23. Bölüm
Bennur'dan
Üç hafta tam üç hafta sonra tam da şu an da aynada ki görüntüme bakıp burukça gülümsedim. Aylin de tam arkamda beni süzüyorken bilmiş bilmiş başını sallayarak gülümsedi.
"İşte bu, Bennur bu gelinlik resmen senin için dikilmiş." derken hayranlık duyguğu her halinden belliydi.
Aynı şekilde aynadan yansıyan yüzüne gülümseyip gelinliğin zarifliğiyle iç çektim. Ben öyle şaşalı parıltılı şeyler hiç bir zaman sevmemiştim. Belki şu an yanımda annem olsa öyle şeyler almam için beni teşvik ederdi ama ben bu sade gelinliği almakta kararlı olurdum.
Omuzlarından kalın tül askılar inen gelinlik rahatsız etmeyecek şekilde transparandı. Ön ve arka kısmında ki yaprak detayları ile biraz olsun hareketlenmişti. Belime oturan kısmından sonrası bembeyaz ve düz tülden oluşuyordu. Yere kadar inen tüller gelinlikten çok abiye bir elbiseyi andırsa da beyaz rengi gelinlik olduğunun kanıtıydı. Düğünümüz açık alanda olacağı için salaş örülen saçlarım ve papatya tacım ile gayet güzel bir gelin olacaktım. Bence de bu gelinlik benim için dikilmişti. Görevli bayan gelip Aylin'e elinde ki gelinliği uzatarak beşinci kez "Bu gelinlik yeni tasarımımız ve size çok yakışacak nasıl duracağını merak ediyoruz lütfen bizim için dener misiniz?" diye sordu.
Aylin ilk dördünde reddetse de bayanların gereksiz ısrarlarına göz devirip karşısında ki gelinliği alıp kabine doğru giderken bir şey söylemedi. Gülerek arkasından bakıp önüme döndüm.
Beş dakika gibi kısa bir süre sonra kalbinden çıkan Aylin sıra sıra aynaların dizildiği, bulunduğum yere gelip yan tarafımda ki aynanın önüne geçti.
"Aylin bence sana bu gelinliği alacak bir damat adayı bulup nikahı basmalısın." derken hayretle bulunduğum yerden inip diğer tarafına geçtim. "Çok güzel olmuşsun gerçekten. Bayanlar boşuna ısrar etmemişler." derken ciddiydim.
Aylin de ayna da kendine şaşkınca bakarak "Ne yalan söyleyeyim bende çok beğendim." diyerek gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENNUR
Romance"Özür dilerim. Yaralarını tekrar tekrar kanattığım için." Derin sessizlik çöktü kuytu karanlıklara... adam sürüldü. Kadın terk edildi. Öyle mağrur öyle sevilesi bir kız çocuğu terk edilmişti. "Özür dilerim. Kanayan yaran olduğum için." Gün ışığı ara...