MG: Am ales cate doi elevi din fiecare casa ca sa fie conducătorii casei respective.Unul dintre cele două persoane v-a fi conducătorul iar celălalt adjunctul.

Doamna McGonogall dădu odată din bagheta și în mâinile fiecaruia dintre noi aparu o insignă de culorile casei,pe a mea scria "conducător" iar pe al lui Ginny "adjunct" , m-am uitat spre Neville si Luna si din cate se pare Luna e conducătorul iar Neville adjunctul, apoi m-am uitat spre cei doi Hufflepuffi cel pe care îl cunoșteam era conducătorul iar celălalt adjunctul,iar când mi-am îndreptat privirea spre Malfoy el era conducătorul iar Parkinson adjunctul.Malfoy avea o fata pală și părea destul de trist dar mie nu-mi pasă, merita asta pentru ce a făcut, m-am gândit eu.

MG: Asa,acum când ajungem la Hogwarts ma aștept de la conducători sa ducă spre intrare elevii anului întâi căci Hagrid din păcate nu poate veni.Apoi adjuncții sa aibă grijă că ceilalți elevi din clasele lor sa ajungă cu bine la castel.Cam atât, celelalte informații le ve-ti primi după ce se va termina ospățul.Puteti pleca cu toții și sa vă îmbrăcați în robele care le-am adus deja în compartimentele voastre.

Ce părere aveți? Sa continui povestea?

doar un pureblood | dramione [COMPLETĂ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum