CAPITOLUL XXXVII/37

362 13 3
                                    

Deodată ușa Sălii se deschise și Ron intră cu Harry din spate.Harry s-a uitat la mine și la Draco apoi zâmbi,pe de altă parte Ron se făcu roșu și se uita cu furie la Draco cu mana pe bagheta.Eu m-am îndepărtat de Draco iar el părea foarte jenant.

Ron: Hermione te las 10 minute cu Malfoy și voi deja săriți unul peste altul?! țipa el.

Hermione: Ron,noi-

Ron: Nu,Hermione! Asculta-ma pe mine,el e un Malfoy,tu nu ai ce cauta cu el,plus e un pureblood și sa îți reamintesc părerea lor despre muggleborns !

Harry: Ron, încetează!

Ron: Harry lasă-mă și nu te băga! Atunci când nenorocitul asta o sa ii frângă inima ea o sa fie distrusa iar eu nu vreau sa vad așa ceva! Ți-am zis in scrisoare că înțeleg dar  acum nu pot sa cred că stai cu el,îmi e sila de tine!

Eu am inceput a plânge,Harry incerca sa îl oprească pe Ron din al ataca pe Draco care se uita cu răutate la Ron.

Hermione : Ron, calmează-te ! De ce trebuie întotdeauna să strici totul! Și că să știi,acum,nu e Draco cel care ma distruge! Ci tu! apoi am ieșit din Sala Mare plângând.

Nu știam unde fugeam,Harry a încercat să mă prindă dar nu a putut fiindcă trebuia să îl țină pe Ron că a nu îl atace pe Draco.

La un moment dat,Louis m-a văzut cum fugeam și a încercat să mă oprească.

Louis: Hermione? Ești bine? Hermione!

Am ajuns în camera conducătorilor și m-am închis în camera mea.M-am așezat pe pat dar apoi cineva a bătut la ușa.

Louis: Hermione ? Ești acolo? Totul e in regula?

Eu mi-am făcut curaj și mi-am șters lacrimile și am deschis ușa.El s-a uitat la mine și părea foarte ingrijorat,însă nu am reușit să zic nimic fiindcă el mă luă în brațe.Cand ne-am despărțit din îmbrățișare l-am chemat înăuntru și ne-am culcat amândoi pe patul meu.

Louis: Ce s-a întâmplat?

Hermione: Nimic important...

Louis: Este,fiindcă tu nu plângi de la orice,dar atunci când o faci ai un motiv întemeiat.Deci, ce-ai pățit?

Hermione: E Ron,și Draco.Am fost in Sala Mare și făceam dansul cu Draco iar Ron a intrat peste noi și credea ce ne sărutam și a început să tipe,iar Harry abia reușea să îl țina sa nu-l atace pe Draco.Ron a zis niste lucruri care m-au rănit foarte mult.

Louis: Totul o sa fie bine,îți promit.Dar vreau sa te întreb ceva,iar tu sa îmi răspunzi sincer,bine?

Hermione : Mhm.

Louis: Te-ai îndrăgostit de Draco nu-i așa?

Hermione: Eu- eu,ba nu,nu,nu e adevărat,eu-

Louis începu să râdă de mine apoi am început și eu să râd,el a aruncat cu o perna in mine iar eu l-am lovit înapoi.Si așa a început bătaia noastă cu pernele.Peste vreo câteva minute bune ne-am așezat amândoi pe pat și el s-a uitat le parul meu ciufulit.

Louis: Știi că nu ți-ar strica sa te duci la frezerie, apoi râde, parul tau arată pufos înainte acum parca e un cuib de păsări.

Eu am râs iar apoi el păru deodată serios.

Louis: Îți făcu griji că Ron e gelos,nu?

Hermione: Așa e el,dar sigur nu mai vreau încă un spectacol cum a fost ăsta,cred că ar trebui sa nu stau cu Draco atât de mult,mai ales în preajma lui Ron.

Louis: Ei bine, ce-ar fi daca am merge la bal împreună,așa Ron nu v-am mai fi gelos,o sa mergem ca prieteni desigur,doar daca vrei?

Hermione: Asta e o idee-  MINUNATA! apoi am sărit în brațele lui. Mersi mult Louis! Ești un prieten nemaipomenit!

Louis: Iar tu ești cea mai ciufulita fata pe care o cunosc! apoi el zâmbi.

--------------------------------------------------------------

Aș vrea să zic că Louis și Hermione au o relație ca frate și soră,nu v-or fi împreună,doar prieteni sau chiar cei mai buni prieteni,însă cu toate ca Hermione in trecut l-a simpatizat pe Louis aceste sentimente au dispărut.

doar un pureblood | dramione [COMPLETĂ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum